Fru-Nielsen

Vinterstøvler - what to buy?

97 indlæg i dette emne

Kunne godt bruge nogle erfaringer..

Jeg vil rigtig gerne have en blød støvle til Theodor. Min største frygt er virkelig noget stiv skidt han ikke kan gå ordentligt i.

Min dreng er jo et lille nips og fødderne lige så - lige nu bruger han stadig str. 21 ;) Men det er bare med til at gøre mig ekstra nervøs for kun at kunne finde noget, der vil virke klodset.

Hjælp, piger! :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Lucas brugte str 21 sidste vinter, og der havde han vinterstøvler fra Elefanten(Deichmann) og de sad super godt på ham og han gik rigtig godt i dem... ellers har vi altid købt superfit sko til ham, da de er gode til hans meget smalle og små fødder. i år har vi købt skofus, dem synes jeg også sidder rigtig godt på ham..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne anbefale den korte Arauto RAP Silke Elia havde sidste år. Fordi den er lav, så giver den meget større bevægelsesfrihed. Den er i kromfrit læder og rågummisål. Hun får samme model (dog med velcro i år - sidste år var med lynlås og snørre) :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lucas havde primigi sidste år, og dem har vi købt til ham igen i år. De er super lækre og bløde, så der er god bevægelsesfrihed i dem. Dem kan jeg i hvert fald klart anbefale :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har I nogle links, piger? Bare så jeg er sikre på hvilke i taler om. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Tak! :kiss

Det er rigtig fine. Jeg er bare sådan i tvivl om han er for gammel til korte vinterstøvler.

Måske jeg bare er påvirket af alle de lange nylon støvler man ellers ser børn i :unsure

Tja. Silke Elia skal altså have dem igen i år, hun er da ældre ;) Som min dp siger, elsker hun de korte støvler, da det giver meget større bevægelsesfrihed. Silke Elia var meget mobil og aktiv sidste vinter, og vi oplevede ikke en eneste gang, at hun havde våde fødder/ben.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du kan kigge ind en dag, hvis du vil se dem IRL :) Har stadig Silke Elia fra sidste år (har ikke købt i år endnu)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ellers er Bobux et rigtig godt bud! de er virkelig lækre og bløde i bunden, så de ikke hæmmer fussen!

du kan tjekke ud på purebaby.dk eller bobux.se

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi havde Ecco goretex vinterstøvler til Maja sidste vinter og dem var vi rigtig glade for :) vi har faktisk købt et par magen til til den kommende vintersæson :) ved ikke lige hvad modellen hedder :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lucas havde primigi sidste år, og dem har vi købt til ham igen i år. De er super lækre og bløde, så der er god bevægelsesfrihed i dem. Dem kan jeg i hvert fald klart anbefale :)

 

Dem er jeg helt klart også på!! Elin havde nogen sidste vinter og jeg skal helt klart have de nye primigi fra i år til hende - de var rigtig lette, bløde og ikke mindst vandtrætte og holdte fødderne varme!

(tjek skoringens hjemmeside - men ved ikke om de kun er dem til piger, de har....)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

206070_1_3_559.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

206072_1_3_19.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lidt svært ved at ligge links ind, men så har du en ide om, hvordan de kunne se ud fra Primigi... den første minder mest om dem elin havde... jeg ved ikke hvilke Lucas havde?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lucas' minder også mest om de øverste :) vi købte dem i ønskebørn både sidste år og i år, og jeg kan faktisk ikk lige finde dem på nettet - i hvert fald ikk præcis de samme, men jeg kan evt tage et billede af dem hvis det er? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Noah havde ogsaa korte RAP og faar de samme i aar. Det er IMO en laekker stovle med god plads, men med snoerrer kan de tilpasses anklen og stoetter godt. 

 

http://www.milkywalk.dk/shop/arauto-rap-vinterstoevle-13511p.html

 

Vi havde ogsaa et par laengere Primigi(ala dem paa billederne), men de sad ikke godt paa foden...Er ellers ret glad for Primigi, som ofte har uld i vinterstoevlerne og indvendigt skind er kromfrit, ligesom RAP saa er hele vejen igennem. 

 

Ellers kan du overveje Kavat...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu bliver jeg alligevel i tvivl :unsure Theodor er så god til at tage sine sko af, som er med velcro. Synes det ville være synd, at tage det fra ham.

Men jeg har ikke lige kunnet finde nogle korte med velcro, som jeg kan lide

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De kan jo lynes op i siden, taenker jeg, og synes personligt at godt fodtoej kommer foer "kan selv" :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER