Elisamus

Vægten

147 indlæg i dette emne

Jeg har brugt ventetøj længe. Har ikke kunne passe mine bukser siden omkring uge 9.. det er hovedsaligt bukser, jeg har købt. Dog også et par enkelte bluser og kjoler, men kan bruge de fleste af mine alm. bluser stadigvæk :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har et par ventebukser (dog lidt store endnu men aligevel mere behagelige at have på end mine normale bukser) og et par vente leggins, samt en enkelt bluse. Ellers bruger jeg mine alm. Bluser eller en stroptrøje og cardigan uden over. Men jeg er hoppet i vente bukserne eller alm. Joggin bukser eller løse trænings bukser hvis jeg bare er herhjemme... Maven er vokset men ikke ret meget (er i 16+2) og da jeg er overvægtig kan man ikke se om jeg bare er tyk eller om jeg er gravid...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan slet ikke have noget, der strammer på maven - så jeg har gang i både graviditetsbukser, -leggings og -strømpebukser. Så kombinerer jeg det bare med almindelige kjoler, lange toppe, jakker etc.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan slet ikke have noget, der strammer på maven - så jeg har gang i både graviditetsbukser, -leggings og -strømpebukser. Så kombinerer jeg det bare med almindelige kjoler, lange toppe, jakker etc.

 

Jeg har ikke problemer endnu med at bukserne strammer. Men synes altid at mine bukser var lige store nok :-) Jeg har et enkelt par bukser jeg ikke bruger mere. Jeg ved faktisk ikke om de strammer, men tænkte, at det gør de nok. 

Synes måske mit arbejdstøj begynder at stramme lidt, så jeg må nok hellere snart få skiftede tøjet.

Jeg har købt lidt ventetøj på den blå avis, så jeg har til når tiden er inde. mentalt har jeg indstillet mig på, at nyt tøj må vente til næste sommer. så kan jeg glæde mig til at kunne shoppe til den tid  :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

På 22 uger har jeg taget 6 kg på i vægt og Vokset 10 cm om maven .

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

23+3 i dag og +6.1 kg nu..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

22+5 og + 7 kg. Heldigvis er det kun mave og bryster - og hold nu op, der er dømt "go home, Dolly". Det er jo helt vildt!!!! :D

Sidste gang havde jeg taget 12-13 kg på samme tid, så det er helt fint ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine bryster er også blevet meget større. Det er helt vildt, gad godt vide hvor meget hver af dem vejer ^_^.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har næsten taget ti kilo på og er nu 25+0. Men jeg har også bare spist og spist for at holde kvalmen væk.... og jeg gør det til dels stadig, da jeg fortsat har kvalme. Det er lidt træls. Men jeg satser på, at det hele ryger igen, når jeg begynder at amme, for sådan er det gået før, så jeg fortsætter bare med at spise  ;)   :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

20 +0 og 5,2 kg. Mest maver og Bryster. Har aldrig haft stort bryster, så det er pænt mærkeligt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

24+0 og er 300g over startvægten. Så jeg har virkelig ingen ide :) 

Til gengæld tænker jeg også over hvor meget mine bryster egentlig vejer, for de føles godt nok tunge. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

21+5 og var ved sidste vejning (i fredags ved 21+0) på sølle +100g. over startvægten :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

På 22 uger har jeg taget 6 kg på i vægt og Vokset 10 cm om maven .

post-8417-0-67702500-1415830763_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er i 20+6 og vægten siger + 1,5 kg efter min startvægt hos læge (som var i uge 10), hvis det er min startvægt målt på min egen badevægt så siger den + 2kg...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

22+0 og har taget 1,4 kg i løbet af den sidste uge :O så +1,5 kg ialt..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er 23+2 i dag og har taget 3kg på siden startvægt. Er vokset to skåle i BH, og ventetøjet er taget i brug i forhold til bukser, men ellers ikke, kan sagtens have mine træningsbukser på og andet tøj som har lidt stræk i sig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er 26+1 i dag og er på ca. +5 kg. Det svinger lidt op og ned med et kilos penge.

Helt ærligt er jeg ret ligeglad med vægten, faktisk. Det der tages på tabes jo senere, vigtigst for mig er det at Blybber får de ting, han skal bruge. Og jeg regner ikke med, han kommer til at skamme sig over en småfed mor de første par år. Så der er lidt tid til at blive pæn igen ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

BSB, jeg kan se du stadig har problemer med at sove om natten :-)

Derudover synes jeg, du har en rigtig god tilgang til vægten. Jeg er på mange områder helt enig. Jeg er 22 +0 og siger + 5-6 kg. Jeg er sikker på, at der er nogle af kg, der ikke er ren baby. Jeg spiser som jeg plejer (sundt og varieret), men måtte desværre lidt for tidligt stoppe med at løbe pga ligament smerter, derfor har aktivitetsniveauet ikke været helt det sammen.

Jeg kommer ikke til at skulle tabe 10 + kg efter fødslen, men hvis der er 2-3 kg mere, så må de arbejdes væk. Hvis vægten stiger, vokser junior og har det sikkert godt :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Oh yes :). I øjeblikket sover jeg, når jeg kan. Så jeg er RIGTIG glad for, jeg valgte at vende tilbage til skolebænken på lige netop dette tidspunkt af mit liv, så jeg kan "arbejde" med lektierne, når jeg har lyst :).

 

Man skal jo træne sig op igen efter fødslen uanset hvad, så om det er 5, 7, 10 eller 15 kg. jeg skal smide betyder ikke det store. Jeg får INTET motion pt. andet end at gå ture og lave dagligdags ting. Det gør simpelthen for ondt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er stadig kun på +2 kg, sagde det til min jordemoder i dag og hun sagde det var rigtig flot, men nu sultede jeg vel ikke mig selv. Overhovedet ikke, jeg spiste enda en flødekage i går, da jeg var på besøg hos min farmor og farfar. Så er spændt på 8/12 hvad vægten siger der, ved 2. Læge besøg. Jeg har den holdning hvad jeg tager på tager jeg på, men jeg vil så gerne være under 10 kg for at følge Sundhedsstyrelsens anbefalinger for overvægtige gravide og vægt øgning.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har taget 12 kg på :D :d

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er på plus 8 kg :) -  25+0 i dag  :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er på +7 kg, og I dag 25+6

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er på +3,6 kg og er 24+0 :)

Er også lidt ligeglad med vægten, så længe det ikke er overdrevet meget, men altså inden for det normale :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER