Moar_til_4

En lille hilsen ;0)

5 indlæg i dette emne

Hej piger.

Mit gamle brugernavn kan jeg ikke få til at virke (snartmortil4) så har lavet en ny profil. Jeg har tænkt en del på jer, nu hvor tiden nærmer sig for hvornår jeg selv skulle have haft termin.. Men jeg er så heldig at jeg er blevet gravid igen, med termin til sommer... Jeg blev sendt til scanning fra egen læge og er i dag blevet scannet for 2. Gang for at være sikker på at det sad rigtigt...

Jeg håber i snart får jeres babyer i armene.. Pøj pøj

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej piger.

Mit gamle brugernavn kan jeg ikke få til at virke (snartmortil4) så har lavet en ny profil. Jeg har tænkt en del på jer, nu hvor tiden nærmer sig for hvornår jeg selv skulle have haft termin.. Men jeg er så heldig at jeg er blevet gravid igen, med termin til sommer... Jeg blev sendt til scanning fra egen læge og er i dag blevet scannet for 2. Gang for at være sikker på at det sad rigtigt...

Jeg håber i snart får jeres babyer i armene.. Pøj pøj

Dejligt med en lille hilsen fra dig. Tillykke med graviditeten. Sommerbørn er nu også dejlige :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med den nye graviditet. Dejligt med en hilsen fra dig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke tillykke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak skal i have... Og stort tillykke til alle jer der har født  :loveshower  Jeg blev scannet i mandags og der lå vores lille fnug og hyggede sig i varmen... Og hørte hjertelyd, så er overlykkelig... I dag står den på lægebesøg og så skal der laves vandrejournal  :yay Min termin er blevet sat til 4/6

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER