BabyHaagensen

Navlepiercing....

22 indlæg i dette emne

Hvornår piller man sådan en ud? Kan kun forestille mig at man får en meget grimt ar hvis man venter for længe....

Så kvinder der har haft/har en navlepiercing... Byd ind med svar og meninger :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Du kan lige så godt tage den ud med det samme ;) Den ryger jo før eller senere alligevel....

Kan ikke lige huske hvornår jeg tog min ud... Da maven begyndte at bule tror jeg :)

(Glemte så ALT om min "nedre" piercing indtil midt i fødslen, hvor JM så anbefalede mig at få den ud hurtigst muligt inden baby skulle forbi :D Så så man mig, ligge der og fumle i blinde mellem veerne :D )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du kan lige så godt tage den ud med det samme ;) Den ryger jo før eller senere alligevel....

Kan ikke lige huske hvornår jeg tog min ud... Da maven begyndte at bule tror jeg :)

(Glemte så ALT om min "nedre" piercing indtil midt i fødslen, hvor JM så anbefalede mig at få den ud hurtigst muligt inden baby skulle forbi :D Så så man mig, ligge der og fumle i blinde mellem veerne :D )

Der fik man vist lidt ny info omkring sin BK-veninde ;) lyder ikke rart med udtagelse af pircing under fødsel i øvrigt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der fik man vist lidt ny info omkring sin BK-veninde ;) lyder ikke rart med udtagelse af pircing under fødsel i øvrigt!

:ditto :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du kan lige så godt tage den ud med det samme ;) Den ryger jo før eller senere alligevel....

Kan ikke lige huske hvornår jeg tog min ud... Da maven begyndte at bule tror jeg :)

(Glemte så ALT om min "nedre" piercing indtil midt i fødslen, hvor JM så anbefalede mig at få den ud hurtigst muligt inden baby skulle forbi :D Så så man mig, ligge der og fumle i blinde mellem veerne :D )

Hehe ja det kan jeg godt huske at du fortalte om... Den af min er allerede væk :) men holder lidt fast ved min navlepiercing af en eller anden grund.... Måske efter TS torsdag??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tog min ud da selve hullet begyndte at klø meget, mener det var i uge 9-10 stykker.

Har dog haft den i så jeg sikrede mig passage i ny og næ, i tilfælde af jeg vil ha smykke i igen efter graviditeten.

Har dog fået noget der nok er et strækmærke i selve piercinghullet, meget mærkeligt og glæder mig til at se hvordan det ser ud efter fødslen :)

Tror nu ikke du som sådan kan få et ar, men det kan nok blive ret irriterende når piercinghullet bevæger sig op eller navlen popper ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der fik man vist lidt ny info omkring sin BK-veninde ;) lyder ikke rart med udtagelse af pircing under fødsel i øvrigt!

 

 

:ditto :D

 

 

Haha, jaja man var vel ung engang :P :P :D

 

Og i øvrigt en smule panikagtigt at få at vide at "den kommer altså til at lave ravage på dig, hvis du ikke får den ud nu" :o  :goodluck :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe ja det kan jeg godt huske at du fortalte om... Den af min er allerede væk :) men holder lidt fast ved min navlepiercing af en eller anden grund.... Måske efter TS torsdag??

 

 

Sådan tror jeg altså også jeg havde det.... Noget med en æra og noget personlighed, på en eller anden måde....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha, jaja man var vel ung engang :P :P :D

Og i øvrigt en smule panikagtigt at få at vide at "den kommer altså til at lave ravage på dig, hvis du ikke får den ud nu" :o :goodluck :D

Yaiks! panik panik! godt du fik den ud i tide! :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan tror jeg altså også jeg havde det.... Noget med en æra og noget personlighed, på en eller anden måde....

Ja det er jo en del af en... På en eller anden måde... Nu må vi se.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha, jaja man var vel ung engang :P :P :D

Og i øvrigt en smule panikagtigt at få at vide at "den kommer altså til at lave ravage på dig, hvis du ikke får den ud nu" :o :goodluck :D

Argh! :o :lol Håber du nåede det ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm... Tror jeg tog min ud (i navlen) 3 måneder før jeg skulle nedkomme. Da den var begyndt at gøre ondt. Men har ikke noget grimt ar eller noget den dag i dag. Men jeg smurte den også hver dag med olie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argh! :o :lol Håber du nåede det ;)

Jeg nåede det ;) Men det kostede en flækket negl, for lortet skulle bare ud :d

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tog min ud, da man kunne se den gennem tøjet. Synes ikke det så særlig smart ud. Tror det var i uge 14 ca.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tog min ud, da man kunne se den gennem tøjet. Synes ikke det så særlig smart ud. Tror det var i uge 14 ca.

:ditto mener også det var omkring uge 14-15 min røg ud

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har haft navne piercing siden jeg var 15, jeg har haft den i ved begge graviditeter ind til maven var for stor!

Er gravid for 3. Gang og har den stadig i, den ryger nok tidligere denne gang, da jeg er boet støre

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg overvejer kraftigt at købe en af de der bløde piercing-stave. Er der nogen der har erfaring med dem?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil også gerne vide om der er nogen der har erfaring med de stave?

jeg skrev til en dygtig piercing forreting, de påstod at det graviditetssmykke de har sagtens kan bruges

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min er lige blevet taget ud, under min første graviditet sad den i indtil uge 25 ca. 

 

Og så røg den i igen efter fødslen. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min er lige blevet taget ud, under min første graviditet sad den i indtil uge 25 ca.

Og så røg den i igen efter fødslen.

Ja jeg er "bekymret" for om den kan komme i igen bagefter. Jeg har ikke lyst til at skulle have lavet en ny, hvis den vokser sammen eller på anden vis bliver umulig at få stav i...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde slet ikke min i under graviditeten - og har faktisk ikke haft det siden. Jeg kunne nu sagtens tage den i, hvis jeg ville. Hullet er forholdsvist stort sammenlignet med andre piercinger - og når det først er vokset sammen korrekt, så plejer det ikke at drille.

 

Arret omkring min navlepiercing gav mig til gengæld mit eneste strækmærke :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

...

Arret omkring min navlepiercing gav mig til gengæld mit eneste strækmærke :boo

Øvs... Jeg har så mange striber på dunken fra de to sidste børn, så et par stykker fra eller til gør ikke det store ;)

Men jeg må tage den ud hvis den generer... Indtil videre sidder den fint

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER