Haarup

Fryser....

5 indlæg i dette emne

Jeg har altid været en viking. Kulde gjorde mig ikke noget, for mærkede det ikke. Begyndte at rende i korte ærmer, og uden jakke på, og i bare tær bare der er 10 C uden for. Men syntes dog det er lidt koldt at rende i bare tær i sne (ihvertfald for føderne :lolhit )

Nå men nu jeg er blevet gravid, fryser jeg hele tiden. Kan ikke få varmen. Det er i sær værst om eftermiddag / aften når jeg prøver at sove. Pakker mig ind i 2 varme vinterdyner, og ligger på en tredje, og stadig fryser jeg. Det er så slemt at jeg har svært ved at finde ro, og falde i søvn, selv om jeg mest føler mig som en zombie der lider af søvnmangel.

Det mest ireterende er dog når jeg får hedetur fra brystet og op, mens jeg stadig helt vildt fryser min arme, ben og i sær føder.

For så siger mit hovede at jeg skal smide dynen, mens rasten af kroppen skriger efter mere varme...

Er der andre der har det ligesådan?

Og hvad gjorde i for at få varmen?

Kan ikke finde noget i nogle af graviditets bøgerne omkring det at fryse.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg mener også at jeg havde nemt til at fryse i starten..

Har desværre ikke lige nogle fif, jeg smed mig bare under dynen..

og rendte ellers i fuld påklædning og med morgenkåbe unden på :)

men det gik hurtigt over igen.

Nu er jeg bare så "fed" at jeg får hedeture bare når jeg skal aflevere min datter i vg med overtøj på. :P

ja bare jeg er i en butik hvor der er lidt varme på, så må jeg lyne jakken op.. for hvis jeg først får en hedetur og ikke gør noget ved det

så sortner det og jeg kan ikke stå på benene.

Så bare vent, du skal nok få varmen igen :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også været ekstra kulskær under det meste af min graviditet og først her på falderebbet er jeg begyndt at gå i den anden grøft. Har hedeture et par gange om dagen. Det eneste jeg kan anbefale er det som jeg gjorde. Hold en konstant varme temp. i de rum som du befinder dig, pak dig XTRA godt ind når du skal ud.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Drak i øvrigt også varme drikke næsten hele dagen, og har levet meget af suppe, og i sommermånederne. I skulle se folks reaktioner når jeg sad og nød skoldhed suppe i august måned;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg lider også af kulde. Det er faktisk først nu, hvor jeg læser denne tråd, at det går op for mig, at det startede, da jeg blev gravid :blush

Gad vide, om det skyldes dårligere blødcirkulation i starten af graviditeten? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER