miamus

nervøs for fødsel?

4 indlæg i dette emne

Hej allesammen. Jeg er ny her. :) Jeg vil gerne starte med at sige til lykke til jer. :D

Jeg er gravid for første gang og er 19+5 måneder henne. Jeg ved ikke om jeg er den eneste der er nervøs for fødselen??

Jeg tænker virkelig meget over det. jo længere henne jeg kommer, jo mere tænker jeg på det.!!

Er der nogen der kan fortælle lidt om hvordan det gik til jeres fødsel??

knus Mia

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

HEjsa og velkommen til. Og STORT tillykke med graviditeten.

Jeg venter vores 3. barn, så jeg har jo prøvet det før. Jeg har glædet mig til fødslen alle gange. Jeg var lidt nervøs første gang, men glædedemig mest. Vil da godt indrømme at jeg blev lidt skuffet under veerne, over at der ikke var nogen der havde fortalt mig HVOR ondt det gjorde - men for det første er det en smerte der ikke kan beskrives, og for det andet stod min datter skævt, oghavde lidt svært ved at komme helt ned, og for det tredje gik det hele ret hurtigt, så det har pga pkt 2 og 3 gjort mere ondt end det "skal".

Men jeg synes det er SÅ fedt at føde. Og jeg GLÆDER mig så meget til jeg skal prøve det igen. Eneste minus er at jeg ved at det er sidste gang, så jeg vil så gerne gå flere måneder over, så jeg kan nyde spændingen lidt længere :)

Pst... Det hedder 19+5 UGER - ikke mdr, for så ville du være gået ret langt over tid :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg syntes du og din mand/kæreste skal sætte Jer ned og skrive en liste med hvad I frygter mest, hvad I mest glæder Jer til - og andre ting som er vigtige for Jer! Min veninde fik skrevet ind at efter 10 timer ville der blive lavet en slags status for at se hvor langt hun var - så hun ikke skulle lige 10 timer mere uden grund hvis det giver mening....

Jeg glædede mig - de første veer var jo tegn på at jeg snart skulle se min baby!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du har intet at frygte, det gør ondt at føde, MEN det er den største oplevelse du får, det er så stort, og det er smerten værd :loveshower

Jeg ville ønske jeg skulle have flere børn så jeg kunne få lov til at føde igen, det er SÅ vild en oplevelse :biglove

Lad være med at spekulere for meget over det, for man har alligevel ingen anelse om hva det vil sige at være i fødsel før man er det :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER