HenrietteHall

Tænk på noget andet..

6 indlæg i dette emne

Ja, hvad gør I for ikke hele tiden at tænke på projekt baby??? Selvfølgelig har man sin hverdag med arbejde, mand og barn, men mine tanker kredser meget omkring det alligevel og ville høre gode forslag til at tænke på noget andet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

at finde nogle interesser, som kan optage en. Jeg har en helt masse kreating, som jeg skal i gang med lige efter, vi er blevet godkendte adoptanter, så ventetiden på at få et barn i forslag kommer til at gå hurtigere

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er sgu svært at tænke på andet synes jeg... Men ellers plejer jeg være så aktiv som mulig så jeg ikke sidder ned og kommer til at tænke mange tanker om det...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså det er bare en klasse kommentar for andre der ikke selv har haft problemer men at blive gravide.

Jeg hader den kommentar sorry

jeg tag babkampen omkrig æl og efter begravede jeg mig i arbejde og August :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er ikke altid nemt at tænke på noget andet. Jeg selv tænker babytanker i øjeblikket, til trods for at starten endnu ikke er gået.

Kommentaren: Tænk på noget andet, så kommer gevinsten! Det er vrøvl i mine ører. Jeg skal nok selv bestemme, hvad jeg vil tænke på og hvornår.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har da også svært ved tænke på andet end baby - selvom jeg burde tænke på mit bachelorprojekt, jeg tror ubevidst at man tænker mere over det, hvis man forsøger at undgå at tænke på det... Men ja det at holde sig beskæftiget er vel det der bedst afleder tankerne....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER