LoneKJensen

Hemmeligheden

20 indlæg i dette emne

Hej alle sammen

 

Da det alt sammen er nyt for mig... tænkte jeg at det kunne være spændende at høre hvordan og hvornår i har tænkt jer at fortælle om jeres nye og store hemmelighed til familie og venner.

 

Syns nemlig selv det er svært?? Skal man vente til efter 1. graviditets undersøgelse eller ?? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

uha.. kan ikke vente med at fortælle det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det forstår jeg godt

Hvordan har du tænkt dig at fortælle det??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ville nok ringe til min far og svigerforældre og fortælle det, og måske også lige til de nærmeste, derefter tænker jeg at skrive det på facebook, evt med et billede af maven hvor der står 12+0, eller af en graviditetstest..  har ikke helt gennemtænkt det, men i hvert fald først fortælle det til min far og svigerforældre så det kommer fra mig og ikke andre.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder meget fornuftig.. overvejer selv at købe de der bøger, mormor-, morfar-, farmor- og farfar , fortæller nu. Og give dem som gave så de selv lige skal regne den ud.. men vi har snakket om først at gøre det efter 1. Undersøgelse..  

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er 6+0 idag. Og vores forældre har fået det af vide. Men holder det hemmeligt fra andre endnu til nf. Hvis maven ikke bliver for tydelig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er 7+4 i dag og jeg havde ikke planer lige forløbig om at sige det - men kæreste indrømmede så i går at han havde røbet det til sin bror - der blev jeg lidt sur men kun fordi jeg er usikker på om det nu går galt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mor og svigermor ved det og min søster får det afvide I aften. Var til scanning I går og min søster kommer på besøg I dag, så fortæller jeg at min kæreste og jeg fik taget nogle sjove billeder forleden og om hun vil se dem:)

 

Jeg er kun 6+6 I dag så vi prøver at holde det hemmeligt for alle andre indtil vi har passeret de tre mdr.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er 6+0 i dag og alle vigtige mennesker ved det... Kan simpelthen ikke gå med sådan en hemmelighed for mig/os selv.. Det er ikke på Facebook endnu.. Det gider jeg ikke før noget senere....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alle fik det at vide for en uge siden dvs 7+6 og det var fordi jeg havde det dårligt og mine to store børn kunne ikke forstå hvorfor og så skulle vil se min far og hans kæreste den dag så de fik det at vide face to face mens andre blev der ringet til og ellers så lavede vi en film (som faktisk ligger på youtube ;) ) som alle vores facebook venner og resten af familerne fik det at vide igennem... alle fik det at vide så "tidligt" fordi jeg også skal i sommerhus med nogle veninder i næste weekend og jeg ville ikke de regnede det ug og derved vidste det før vores familier og vores børn. Vores børn skulle ikke ende med at høre det fra andre end os. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alle fik det at vide for en uge siden dvs 7+6 og det var fordi jeg havde det dårligt og mine to store børn kunne ikke forstå hvorfor og så skulle vil se min far og hans kæreste den dag så de fik det at vide face to face mens andre blev der ringet til og ellers så lavede vi en film (som faktisk ligger på youtube ;) ) som alle vores facebook venner og resten af familerne fik det at vide igennem... alle fik det at vide så "tidligt" fordi jeg også skal i sommerhus med nogle veninder i næste weekend og jeg ville ikke de regnede det ug og derved vidste det før vores familier og vores børn. Vores børn skulle ikke ende med at høre det fra andre end os. :)

Link til filmen ?? :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Heheh jamen den kommer da lige her :D 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Heheh jamen den kommer da lige her :D

Ej hvor er den bare god :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor er den bare god :)

 

Mange tak :) synes også selv det er blevet rigtigt godt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak :) synes også selv det er blevet rigtigt godt :)

Det kan være vi stjæler ideen til når resten af familien skal vide det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan være vi stjæler ideen til når resten af familien skal vide det.

Det gør I bare :) alle var vildt begejstret og meget overrasket over vores lille MEN ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha ha... Hvor fedt !! :respekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

fed måde at gøre det på :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi regner med at fortælle det efter imorgen når jeg har været til første lægeundersøgelse. Jeg fortalte det til en veninde i lørdags da vi var til polterabend for jeg kunne ikke drikke sammen med hende.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi fortæller det til mine forældre på næste fredag (8 dage) hvor jeg er 7+6 dage henne, og til min kærested forælde dagen efter hvor jeg så er 8+0 så jo blink i onsdags, og alt så perfekt ud, så vi har aftalt at vi godt kan fortælle det :) !

Håber de bliver lige så glade som vi er :) !

Synes i det er for tidligt at fortælle det ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER