Elisamus

Børneværelset, er i begyndt?

7 indlæg i dette emne

Som overskriften siger, er i så begyndt at lave børneværelset?

Her hjemme skal mit kontor/værelse laves om til børneværelset. Jeg er så småt begyndt at ryde op og sortere i tingene jeg har derinde og Gud hvor man dog får samlet sammen gennem årerne. Så jeg tager lidt ad gangen, dog er jeg gået stå derinde for tiden. Senere jeg regner med at lave et stort væg maleri med Peter plys og vennerne.

Vi har os fået købt en del ting bl.a. Tremmeseng og vuggen, autostol (som var på tilbud til 1500 ink isofix base), dyne, sengetøj, tøj.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi er nået nogenlunde lige så langt med indkøbene :). Vi har et værelse stående klar, som pt. er fyldt med babyting. Vi regner dog med at den lille skal sove i sin lift det første stykke tid inde i vores seng :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lyder som om at du er nået langt ret tidligt  :)

 

Vi skal ikke have et babyværelse (Vi bor på 42 kvm) så skal "bare" lige have flyttet nogle møbler i kælderen.

 

Vi leder så også efter ny bolig med lys og lygte, men vi er jo egentlig glade for at bo her så venter lige på at det rigtige dukker op, og så må vi jo bo småt i starten :) Vi ser det først som kritisk når den lille begynder at kravle ect. så giver lige lidt måneder endnu :). 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er slet ikke begyndt at tænke de tanker. Vi har godt nok et lille værelse, som godt kunne agere soveværelse, men da vi regner med at få ombygget hele 1. salen inden alt for længe, regner vi med at vente til det er overstået. Forhåbentligt kan vi sagtens holde baby ud i soveværelset så længe :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har ikke engang købt en bodystocking endnu :)

Jeg skal et godt stykke forbi MD, før jeg føler mig sikker nok på, at det nok skal "gå godt" hele vejen, og før jeg tør begynde at shoppe.

Det var det samme, da jeg var gravid med vores datter - tror jeg var 6-7 mdr. henne, før jeg begyndte...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Baby skal have det værelse som vores mindste har haft. Vi har nemlig kun 2 børneværelser, så drengene er rykket sammen på den ældstes værelse i sommers (fordi det lige passede med at prøve det af i ferien) og de elsker det så meget begge to :)

Så Mini's værelse står lige nu og agerer legeværelse, og skal så inden længe tømmes, og så laver vi babyværelse.

Vi har det meste der skal bruges, men skal lige have lidt nyt til væggene og en eller anden form for reol/kommode/rumdeler tingest....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er også igang. Nu er det jo andet barn, og kan godt mærke, at jeg ikke har helt ligeså travlt som med min søn.. Der stod værelset mere eller mindre klar i 12. uge ;) 

 

Det er vores kontor, som skal omdannes til babyværelse. Her stod så både kommode, kæmpe skab, skrivebord etc. etc. etc.. og alt var fyldt til randen. Nu har jeg fået solgt alle tingene og manden er igang med at spartle væggene for gamle huller, og så skal der males. 

 

Vi ved hvilken type møbler vi skal have, tøj har jeg næsten ikke købt endnu, babystol har vi fra den første, meget babylegetøj har vi stadig, så der er stadig både meget der skal købes og meget, som er i stand som nyt. :) 

 

Men må sige, at det er begyndt at krible mere i mig nu her, så manden kan godt mærke, at det med at få malet værelset er på prioriteringslisten for mig nu, så jeg kan komme ud og bruge penge på møbler mm. snart.. 

 

Glæder mig... !  :bunny

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER