Guest Mogsen

Gratis babybox

4 indlæg i dette emne

Jeg har hentet gratispakker hos Babysam og Rema 1000. Synes godt nok, at der er stor forskel på kvaliteten af indholdet. I "gamle dage", da jeg ventede min datter, var Babysams babybox meget bedre. Nu er den reduceret til ligegyldige vareprøver og rabatkuponer med undtagelse af en sutteflaske. 

Remas er til gengæld rigtig god, synes jeg. Helt reelle produkter (som er svane- og astma- og allergimærket. Den kan jeg godt anbefale :)

I næste uge skal jeg hente en babypakke hos Lidl. Det er spændende, hvad der er i den...

 

152lr2p.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Den fra Lidl minder lidt om den fra rema :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke hentet i babysam, fordi jeg har indtryk fra mange herinde af, at den er temmelig skuffende og bare resulterer i en masse reklame-spam efterfølgende. Til gengæld har jeg hentet fra Rema, Lidl og Matas. Jeg synes også, at Rema og Lidl var gode. Der er jo en hel pakke bleer i begge, og så er der vist et glad babymad, en lille bamse...øhhhh....kan ikke huske hvad mere, der var i Lidl. Men fornuftigt, synes jeg. Matas var primært et par babyblade og nogle små størrelser af nogle af de stribede produkter til baby og så en sut. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Din BabySam ser da gevaldigt mere interessant ud end min. Jeg har engang smidt et billede af den op i min tråd :)

Den eneste jeg har synes der var noget værd, var helt klart Remas.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER