SuperKlar

Arghh... Går snart ud af mit gode skind...

13 indlæg i dette emne

Puh ha... Nu er jeg 4+5 i dag, både ifølge cyklus og efter hvornår jeg havde æl (så vidt jeg kunne se ud fra æl-slim) men jeg bliver ved med at teste bragende negativ... HVORFOR sker der ingen ting???

Er SÅ frustreret over at der ikke sker bare det ene eller det andet... Jeg har ikke engang nogen symptomer på hverken det ene eller det andet... For en uge siden var jeg konstant sulten, meget modsat hvad jeg plejer, men det er også forsvundet igen og jeg har ingen tegn på at mens er på vej...

GØR nu noget, dumme dumme krop, bare ET ELLER ANDET...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Puha, kan så godt følge dig.

HADER den ventetid.

Men desværre er der intet at Gøre udover at vente og vente.

Skal selv til lægen idag da min mens kom igår, som fuldstændig postkasse rødt og vildt mange smerter nu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja der er jo ikke andet for end at vente... har bestemt at teste hver anden dag til der sker det ene eller andet, for hcg skulle jo fordobles på 48 timer, synes jeg, jeg har læst, så tænker at hver anden dag er passende :whistling

 

Puh ha, det lyder godt nok ikke rart! held og lykke ved lægen, håber det viser sig ikke at være alvorligt :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er vidst noget med at hver 3 dag stiger tallet voldsomt har jeg læst.

Så hver anden dag lyder som en ganske god plan.

Mange tak. Håber det Heller ikke. Har virkelig meget ondt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå, nu er jeg på 4+6... stadig ingen mens, ikke så meget som en lille bitte smule lyserødt udflåd, på trods af at vi sexede i går aftes, men testede til gengæld stadig bragende negativ til morgen...

Hvor længe skal jeg vente til jeg kontakter en læge??? Eller nok nærmere, hvor længe er det normalt at psyke sin mens til at komme for sent???

 

Cellemus, hvordan gik det for resten hos lægen? var alt som det skulle være?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min cyklus lå meget stabilt omkring de 28-30 dage men der var en cyklus hvor jeg var oppe på 36 dage. Det var så røv sygt!

Men ville nok gå til lægen hvis ikke der var sket noget efter de 45 dage ( mener det er der de har en grænse om "ustabil cyklus") men er ikke sikker.... Ved godt det er længe at bare gå og vente, men der er jo alligevel ikke det store at gøre, og en læge kan jo som sådan ikke trylle en positiv eller en mens til dig, uden at der skal hormoner til.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå, nu er jeg på 4+6... stadig ingen mens, ikke så meget som en lille bitte smule lyserødt udflåd, på trods af at vi sexede i går aftes, men testede til gengæld stadig bragende negativ til morgen...

Hvor længe skal jeg vente til jeg kontakter en læge??? Eller nok nærmere, hvor længe er det normalt at psyke sin mens til at komme for sent???

 

Cellemus, hvordan gik det for resten hos lægen? var alt som det skulle være?

Tja der var ingenting at se. Han tog både blod og urin.

Må indrømme jeg havde en lille tanke og ønske om at han lige fandt en lille skjult bebs.

Så blev lidt skuffet :-(

Men i det mindste var der ingen dårlige ting at se

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nogle tester også først positiv i uge 6-8-10-12

Så frem med tålmodigheds hatten ;-)

Selvom det er døde og pine

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mannie: vil han heller ikke studse en lille smule over det når jeg ved (i al fald sådan rimelig sikkert) at jeg havde æl d 3. sept.?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Cellemus: Altså øv at han ikke lige fandt en lille spirre til dig, men godt der ikke var noget i vejen alligevel så... hvordan går det så med smerterne?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Cellemus: Altså øv at han ikke lige fandt en lille spirre til dig, men godt der ikke var noget i vejen alligevel så... hvordan går det så med smerterne?

Mærkeligt nok forsvandt de værste smerter efter lægebesøget.

Han nævnte noget med at det kunne være min ægløsning der kom for sent og så skyld i smerterne.

Og så klog som jeg mener jeg er siger jeg:

Jamen jeg har haft ægløsning.

Læge: nej det behøver du ikke ha haft.

Mig: Jamen jeg kunne mærke den.

Læge: man kan altså ikke mærke om ægget var der eller ej. (blablabla. Forstod ikke lige resten.)

Mig: hmm nå.

Hehe. Så ikke så klog alligevel ;-)

Jeg har stadig ondt hvilket ikke er normalt for mig på min mens 3 dag. Og lænden Gør også lidt ondt nogle gange.

Og maven. Og kvalme i ny og næ.

Men nok indbildt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg forstår bare ikke hvad det så er jeg kunne mærke hvis det ikke er ægget? ??

Og jeg får jo menssmerter ved ægløsning som jeg også fik sidste gang.. mystisk.

Må Købe de ægløsning tester ting

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mannie: vil han heller ikke studse en lille smule over det når jeg ved (i al fald sådan rimelig sikkert) at jeg havde æl d 3. sept.?

Du kan ikke være sikker på noget som helst. Du kan tro pga. Tegn du mener at ha, men du kan ikke være sikker.

Lægen regner ikke udfra hvornår du havde æl, for det kan du ikke med garanti vide hvornår det bliver. De regner altid med sidste mens første dag.

Jeg var i behandling og man ved derfor nøjagtige tidspunkt for befrugtningen (icsi) og alligevel regnede man fra min sidste mens.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER