Københavnerpigen

6 måneder uden gevinst

13 indlæg i dette emne

Hej piger.

Jeg har lige oprettet mig herinde da det kunne være rart at høre fra andre i samme situation. Kæresten og jeg køre nu på 6 måned uden held, og kan mærke bekymringerne begynder at melde sig : lykkedes det nogen sinde, er der noget galt osv. Er der andre der har det som mig ?

Jeg er desværre en af dem som kom i gang lidt sent med projektet, så det hjælper ikke ligefrem på mine bekymringer. Jeg bliver 35 i næste måned, med en kæreste på 32.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Både ved PB1 og PB2 har vi været tæt ved 1 år i at stå med en positiv test og blivende graviditet :)

Der er ikke noget unaturligt i, at det tager en 9 måneders tid fra start PB til det lykkedes :)

Forsøg ikke at tabe modet :kram

Evt. Kan du gå all in med at teste for ÆL osv., hvis det kan give en følelse af, at du gør mere for det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er først lige startet, og jeg aner derfor ikke hvor hårdt det må være for dig ...

Jeg sender dig masser af knus og krydser fingre for at den snart er der :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi havde ikke heldet med os, så efter et år begyndte vi at snakke behandling. Rent mentalt skulle der lige styr på psyken for det kunne jo resultere i at en af os fejlede noget, og heldigvis for at vi bad om hjælp, for mistanken om at der var noget galt var rigtig og vi måtte starte i behandling.

Første forsøg i januar gav gevinst og jeg er nu få dage fra termin og have vores drømmebarn i armene!

Så jeg kender til følelserne omkring at der er noget galt.

Ved ikke rigtig hvad jeg kan sige for at mindske tankerne, men evita havde også forsøgt i et år uden gevinst men lige inden behandling skete det helt naturligt. Og det har jeg hørt flere historier om.

Giv det et år! Så kan i være heldige at det lykkedes, og som de andre siger, gå all in med naturprodukter/vitaminer, ægløsningsteste, temperaturmetoden og så videre hvis du/i har lyst!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Lige præcis Gele Royal startede jeg på den 18. Marts, den 15./16. April stod jeg så med en positiv test ;) Husk de kun anbefaler Gele Royal i 6 mdr., hvis der ikke er resultat derefter kan man stoppe :)

Både ved nr. 1 og nr. 2 har jeg alternativ behandling :) Altså ved nr. 1 fik jeg både zoneterapi og akupunktur for at hjælpe kroppen på vej ovenpå en MA. Fik begge dele for at hjælpe mens på vej også igen omkring forventet ÆL, hvor jeg stod med positiv ÆL-test et par dage efter :) Som sidebemærkning fik jeg også zoneterapi forud for fødsel (som smertelindring og modning af kroppen - hun kom først 1 1/2 uge efter ;)) Desuden akupunktur under fødslen, som hjalp mig meget og sammen med varme dunk og kolde klude var det smertestillende jeg fik :)

Ved PB2 fik jeg akupunktur omkring ÆL (med blivende nåle selv faldt ud) i 3 mdr., før der var bid. Men havde så godt nok 2 bioer i mellemtiden ;)

Så ja.. Jeg er fortaler for zoneterapi/akupunktur :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved godt det er svært, men fokuser på det positive og bare tro på det nok skal lykkes. Sådan gør jeg. Også her efter 5 år uden held

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du er bestemt ikke den eneste!! Kender til tvivlen alt for godt. Det er dog alt for tidligt at have de tanker. Statistisk set tager det ca. 1 år for de fleste. Selvom nogle er ulideligt heldige haha

Vi har selv prøvet i over 2 år uden held, og det er ulideligt svært. Jeg er 30 og manden er 35år, vi er begge normalvægt, ryger ikke, drikker sjældent og lever generelt sundt- men af en eller anden grund er min mands 'soldater' kun på ca. 3 mill hvor det gerne skulle være 7mill (der funker), så derfor har vi meget svært ved det.

Derfor- tag det roligt for now.

Heldig og lykke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du er ikke alene, det tog os 2 år at blive gravide, og det har været en af de mest frustrerende perioder i vores liv. Nu er vi netop blevet gravide med donorinseminering og håber at lægge den tid bag os. 

Men du behøver ikke blive bekymret endnu. :) Der er mange hvor der tager op mod 9 måneder før de bliver gravide. Ofte er man også så hyperfokuseret på at det skal lykkes at det stresser kroppen. Jeg håber meget for jer at alt er som det skal være. :) og hvis der er noget galt, så skal det nok også gå. :) Man kan hjælpe på så meget i dag. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her ved os tog det 10 måneder før jeg blev gravid - og det var kun med 4. cyklus (jeg har en del symptomer på PCO).

Mit råd vil være at prøve at nyde tiden som jer og sige til jer selv, at når I har forsøgt et år, så kan I bede om hjælp. Det var hvad vi gjorde og pludselig så var de to streger der.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne sige tak for alle jeres svar. Hvor er jeg glad for at jeg fandt denne her side. Det beroligere mig rigtig meget at læse alle jeres svar. Vil virkelig prøve at slappe af og nyde denne her tid hvor det kun er kæresten og mig. Er sikker på vi nok skal få vores ønskebørn.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne sige tak for alle jeres svar. Hvor er jeg glad for at jeg fandt denne her side. Det beroligere mig rigtig meget at læse alle jeres svar. Vil virkelig prøve at slappe af og nyde denne her tid hvor det kun er kæresten og mig. Er sikker på vi nok skal få vores ønskebørn.

 

Skal nok lykkes for Jer- men nu ved du i hvert fald, at 6 måneder ingen tid er :)

Jeg kan berolige dig med, at de fleste par bliver gravide efter et år- gennemsnitligt, og en del før.

Nok også derfor, at man ikke anbefaler behandling før.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Med min eks prøvede vi i 6 måneder før der var bid.. De to andre kom nærmest af sig selv..

Nu har jeg fået en ny mand uden børn så vi forsøger at lave ønskebabyen ❤️ Vi har været igennem 5 cyklusser og er nu i den 6. Og håber at det snart er vores tur til at få en baby ❤️

Det kan bare tage tid og det er en af de ting man bare ikke kan styre selv..

Nyd tiden hvor I kun er Jer ❤️ Også selvom det er svært, for jeg ved udemærket godt hvordan du har det..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER