Linomus

MD scanning

82 indlæg i dette emne

Hehe gid jeg var :D

Tusind tak

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Perfekt MD her også :) og det er stadig en prinsesse :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Perfekt MD her også :) og det er stadig en prinsesse :)

 

Tillykke med det :) 

Havde da også været lidt sjovt hvis det pludselig var en prins i stedet når man lige havde vendet sig til en pige :).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med det :) 

Havde da også været lidt sjovt hvis det pludselig var en prins i stedet når man lige havde vendet sig til en pige :).

Hehe ja særligt når meget er lyserødt nu :) men en inde fra min terminsgruppe på face havde ved kønsscanning fået af vide at det var en pige og til md siger de så dreng :/

De fik så en gratis scanning igen og det er altså uden tvivl en pige.. tænk hvis de kun havde svaret fra md og der så kom en pige ud og de troede det var en dreng!!! Shit!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi fik at vide det var en dreng til md. Kan man mon stole 100% på det? Hun tøvede ikke det mindste da hun sagde det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi fik at vide det var en dreng til md. Kan man mon stole 100% på det? Hun tøvede ikke det mindste da hun sagde det.

Tror jeg man kan i de fleste tilfælde.. De kan jo tage fejl i 1 ud af et eller antal gange.. men hvis hun lød sikker så er det da sikkert, sikkert..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke! Så der var ikke vokset noget ud  mellemtiden :rolleyes :rolleyes :rolleyes.

 

Jeg tror godt, man kan være rimelig sikker. Min jm sagde til md-scanningen, at vi ikke kunne være helt sikre på kønsscanningen i uge 15, men at hun med sikkerhed kunne se den lille gøj :) :).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER