metten86

Babys værelse.

14 indlæg i dette emne

Hvor langt er I andre kommet med børneværelse? Og er I overhovedet begyndt?

Jeg selv kan slet ikke lade være! ALT er klar - mere eller mindre. Værelset står klar (mangler kun gardin), tøjet er vasket, sengen redt, lift og taske klar til sygehuset. Og jeg kunne blive ved..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Wow hvor gennemført og super fint. Vores bebs har ikke sit eget værelse endnu. Hans seng står bare i soveværelset. Så der er ikke dekoreret noget andet end sengen. Den er dog redt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super fint. Her er vi godt på vej (men ikke helt færdige endnu) - jeg indsætter lige en lille collage :) Synes det er rigtigt fint, hvad I har lavet :)

 

post-6112-0-08367600-1412279422_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wow, hvor er I kommet langt! Det ser altså rigtig fint ud - og så kan baby bare komme  :) 

Hvornår har du termin metten86?

 

Jeg har stadig rodebutik dér, hvor der skal være babyværelse. Selvom der står en tremmeseng, puslebord (pga. min dreng på 3 som åbenbart aldrig smider bleen  :rolleyes ), og en reol til legetøj mm., står der også alt muligt andet, som vi liiiige skal finde en anden plads til. Skal også have malet en væg, sat lidt hylder op osv.

 

Jeg glæder mig til at gå i gang. Nu har min mand bare sat gang i projekt fix-bryggerset, så det må vi gøre færdigt først, selvom det kribler efter at komme i gang med babyværelset.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wow, hvor er I kommet langt! Det ser altså rigtig fint ud - og så kan baby bare komme :)

Hvornår har du termin metten86?

Jeg har stadig rodebutik dér, hvor der skal være babyværelse. Selvom der står en tremmeseng, puslebord (pga. min dreng på 3 som åbenbart aldrig smider bleen :rolleyes ), og en reol til legetøj mm., står der også alt muligt andet, som vi liiiige skal finde en anden plads til. Skal også have malet en væg, sat lidt hylder op osv.

Jeg glæder mig til at gå i gang. Nu har min mand bare sat gang i projekt fix-bryggerset, så det må vi gøre færdigt først, selvom det kribler efter at komme i gang med babyværelset.

Jeg skal have Kejsersnit D. 3/11 (1 uge inden termin). Så om en måned kommer lille Karla, med mindre hun melder sin ankomst inden..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super fint. Her er vi godt på vej (men ikke helt færdige endnu) - jeg indsætter lige en lille collage :) Synes det er rigtigt fint, hvad I har lavet :)

babyværelse collage.jpg

Så fint! Er vild med de søde hylder/reol.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fint! Er vild med de søde hylder/reol.

Er både skab og kommoder fyldt med lækkert babytøj?

 

Tak :) Hylde/reolen er fra Ikea :) Jaeh altså, den store kommode er ret fyldt med tøj og så er der en masse stofbleer og numsehåndklæder i den ene skuffe på  puslekommoden og lidt forskellige blandede ting, og i skabet er der ikke så meget tøj, men der hænger kjoler og en jakke...og så er der lidt blandet babyhalløj :) Men jo, baby har allerede skræmmende meget tøj :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores værelse ser efterhånden sådan ud :)

Vi mangler nogle billeder på væggen, og overvejer måske dette, dette og dette.

 

Derudover skal vuggen ikke stå inde på hendes værelse, men der skal stå en gyngestol. Den skal bare males før den kommer hjem :)

 

post-9401-0-01473100-1413627145_thumb.jp

 

post-9401-0-91241200-1413627163_thumb.jp

 

post-9401-0-59226700-1413627179_thumb.jp

 

post-9401-0-56959600-1413627105_thumb.jp

 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores værelse ser efterhånden sådan ud :)

Vi mangler nogle billeder på væggen, og overvejer måske dette, dette og dette.

 

Derudover skal vuggen ikke stå inde på hendes værelse, men der skal stå en gyngestol. Den skal bare males før den kommer hjem :)

 

attachicon.gifBillede 18-10-14 11.54.12.jpg

 

attachicon.gifBillede 18-10-14 11.54.58.jpg

 

attachicon.gifBillede 18-10-14 11.55.09.jpg

 

attachicon.gifBillede 18-10-14 11.53.38.jpg

 

Rigtig hyggeligt!  :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores værelse ser efterhånden sådan ud :)

Vi mangler nogle billeder på væggen, og overvejer måske dette, dette og dette.

Derudover skal vuggen ikke stå inde på hendes værelse, men der skal stå en gyngestol. Den skal bare males før den kommer hjem :)

Billede 18-10-14 11.54.12.jpg

Billede 18-10-14 11.54.58.jpg

Billede 18-10-14 11.55.09.jpg

Billede 18-10-14 11.53.38.jpg

Rigtig fint. Kan se jeg ikke er den eneste, som er faldet for de fine Sebra ting..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha, ja hvis man skulle være i tvivl er vi store fan af Sebra :D Alt derinde er næsten lilla og/eller Sebra!

Ups, undskyld :D Jeg påtager mig intet ansvar. Jeg kan virkelig heller ikke selv bestemme mig for hvilke plakater jeg bedst kan lidt. Man kunne jo altid få en masse i nogle forskellige størrelser jo. Skifter bare mening hver dag :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er kommet lidt længere med juniors værelse.

IMJYfCX.png

Der mangler stadig nogle billeder/wallstickers på væggen over sengen, og der skal ryddes op i en reol, som også er på værelset.

Problemet er, at der er alt for mange babyting derinde, som jeg ikke rigtig kan gøre af. Tilbehør til barnevognen, slyngevuggen og voksiposen. Og så børnetøj i lange baner. For hvor stor er baby? Alt er vasket i str. 50, 56 og 62.

Sikke meget udstyr man kan have, allerede inden man bliver født...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er kommet lidt længere med juniors værelse.

Der mangler stadig nogle billeder/wallstickers på væggen over sengen, og der skal ryddes op i en reol, som også er på værelset.

Problemet er, at der er alt for mange babyting derinde, som jeg ikke rigtig kan gøre af. Tilbehør til barnevognen, slyngevuggen og voksiposen. Og så børnetøj i lange baner. For hvor stor er baby? Alt er vasket i str. 50, 56 og 62.

Sikke meget udstyr man kan have, allerede inden man bliver født...

 

Det ser godt ud :) Ja, det er godt nok mange sager, man efterhånden har til sådan en baby. Bortset fra uldtøjet har jeg vasket alt tøj i 50, 56, 62 og vist også 68. I dag står den så på uldvask :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der klar til Junior i soveværelset. Mærkelig tanke at der ligger et lille nyt mennesker dér om to ugers tid!

Amøbe-dyrene og sengeranden er hjemmegjort. Og bøjlestangen bagi også :)

TaqEdPW.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER