tazdiginez

Miss-Mathilde, MLM og MissingLink?

85 indlæg i dette emne

Godt at høre fra dig, Miss Mathilde :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

En lille fugl hviskede i mit øre, at jeg gerne lige måtte kigge forbi. I er bestemt ikke glemt.... Men..

..at blive mor (helt alene) til det mest vidunderlige barn.. Det tog pludselig al min tid.

At jeg så samtidig sideløbende skal kæmpe mod en ex-mand, en ex-svigerfar/chef og biler der ikke vil virke - ja det har lige taget det sidste luft i ballonen.

Men vi har det skønt :) Min prinsesse blev jo 1 år den 25/9 og hun er bare perfekt. En lille fræk pige på 74cm og 10kg. Hun kravler ikke på alle 4, men har en lidt alternativ måde at gøre dette på.. Mens hit det går stærkt. Og ja så går vi da også. Ikke mange skridt selv endnu. Men hun har rigtig længe rejst sig og gået ved ting.

Hun ELSKER at gå i børnehave og det er en glad pige jeg afleverer og henter.

Jeg selv har sagt mit arbejde op - så her pr 31/10 er det helt slut med ex-svigerfars firma. Jeg starter så pr 1/11 med at læse på fjernundervisning. Har siden barslen sluttet været sygemeldt pga et overbelastet knæ. Det har ikke været helt nemt alle dage - når man slet ikke kan rejse sig og så stadig skal bære sådan en lille bisse på 10kg.

Og ja ellers bruger jeg min tid på en kamp mod en bilforhandler pt. - så der er rigeligt at se til.

Håber i alle har det godt. Lurer med en sjælden gang i mellem. Føler desværre bare ikke at jeg kan skrive herinde - da jeg ved at "de" følger med alle steder.. Og når de ikke viser interesse for prinsessen irl - så skal de ikke have tingene serveret andet steds.

Synes det er så ærgerligt at du ikke kan være herinde mere <_< Men er glad for at kunne følge dig på facebook stadig :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej hvor skønt at høre fra dig igen Miss_Mathilde.

Tænk at prinsessen er fyldt et år tiden iler stærkt.

 

Held og lykke med det hele, håber du kigger ind en gang imellem.

 

:kiss :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih savner Abelka!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En lille fugl hviskede i mit øre, at jeg gerne lige måtte kigge forbi. I er bestemt ikke glemt.... Men..

..at blive mor (helt alene) til det mest vidunderlige barn.. Det tog pludselig al min tid.

At jeg så samtidig sideløbende skal kæmpe mod en ex-mand, en ex-svigerfar/chef og biler der ikke vil virke - ja det har lige taget det sidste luft i ballonen.

Men vi har det skønt :) Min prinsesse blev jo 1 år den 25/9 og hun er bare perfekt. En lille fræk pige på 74cm og 10kg. Hun kravler ikke på alle 4, men har en lidt alternativ måde at gøre dette på.. Mens hit det går stærkt. Og ja så går vi da også. Ikke mange skridt selv endnu. Men hun har rigtig længe rejst sig og gået ved ting.

Hun ELSKER at gå i børnehave og det er en glad pige jeg afleverer og henter.

Jeg selv har sagt mit arbejde op - så her pr 31/10 er det helt slut med ex-svigerfars firma. Jeg starter så pr 1/11 med at læse på fjernundervisning. Har siden barslen sluttet været sygemeldt pga et overbelastet knæ. Det har ikke været helt nemt alle dage - når man slet ikke kan rejse sig og så stadig skal bære sådan en lille bisse på 10kg.

Og ja ellers bruger jeg min tid på en kamp mod en bilforhandler pt. - så der er rigeligt at se til.

Håber i alle har det godt. Lurer med en sjælden gang i mellem. Føler desværre bare ikke at jeg kan skrive herinde - da jeg ved at "de" følger med alle steder.. Og når de ikke viser interesse for prinsessen irl - så skal de ikke have tingene serveret andet steds.

Godt at høre fra jer igen :)

Dine besvarelser er savnet herinde. Må vi se et billede af prinsessen (for os som ikke kan følge med på facebook), eller er det forbeholdt følgerne på facebook? :) 

Tilllykke med den 1. fødselsdag og held og lykke med fremtiden :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih savner Abelka!!

 

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa. Jeg har også fået et pip om at være savnet - det er jo aldrig helt tosset ;) Jeg er som de andre skriver, gået lidt i baggrunden, da der pt er mange andre kampe af tage. Det korte af det lange er, at Karoline er i døgndækkende respiratorbehandling og behandles som CCHS-barn (genfejl - google er din ven), og har det efter omstændighederne det godt. Det går meget op og ned, og der er mange kampe med det kommunale system, sygehuse hvor viden om sjældne diagnoser er vage, samt søskende, som følelsesmæssigt er i klemme. Som nogle skriver, har jeg en profil på FB som hedder *send mig en pm*, hvor jeg skriver lidt om livet og kampene, og hvor der også ligger billeder er Karoline. I skal være velkomne til at følge os :)

 

Dejligt at I stadig tænker på os - tak <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det dejligt at høre fra jer! :loveshower

(Nogle der pipper til de andre savnede også :whistling)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa. Jeg har også fået et pip om at være savnet - det er jo aldrig helt tosset ;) Jeg er som de andre skriver, gået lidt i baggrunden, da der pt er mange andre kampe af tage. Det korte af det lange er, at Karoline er i døgndækkende respiratorbehandling og behandles som CCHS-barn (genfejl - google er din ven), og har det efter omstændighederne det godt. Det går meget op og ned, og der er mange kampe med det kommunale system, sygehuse hvor viden om sjældne diagnoser er vage, samt søskende, som følelsesmæssigt er i klemme. Som nogle skriver, har jeg en profil på FB som hedder "Karolines mor", hvor jeg skriver lidt om livet og kampene, og hvor der også ligger billeder er Karoline. I skal være velkomne til at følge os :)

 

Dejligt at I stadig tænker på os - tak <3

Hvor er det dejligt at høre fra dig igen! :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skønt at høre fra jer igen :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Halløj piger

Jeg fik også lige et lille tip om at nogle skønne kvinder tænker på mig.

Jeg valgte at træde lidt i baggrunden og bruge tid på min familie (August havde det rigtig svært efter Almas ankomst )og derfor havde jeg bare nok i mig selv og min familie.

Jeg ved ikke hvor jeg slap men en Update hvor vi står lige nu.

August er startet i skole, han har haft det rigtig svært da han jo er en ekstrem sentisiv dreng med en ordentlig portion livserfaring, og en god intilligens. Han fik rigtig mange angstanfald efter Alma blev født da han havde svært ved at navigere i at vi måtte beholde hende.

Det har kostet utallige af nætter uden søvn, kærlighed og rolig stemme.

Han har det skide godt i dag, hans helt store interesse er lige pt. Pokemon, skrive historie, lave matematik og drille sin søster.

Min mand har det rigtig godt, han har fået nyt job og vores firma ( som jo er en hobby ;-) ) køre rigtig fornuftigt.

Min mands psyke dykkede endnu engang da Alma blev født, men det tog heldigvis kun et par mdr.

Alma er nu 1,5 år hun er DIVA over alle DIVAER.

Hun bliver skønnere og skønnere for hver dag som går. Hun er skide sej rent verbalt, hun har en vilje som stål og så er hun bare skide charmerende og tror at hele verden drejer sig om hende.

Mig selv, jeg gik for alvor ned med stress December/januar sidste år. Da alle var ovenpå og jeg ikke skulle være noget for nogen. Gik jeg ned men på det tidspunkt havde jeg heller ikke sovet mere end 3-4 timer forskudt om natten i 2,5 år.

Jeg tog mit liv op til revision og lavede en plan og kunne så pr. 1/9-14 kalde mig studerende. :)

Og nu forsøger jeg at finde mig til rette og skabe en helt ny tilværelse uden et eneste sikkerhedsnet.

Og det er bare helt igennem fedt med fedt på.

Mht. Astrid så kunne vi fejre hende 3 års fødselsdag d 22/9. Vores hverdag er på godt og ondt mht. Vores engel men personligt så syntes jeg at vi navigere rigtig godt i det.

Som jeg sagde til en bekendt:

Hvormange gange om dagen tænker du på dine børn ?

Det gjorde hun jo flere gange om dagen

Hvorpå jeg sagde at der havde hun svaret hvormeget og hvormange om dagen vi måtte navigere i et savn og en sorg.

For jeg tænker på Astrid som jeg tænker på de andre, dog er forskelle at hun ikke her så jeg kan røre, kysse og bare mærke. <3

Men Astrid er hvor hun skal være i vores dagligdag, vi taler om hende når vi har lyst, ser video, besøger hendes have.

Lige et par ord fra mig, tak fordi jeg og min familie stadig er i jeres tanker.

Ps. Stort tillykke til alle dem som er gravide :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa. Jeg har også fået et pip om at være savnet - det er jo aldrig helt tosset ;) Jeg er som de andre skriver, gået lidt i baggrunden, da der pt er mange andre kampe af tage. Det korte af det lange er, at Karoline er i døgndækkende respiratorbehandling og behandles som CCHS-barn (genfejl - google er din ven), og har det efter omstændighederne det godt. Det går meget op og ned, og der er mange kampe med det kommunale system, sygehuse hvor viden om sjældne diagnoser er vage, samt søskende, som følelsesmæssigt er i klemme. Som nogle skriver, har jeg en profil på FB som hedder *send mig en pm*, hvor jeg skriver lidt om livet og kampene, og hvor der også ligger billeder er Karoline. I skal være velkomne til at følge os :)

Dejligt at I stadig tænker på os - tak <3

Hvad satan du gamle <3 live and fucking cola HAHAHA

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

post-259-0-66847500-1413312915_thumb.jpg

Gudfar/Onkel (min lillebror) & Tullen - til hendes dåb 26/1 - 2014

 

post-259-0-39889500-1413313147_thumb.jpg

En lille sommerpige - 7/6 - 2014

 

post-259-0-68998700-1413312825_thumb.jpg

Et lille billede jeg tog til indbydelsen til hendes fødselsdag - August 2014

 

post-259-0-55562100-1413313165_thumb.jpg

"Moster" Kirsten (min veninde) og prinsessen - da vi fejrede hendes fødselsdag - 27/9 - 2014

 

post-259-0-04400700-1413313182_thumb.jpg

Også fra fødselsdagen <3

 

post-259-0-36640500-1413313196_thumb.jpg

Fjolle morgen - 11/10 - 2014

 

post-259-0-33000200-1413313547_thumb.jpg

Behøver vidst ikke nogen yderligere beskrivelse <3 <3 <3

 

HELDIGE MIG!!!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa. Jeg har også fået et pip om at være savnet - det er jo aldrig helt tosset ;) Jeg er som de andre skriver, gået lidt i baggrunden, da der pt er mange andre kampe af tage. Det korte af det lange er, at Karoline er i døgndækkende respiratorbehandling og behandles som CCHS-barn (genfejl - google er din ven), og har det efter omstændighederne det godt. Det går meget op og ned, og der er mange kampe med det kommunale system, sygehuse hvor viden om sjældne diagnoser er vage, samt søskende, som følelsesmæssigt er i klemme. Som nogle skriver, har jeg en profil på FB som hedder *send mig en pm*, hvor jeg skriver lidt om livet og kampene, og hvor der også ligger billeder er Karoline. I skal være velkomne til at følge os :)

Dejligt at I stadig tænker på os - tak <3

Forresten skide godt at høre fra dig ;)

Muligvis syntes jeg du mangler nogle ret vigtige informationer såsom

Karoline store hobby, bling, tyl, prinsesser, slik, kage lidt mere og flere prinsesser <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1619569_10202948746261960_2064894759_n.jpg

Gudfar/Onkel (min lillebror) & Tullen - til hendes dåb 26/1 - 2014

10388127_10154201434360537_8077412605388453188_n.jpg

En lille sommerpige - 7/6 - 2014

CE4012.jpg

Et lille billede jeg tog til indbydelsen til hendes fødselsdag - August 2014

10685389_10154611527570537_1870974826109227468_n.jpg

"Moster" Kirsten (min veninde) og prinsessen - da vi fejrede hendes fødselsdag - 27/9 - 2014

10653368_10154611391780537_6832737256055716711_n.jpg

Også fra fødselsdagen <3

10404336_10154675137825537_6305703751303238718_n.jpg

Fjolle morgen - 11/10 - 2014

10629664_10154602541485537_2259573381651629840_n.jpg

Behøver vidst ikke nogen yderligere beskrivelse <3 <3 <3

HELDIGE MIG!!!!!!

Heldige dig <3 hey den gul med polka den har Alma også

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, hvor er det lækkert at høre fra jer!

Bliver helt glad og hjertevarm. Nøj, hvor er jeg glad for at jeg spurgte til jer :blush

 

Og dejlige billeder Miss-Mathilde! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Forresten skide godt at høre fra dig ;)

Muligvis syntes jeg du mangler nogle ret vigtige informationer såsom

Karoline store hobby, bling, tyl, prinsesser, slik, kage lidt mere og flere prinsesser <3

FROST :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Forresten skide godt at høre fra dig ;)

Muligvis syntes jeg du mangler nogle ret vigtige informationer såsom

Karoline store hobby, bling, tyl, prinsesser, slik, kage lidt mere og flere prinsesser <3

Oh yes. Jeg har en PRINSESSE! :D Karoline kan navnene på alle Disney prinsesser, samt de fleste sange. Elsker kjoler, tyl, bling-bling smykker, hårspænder og sko. Tag den for en Diva ;) Yndlingsfarven er pink med lyserød på, og diademer i lange baner. Temmelig stor kontrast til min store Ben-10/Buzz Lightyear pige :D

 

Hun elsker kage, og hun bliver 3 år på lørdag. I over en måned har hun glædeligt fortalt, at hun er 2 og 3 år, og skal have Belle-kjole og Belle-kage på sin fødselsdag  :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor er det dejligt at høre fra jer "gamle"  :loveshower

 

Miss Mathilde hold nu op en lille lækkerbidsk du er blevet mor til  :kuller nui hun er skøn. Kan bare ikke helt fatte det allerede er et år siden. Held og lykke med fremtiden og at finde en plads til solstrålens far i hendes liv.

 

MLM dejlig og rørende opdatering fra dig, hvor er det godt kæmpet, du er jo en kæmpe inspiration. Tænk at du er mor til en skoledreng nu - jeg håber for jer at det sværeste er overstået og der venter jer meget godt i fremtiden.

 

Missing Link jeg har kigget lidt med på fb. Dejligt at skønne Karo er kommet i prinsessealderen.

 

Ku skrive meget mere men syns ikke helt pladsen er her. Men ønsker jer alt godt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Elsker den her tråd nu!!!

For fanden piger altså.... :Loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Oh yes. Jeg har en PRINSESSE! :D Karoline kan navnene på alle Disney prinsesser, samt de fleste sange. Elsker kjoler, tyl, bling-bling smykker, hårspænder og sko. Tag den for en Diva ;) Yndlingsfarven er pink med lyserød på, og diademer i lange baner. Temmelig stor kontrast til min store Ben-10/Buzz Lightyear pige :D

Hun elsker kage, og hun bliver 3 år på lørdag. I over en måned har hun glædeligt fortalt, at hun er 2 og 3 år, og skal have Belle-kjole og Belle-kage på sin fødselsdag :loveshower

SÅDAN DU GAMLE

Nu har du den perfekte beskrivelse at PRINSESSE KAROLINE <3

Ps. Jeg var på FaceTime med Karoline og ML og jeg snakker lidt med K om prinsesserne osv.

Lige pludselige bliver hun lidt vred og siger meget bestemt.

Jeg sagde ræk mig lige diademet. <3

Hun er og bliver skøn

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor er det dejligt at høre fra jer "gamle" :loveshower

Miss Mathilde hold nu op en lille lækkerbidsk du er blevet mor til :kuller nui hun er skøn. Kan bare ikke helt fatte det allerede er et år siden. Held og lykke med fremtiden og at finde en plads til solstrålens far i hendes liv.

MLM dejlig og rørende opdatering fra dig, hvor er det godt kæmpet, du er jo en kæmpe inspiration. Tænk at du er mor til en skoledreng nu - jeg håber for jer at det sværeste er overstået og der venter jer meget godt i fremtiden.

Missing Link jeg har kigget lidt med på fb. Dejligt at skønne Karo er kommet i prinsessealderen.

Ku skrive meget mere men syns ikke helt pladsen er her. Men ønsker jer alt godt!

Tak det var pænt skrevet og tak for dine ønsker om vores fremtid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Elsker den her tråd nu!!!

For fanden piger altså.... :Loveshower :loveshower

For helvede Trollemutti ikke bande vel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1619569_10202948746261960_2064894759_n.jpg

Gudfar/Onkel (min lillebror) & Tullen - til hendes dåb 26/1 - 2014

10388127_10154201434360537_8077412605388453188_n.jpg

En lille sommerpige - 7/6 - 2014

CE4012.jpg

Et lille billede jeg tog til indbydelsen til hendes fødselsdag - August 2014

10685389_10154611527570537_1870974826109227468_n.jpg

"Moster" Kirsten (min veninde) og prinsessen - da vi fejrede hendes fødselsdag - 27/9 - 2014

10653368_10154611391780537_6832737256055716711_n.jpg

Også fra fødselsdagen <3

10404336_10154675137825537_6305703751303238718_n.jpg

Fjolle morgen - 11/10 - 2014

10629664_10154602541485537_2259573381651629840_n.jpg

Behøver vidst ikke nogen yderligere beskrivelse <3 <3 <3

HELDIGE MIG!!!!!!

Total heldige dig :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

FROST :loveshower

Yep. Hun kan både "Let it go" og "Lad der ske". Vi kan ligeså godt være internationale :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER