Nitzen1987

Så blev det vores terminsmåned

6 indlæg i dette emne

Så siger kalenderen oktpigerog det er blevet tid til, at en masse skønne oktober bebser skal komme til verden :loveshower

Synes det er vildt så hurtigt tiden er gået :o Husker tilbage på den første meget svage g-test jeg tog d. 3. Februar. Der troede jeg ikke helt på, at jeg faktisk var gravid, men et par dage senere var jeg ikke i tvivl :)

Er I klar til at føde, piger? Jeg har endnu ikke fået pakket hospitalstaske eller babys taske og har flere praktiske ting jeg gerne lige vil have lavet herhjemme, inden jeg føler mig klar :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jaaaa var også noget af det første jeg tænkte i nat da jeg vågnede "SÅ er det oktooober!"

Jeg synes også at februar er et par dage siden men er også glad for at det er gået så stærkt. Selvom tiden snegler sig afsted i de her dage hvor jeg bare går og er klar og tolker på alt.

Det eneste jeg mangler at pakke er mobiloplader. Men den bruger jeg jo. Så skal lige ha tjekket om vi har en reserve et sted.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er så KLAR - termin i dag, så lejemålet ophører ;) Så hun kan bare til at finde udgangen.

Jeg håber sådan at jeg går i gang af mig selv - det vil jeg gerne prøve.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er også Asgers terminsdato i dag. Tænk han allerede er 12 dage gammel :wub

Håber snart jeres babyer melder deres ankomst :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænkte også det samme, da jeg vågnede, og med 10 dage til termin er jeg SÅ klar til at føde.

Tog også min test 3.2 og det er gået så hurtigt siden, men dagene er godt nok lange efterhånden.

Kom så ud, lille mand

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ikke sådan praktisk heeelt klar endnu.. Ikke at er som sådan mangler noget vildt nødvendigt, men der er mange ting jeg gerne liiige vil have ordnet først :D

Jeg har jo også lige lidt længere tid at løbe på end så mange andre herinde, med termin i slutningen af mdr.. :)

 

Jeg har pakket det af tasken som jeg kan, men de bukser jeg gerne vil have med, går jeg så meget i at de ikke bliver pakket før vi skal afsted :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER