Guest

Til dem i Herning området - kære Lars

10 indlæg i dette emne

Min gode venindes søster kæmper i øjeblikket en kamp med Herning Kommune... Nu forsøger hun endnu engang at råbe Hernings borgmester op

Det gør mig så trist, når børn bliver forsøgt presset ned i kasser, der slet ikke kan rumme dem :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Puha, det er jo virkelig til at vræle over :( Håber nogle gode mennesker får løftet hende op og ud af kassen igen, og hjulpet hende til at få det godt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åååh stakkels stakkels my. Håber det lykkes ❤️

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Av!! Det gør ondt helt ind i hjertet på mig :( Jeg bliver simpelthen så trist :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stakkels lille pige :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Må den deles på FB? Er selv oprindelig fra Herning omegnen så har masser af FB venner der kan hjælpe :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må den deles på FB? Er selv oprindelig fra Herning omegnen så har masser af FB venner der kan hjælpe :)

Del endelig... Den er desperat blevet delt hele dagen i går... Og flere gange på Lars' egen FB profil, men familien har stadig intet hørt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ulykkeligt...

Jeg et dog ikke sikker på, at det hjælper det helt store - sådan som jeg forstår det, så handler det om, at kommunen sænker erstatningen for tabt arbejdsfortjeneste med timer svarende til den tid, barnet er i et skoletilbud - og så vidt jeg husker, så afsagde Højesteret dom i august i år, om at det er helt korrekt. Udlægningen var (mener jeg), at de slet ikke må betale for de timer :( Til gengæld har hun muligvis mulighed for at søge tilskud til at få noget aflastning i hjemmet til noget af alt det praktiske...

Edit: Det her er skrevet på baggrund af, hvad jeg kan udlede af hendes hjemmeside - jeg kan tage fejl af problematikken.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er helt i orden med lidt fagligt ind over :)

Det er også endelig lykkedes familien at komme i kontakt med borgmesteren

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER