MissH

Så kom hun til verden..

10 indlæg i dette emne

D. 22/9-14 kl. 01:07 kom Aviaya til verden på Skejby. Jeg fik akut kejsersnit, da hun desværre ikke havde hovedet nedad, hvilket vi hele tiden havde fået at vide. De har taget fejl hver gang :/ Så det var noget af et chok, da jeg stod der med veer og var ved at åbne mig og regnede med at nu skulle vi igennem en almindelig fødsel. Så blev planerne pludseligt ændret, så jeg ikke skulle igennem en sædefødsel. De anbefaler nemlig kejsersnit i sådan en situation. Jeg har ondt i såret og er besværet, men vi har de alle 3 godt. Vi elsker vores lille datter <3 
Hun vejede 3470 g. og målte 50 cm. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Stort tillykke med hende, og øv det ikke gik som ventet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med hende.

Var selv igennem et aks på Skejby i fredags så ved lidt om hvordan du har det :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

TILLYKKE! :loveshower . Sikke en glæde, hvor er jeg glad på jeres vegne :glad. Ærgeligt at I ikke kunne føde "naturligt", men det vigtigste er da, hun er frisk og fin :)

 

Igen tillykke med hendes fødselsdag :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med prinsessen! :hurra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med jeres datter. :hurra  Smukt navn hun har fået.

 

Lidt ærgerligt at de ikke havde opdaget hun lå forkert så I kunne have forberedt jer på hvad der skulle ske i stedet. Men det sker vist jævnligt at de tager fejl... 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke med hende! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke med jeres skønne datter! :loveshower Dejligt at hun har det godt!

Det lyder som mit forløb, hvor jeg også først fik at vide hun lå med numsen nedad lige før fødslen, men med den forskel at vi valgte at forsøge os med en sædefødsel (hvilket så gik perfekt, læs evt min fødselsberetning af Lise). Sjovt så forskellige hospitalerne er i deres anbefalinger og beslutninger i de samme situationer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med lillepigen :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke med datteren :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER