Mammie

Vi har mistet vores lille Benjamin.

56 indlæg i dette emne

Det gør mig virkelig ondt :boo :kram :kram

Smuk lille dreng, og rigtig fin urne, I har valgt til ham :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Masser af kram og tanker :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kondolere rigtig meget

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kondulerer og sender min dybeste medfølelse.

Jeg ryster og græder med jer. Det er forfærdeligt :( :( :(

:kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

:kramDet gør mig virkelig ondt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

:boo :kram det gør mig ondt :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har helt gåsehud. jeg kan på ingen måde forestille mig hvad i går igennem. 1000 tanker og knus i jeres retning

:kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Tak for jeres tanker, det varmer i denne svære tid.

 

Vi vil gerne have en lysestage kun til at tænde lys for Benjamin, og der har vi tænkt os at kontakte kunstneren der har malet urnen og høre om hun kan male en i samme mønster, dog uden bamsen. 

 

Jeg har bestilt fremkaldelse af det bedste billede af vores lille baby, der er til bedsterne, et til vores store dreng og et enkelt i større format til os selv, som skal i glas og ramme sammen med hans fod- og håndaftryk, samt sløjfen fra kuvøsen. 

 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det forfærdeligt. Mine tanker går til jer!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det uretfærdigt.

Dyb medfølelse herfra.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg kondolere. Hvor må det være hårdt... Hvor langt var du henne da du fødte?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kære dig. Jeg kender alt for godt til din historie og ja du har ret, der findes intet værre end at miste sit barn. Jeg har selv stået i din situation hele to gange. Første gang var jeg gravid i uge 24, vi ventede os en datter og alt var fint. Jeg begyndte at bløde en tidlig morgen, min mand kørte os til hospitalet, de kunne se at slimproppen var gået og jeg var i begyndende fødsel, dog ingen smerter. Jeg fødte en dejlig velskabt pige klokken 15.00, som desværre døde i favnen på os klokken 15.40. Vi fik hende døbt af hospitals præsten, inden hun døde. Hun kom til at hedde Andrea. Jeg blev gravid et halvt år efter og i uge 23 gik vandet, uden varsel på køkkengulvet. Var hos mine forældre, de kørte mig til akutmodtagelsen, men jeg fødte på vej der ud i bilen. Vi kunne desværre ikke få ham døbt, da han var død, men vi fik ham navngiver Villads. Vi har også nogle dejlige billeder af vores børn, fodaftryk og har lavet et fint album af dem begge. Andrea fik vi begravet, men Villads fik vi bisat, da det tog MEGET hårdt på os, at bære og se den lille kiste hun lå i. Jeg har efterfølgende af disse hændelser, været til en masse undersøgelser og lign. De har fundet ud sf, at.min livmoerhals er for kort og at jeg derfor ikke kan holde på barnet, når det begynder at veje noget og rumstere rundt. Så jeg har fået opereret en indvendig cerklage på min livmoder, som gør at jeg ikke kan komme ud for det samme igen. Jeg er nu gravid i 11,2uge og er fuldtids sygemeldt. Alt ser fint ud og går som ønsket og planlagt. Jeg har været til 3 sikkerheds skanninger og skal til den 4. på fredag og nakkefold næste fredag. Så sødeste du, der kan stadig ske mirakler. Ønsker det bedste for jer. Det er alt for hårdt, det i har og skal igennem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kondolere. Hvor må det være hårdt... Hvor langt var du henne da du fødte?

 

Jeg var 23+1.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en trist besked! Jeg kondolerer. Jeg håber, at I kommer godt igennem det sammen. Mange tanker herfra.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg håber I kommer igennem sorgen og forhåbentlig inden længe kan stå med et andet barn i favnen. Jeg har ikke mistet så sent, men generelt bare mistet mange andre tæt på. Lene Marlin har skrevet en sang der hedder Heaven is a Place nearby. Som jeg har fundet stor trøst i. Min veninde spillede den for deres barn i kirken også.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved slet ikke hvad jeg skal skrive. Det er da mest forfærdelige, jeg længe har læst. 

 

En masse tanker til Jer i denne svære tid. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej for fanden, nu hyler jeg :boo Hvor er det dog forfærdeligt! Jeg føler så inderligt med dig og din mand... åååha :(

 

Kæmpe kæmpe kæmpe kram herfra!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram hvor red et uretfærdigt! jeg føler med jer.

Jeg synes det lyder som en fin ide at mindes jeres fine lille Benjamin med en lysestage i samme mønster. Og med billed og hånd/fod aftrykkene.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gør mig så uendelig ondt! :kram2 :kram2 :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kære Mannie min tanker er hos jer i denne svære tid, hvor er jeg ked af at i har mistet jeres smukke lille dreng. :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:boo  :boo  :kram  :kram  :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER