FruOvervejelse

Hvem er vi?

40 indlæg i dette emne

Nu har jeg luret længe på terminsgruppen, så nu lægger jeg ud:

Jeg er 25 (snart 26) og gift med min skønne mand på 29. Vi bor lige nu i en alt for lille lejlighed, men vi skal købe hus senest til marts. Det er dog lidt svært at finde det rigtige i københavnsområdet.

Nu venter vi så vores første barn. Terminsberegneren siger 2/6, så jeg er i skrivende stund 6+0.

Jeg håber, der er andre, der vil være med her :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er her også ;0)

Jeg er 33 (snart 34) forlovet med min dejlige kæreste Brian. Jeg venter mit 4 (vores 2) barn. Var gravid i februar, men det sad udenfor livmoderen, så er allerede blevet scannet 2 gange, og skal afsted igen om 13 dage. Jeg bor på vestfyn.

I følge sygeplejersken da scannere i dag, er jeg 6+0 i dag, men får endelig terminsdato til næste scanning

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er her også ;0)

Jeg er 33 (snart 34) forlovet med min dejlige kæreste Brian. Jeg venter mit 4 (vores 2) barn. Var gravid i februar, men det sad udenfor livmoderen, så er allerede blevet scannet 2 gange, og skal afsted igen om 13 dage. Jeg bor på vestfyn.

I følge sygeplejersken da scannere i dag, er jeg 6+0 i dag, men får endelig terminsdato til næste scanning

Ej, så er vi jo nøjagtig lige langt :yay

Hvor er jeg glad for, der er andre, der kigger herinde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er her også :)

Jeg er 26 år og er mor til Sia på snart 5 og Elliot på 3. Fandt i søndags ud af at jeg er gravid igen - bare tre uger efter vi tog beslutningen om at prøve - så det er meget overvældende, men helt fantastisk! Er 5+0 i dag.

Vi bor på Østerbro i København og jeg læser til sygeplejerske på Frederiksberg og arbejder som vikar på Gentofte Hospital.

Jeg glæder mig til at følges med jer og lære jer at kende :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er her også :)

Jeg er 26 år og er mor til Sia på snart 5 og Elliot på 3. Fandt i søndags ud af at jeg er gravid igen - bare tre uger efter vi tog beslutningen om at prøve - så det er meget overvældende, men helt fantastisk! Er 5+0 i dag.

Vi bor på Østerbro i København og jeg læser til sygeplejerske på Frederiksberg og arbejder som vikar på Gentofte Hospital.

Jeg glæder mig til at følges med jer og lære jer at kende :)

Velkommen til :kram2

Hvor er det bare vildt, det er gået så stærkt! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her vil jeg også være med  :balloons

 

Jeg er 29 og bor sammen med min dejlige mand på vestsjælland. Vi blev gift d.31 maj 2014.

 

Jeg fandt ud af, at jeg er gravid for to dage siden(!!), så er stadig helt vildt overvældet og har slet ikke forstået det endnu  :)  Det er vores første barn, så alt er nyt og spændende. Jeg har brugt de sidste to dage på, at surfe internettet fladt for informationer.

 

Jeg var helt vild med Bryllupsklar.dk da jeg skulle giftes, så jeg synes det var oplagt at være her også  :rolleyes

 

Glæder mig til at følge jeres graviditeter og bruge jeres erfaringer.

 

Hvordan er jeres symptomer? Indtil videre har jeg oplevet, at jeg har haft svært ved at sove (også før jeg fandt ud af, at jeg faktisk var gravid). Jeg har også ret så ondt i min lænd. Men ellers absolut intet  :wacko

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her vil jeg også være med :balloons

Jeg er 29 og bor sammen med min dejlige mand på vestsjælland. Vi blev gift d.31 maj 2014.

Jeg fandt ud af, at jeg er gravid for to dage siden(!!), så er stadig helt vildt overvældet og har slet ikke forstået det endnu :) Det er vores første barn, så alt er nyt og spændende. Jeg har brugt de sidste to dage på, at surfe internettet fladt for informationer.

Jeg var helt vild med Bryllupsklar.dk da jeg skulle giftes, så jeg synes det var oplagt at være her også :rolleyes

Glæder mig til at følge jeres graviditeter og bruge jeres erfaringer.

Hvordan er jeres symptomer? Indtil videre har jeg oplevet, at jeg har haft svært ved at sove (også før jeg fandt ud af, at jeg faktisk var gravid). Jeg har også ret så ondt i min lænd. Men ellers absolut intet :wacko

Velkommen til! Hvor spændende med jeres første barn - det blir helt fantastisk.

Jeg har ikke så stærke symptomer endnu. Er mere træt end jeg plejer og fryser helt ekstremt om aftenen (kan jeg ikke huske fra de andre gange, men kan læse mig til at det er normalt), men har ingen kvalme endnu. Men det er meget almindeligt at symptomerne først kommer lidt senere :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay det er godt at høre, at det er almindeligt  :)

 

Det er så småt også ved at gå op for mig, hvor mange produkter der faktisk har tilsat parfume  :blink  Det er jo ALT! Jeg gik lige igennem diverse produkter på badeværelset, som jeg normalt bruger. Jeg havde købt to store bøtter shampoo og balsam i matas i søndags, da de havde deres gode tilbud (2 for 1 pris  ^_^ )... Heldigvis havde jeg ikke taget hul på nogle af dem, så jeg byttede dem begge til parfumefri i går. Og så købte jeg bodylotion uden parfume og deo uden parfume... Det "gamle" må så pakkes væk... Og muligvis blive smidt ud senere, fordi det er blevet for gammelt... Kan godt være jeg lyder lidt negativ, men det er jeg faktisk også!! Men kun fordi jeg pludselig opdager hvor meget L-O-R-T der bliver puttet i ALT!! Det er jo vanvittigt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ondt i lænden, ømme bryster og MEGET uren hud. Ellers har jeg det godt :) Var sikker på, jeg ville blive lagt ned af opkast, men det ser ud til, jeg bliver forskånet :yay

Vi var til tidlig scanning i går (6+1). Det var fantastisk :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay det er godt at høre, at det er almindeligt :)

Det er så småt også ved at gå op for mig, hvor mange produkter der faktisk har tilsat parfume :blink Det er jo ALT! Jeg gik lige igennem diverse produkter på badeværelset, som jeg normalt bruger. Jeg havde købt to store bøtter shampoo og balsam i matas i søndags, da de havde deres gode tilbud (2 for 1 pris ^_^ )... Heldigvis havde jeg ikke taget hul på nogle af dem, så jeg byttede dem begge til parfumefri i går. Og så købte jeg bodylotion uden parfume og deo uden parfume... Det "gamle" må så pakkes væk... Og muligvis blive smidt ud senere, fordi det er blevet for gammelt... Kan godt være jeg lyder lidt negativ, men det er jeg faktisk også!! Men kun fordi jeg pludselig opdager hvor meget L-O-R-T der bliver puttet i ALT!! Det er jo vanvittigt...

Enig! Og så synes jeg, det er rigtig træls, at der meget ofte er MEGET parfumeret sæbe på offentlige toiletter :(

Jeg har købt nogle af Rema1000's produkter. De er vildt billige, men ret gode :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Enig! Og så synes jeg, det er rigtig træls, at der meget ofte er MEGET parfumeret sæbe på offentlige toiletter :(

Jeg har købt nogle af Rema1000's produkter. De er vildt billige, men ret gode :)

Okay tak for tippet :) Har været i Matas i dag og synes godt nok det er svært. Har absolut ingen idé om hvad der er godt... Jeg er ret dårlig til at årøve nyt, fordi jeg som regel bliver skuffet. Men nu SKAL jeg sgu prøve noget nyt  :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay tak for tippet :) Har været i Matas i dag og synes godt nok det er svært. Har absolut ingen idé om hvad der er godt... Jeg er ret dårlig til at årøve nyt, fordi jeg som regel bliver skuffet. Men nu SKAL jeg sgu prøve noget nyt :yay

Det er også svært! Jeg har nu prøvet tre forskellige shampooer, og har fået skæl af alle tre, så jeg ved ikke lige, hvad jeg skal købe nu...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej, jeg tænkte ellers lige på at starte sådan en tråd, men dejligt at se at der er andre der er dukket op herinde :)

 

Jeg er 24 og venter min første. :) Er kun 4+5 henne så hele det med at være positiv er ret nyt. Skal vænne mig til tanken og er så bekymret for om noget går galt, fordi det har taget os 2 år at blive gravide. Skal heldigvis allerede scannes i uge 7 fordi vi går i fertilitetsbehandling. :)

 

Jeg studerer kultur og formidling i Odense men bor på midtsjælland, sammen med min mand Robert og begynder at glæde mig helt sindsygt.

 

Har ømme bryster, af og til kvalme, så træt i muskler og hoved hele tiden. og kramper i underlivet, hvilket jeg har haft on and off siden ægløsning. :) 

 

Hey - er det meget slemt hvis man bruger parfume under graviditet?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej med jer

Så melder jeg mig også på banen. Jeg var ved lægen i tirsdag og fik bekræftet min graviditet. Jeg tror først jeg ville tro det når lægen sagde det. Jeg er dags dato 5+4 ifølge sidste mens. Lægen bad komme tilbage til 1. graviditetsundersøgelse omkring 8+0. 

Jeg er 28 og blev i juni gift med min mand Thomas. Vi bor i København og venter vores første barn. Og jeg fulgte ligesom Macg også ivrigt med på bryllupsklar :-)

Jeg er indtil videre gået fri fra den store kvalme, ingen opkastninger, men jeg har ondt i lænden og ømme bryster. Og så er jeg MEGA træt, jeg er næsten ved at falde i søvn på arbejde. 

Glæder mig til at følge jer i den spændende tid der kommer :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hey igen

 

Hvornår tænker I, at I vil fortælle det til folk?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hey igen

 

Hvornår tænker I, at I vil fortælle det til folk?

 Vi fortæller det omkring slutningen af november for der rammer vi andet trimester, så den 28. november for mine svigerforældres vedkomne. Vi vil gerne sikre os at der ikke er noget galt som gør vi bliver nødt til at få en abort først. 

Robert vil gerne fortælle det på en sjov måde, og da det falder sammen med at udveksle julegaver med svigerfamilien (vi skal være hos mine forældre i år og ser ikke Roberts familie igen før nytår) så havde han en ide om at give sin mor en gave som hun jo først må åbne op til jul, men som han tilfældigvis kommer til at revne papiret på der afslører et scanningsbillede.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

 Vi fortæller det omkring slutningen af november for der rammer vi andet trimester, så den 28. november for mine svigerforældres vedkomne. Vi vil gerne sikre os at der ikke er noget galt som gør vi bliver nødt til at få en abort først. 

Robert vil gerne fortælle det på en sjov måde, og da det falder sammen med at udveksle julegaver med svigerfamilien (vi skal være hos mine forældre i år og ser ikke Roberts familie igen før nytår) så havde han en ide om at give sin mor en gave som hun jo først må åbne op til jul, men som han tilfældigvis kommer til at revne papiret på der afslører et scanningsbillede.

Det er en sjov idé :)

 

Vi fortæller det til mine forældre i dag og Kristians forældre i morgen. Egentlig ville vi også vente, men vi er inviteret hjem til hans mor i morgen hvor hun ville give os begge massage (hun er uddannet massør). Og jeg synes ikke jeg vil finde en dårlig undskyldning for ikke at ville alligevel.. Så kan vi ligeså godt fortælle det :) 

Vi har så købt kopper med teksten bedstemor, bedstefar, mormor og morfar. Så får de en lille gave samtidig...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er en sjov idé :)

 

Vi fortæller det til mine forældre i dag og Kristians forældre i morgen. Egentlig ville vi også vente, men vi er inviteret hjem til hans mor i morgen hvor hun ville give os begge massage (hun er uddannet massør). Og jeg synes ikke jeg vil finde en dårlig undskyldning for ikke at ville alligevel.. Så kan vi ligeså godt fortælle det :)

Vi har så købt kopper med teksten bedstemor, bedstefar, mormor og morfar. Så får de en lille gave samtidig...

Hehe ja jeg frygter nu også lidt for om folk gætter det før, især hvis jeg render og kaster op. Men synes det er rigtig sødt at give dem kopper, så kan de også gå og glæde sig lidt. 

Tror min mor kommer til at græde, men svigerfamilien er jyder, så de fejrer somregel med det der stenansigt - "det var da godt", selvom svigermor har plaget for børnebørn i årevis

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe ja jeg frygter nu også lidt for om folk gætter det før, især hvis jeg render og kaster op. Men synes det er rigtig sødt at give dem kopper, så kan de også gå og glæde sig lidt. 

Tror min mor kommer til at græde, men svigerfamilien er jyder, så de fejrer somregel med det der stenansigt - "det var da godt", selvom svigermor har plaget for børnebørn i årevis

Haha ja, sådan er jyder  :D  Herligt! 

Min mor har så lige meddelt, at hun er blevet syg med forkølelse, så vi skal ikke besøge dem idag.. "Medmindre I har noget vigtigt at fortælle os?!?" -kommer det så fra hende... Hmm... nej nej, eller... hvad skulle det dog være  :huh  Hehe! Men tror vi tager derud alligevel... Med en God-Bedring-Gave  :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej, jeg vil også præsentere mig. Er 30 år og er gravid med vores 2. barn. Havde for 3. måneder siden en SA, så er meget bange for at miste igen. Kryds fingre for at alt går godt.

 

Skønt at I allerede er begyndt at udveksle erfaringer og råd, skal vi ikke have lavet en smalltalk-tråd???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej, jeg vil også præsentere mig. Er 30 år og er gravid med vores 2. barn. Havde for 3. måneder siden en SA, så er meget bange for at miste igen. Kryds fingre for at alt går godt.

 

Skønt at I allerede er begyndt at udveksle erfaringer og råd, skal vi ikke have lavet en smalltalk-tråd???

Jo det lyder som en god idé :-D

 

Håber alt går vel for dig! Jeg krydser i hvert fald alt hvad jeg har  :)

Og velkommen til!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det ser også ud til jeg skal med herover :yay Har testet positiv idag 3+4. Lidt farligt så tidligt, men håber den bliver hængende... Havde ellers tid til at starte op i behandling her D. 17. November, men vi satser på det ikke bliver nødvendig nu :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aiii den havde jeg ikke fanget, tillykke!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej. Så melder jeg mig også til denne gruppe jeg er 31 år og vi venter barn nr 3

Indtil videre er det vores hemmelighed, men tvivler på at kan skjule det til slutningen af november

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER