pjevser79

tegn på æl hvor lang tid

7 indlæg i dette emne

Jeg har prøvet at tage en cb æl test men negativ hele tiden min krop har sagt at jeg har haft el har æl nu hvor lang tid kan man have tegn på æl ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

ER der ingen der ved hvor lang tid man kan have æl tegn ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er jo forskelligt fra person til person og ændrer sig også med alderen.

For mit vedkommende har jeg tegn på det ca. en uges tid inden, med slimet udflåd. Stikken i siden forekommer også. Jeg har også lyst til sex i dagene op til.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

JA så kan det godt være rigtig har haft æl tegn siden mandags og æl test som viste negativ og har stadig ondt og klar slim kunne ikke forstå hvorfor jeg blev ved med at have ondt og er ved at ned slide kæresten ss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

JA så kan det godt være rigtig har haft æl tegn siden mandags og æl test som viste negativ og har stadig ondt og klar slim kunne ikke forstå hvorfor jeg blev ved med at have ondt og er ved at ned slide kæresten ss

ja sagtens :) test 2 gange om dagen, så du er sikker på at opdage den ÆL :) Og husk at det er vigtigt at "nedslide" kæresten lige op til at ÆL er der :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja sagtens :) test 2 gange om dagen, så du er sikker på at opdage den ÆL :) Og husk at det er vigtigt at "nedslide" kæresten lige op til at ÆL er der :)

Tro bare at jeg må slide ham op syntes at æl teste er dyre ss men tak for dine svar

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tro bare at jeg må slide ham op syntes at æl teste er dyre ss men tak for dine svar

Køb dem på billigteste.dk så er de slet ikke særlig dyre!!! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER