Linomus

MD scanning

82 indlæg i dette emne

Tak skal i have :)

Er rigtig rart :)

 

Hvor store er i andre blevet? synes nogen af de kvinder derinde var meget runde og MD er da den sidste officielle scanning man får, så nu synes jeg pludselig ikke at min mave er så stor (er jo trods alt også førstegangsfødende).

 

Men nu kan vi begyndte at købe ind til den lille lige så stille og roligt :) (vi har aftalt at vi skal købe det første tøj i Paris hvor vi skal ned på bryllupsrejse om  4 uger) 

 

De fleste ("fremmede") gætter på at jeg skal føde i december, og taber lidt kæben når jeg så fortæller at det først er midt i marts.... Så jeg er bestemt en af de meget runde :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

De fleste ("fremmede") gætter på at jeg skal føde i december, og taber lidt kæben når jeg så fortæller at det først er midt i marts.... Så jeg er bestemt en af de meget runde :D

 

Er vel egentlig mest irriterende, at ja self ser du så ikke bare tyk ud men rigtig gravid, men så må ventetiden også føles endnu længere:).

 

Jeg kan stadig passe noget af mit normale tøj (eller 1 par bukser og fint i bluser)  og folk der ikke kender mig vil ikke nødvendigvis kunne se om jeg bare er tyk eller faktisk gravid. Er da lidt irriterende:S 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er vel egentlig mest irriterende, at ja self ser du så ikke bare tyk ud men rigtig gravid, men så må ventetiden også føles endnu længere:).

 

Jeg kan stadig passe noget af mit normale tøj (eller 1 par bukser og fint i bluser)  og folk der ikke kender mig vil ikke nødvendigvis kunne se om jeg bare er tyk eller faktisk gravid. Er da lidt irriterende:S 

 

Ja.... det er også det gode ved det... Jeg er TYDELIGT gravid ;)

 

Men det bliver nu en anelse anstrengende at stå der, gang efter gang, med et halv-falsk smil og prøve at lade som om man også bare synes det er helt tosset at maven vokser så hurtigt.... Når man et eller andet sted, hver eneste gang bliver lidt ked af det, for det er da aldrig rart at blive kaldt stor, eller føle sig unormal, heller ikke selv om man er gravid :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes selv at jeg er ved at have en pæn størrelse, men tror bestemt ikke, at jeg er en af de største.

Det er dog tydeligt at det er en gravid mave og ikke bare nogle uheldige ekstra kilo, hvilket jeg er rigtig glad for :)

Ihh, glæder mig så meget til md :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja.... det er også det gode ved det... Jeg er TYDELIGT gravid ;)

 

Men det bliver nu en anelse anstrengende at stå der, gang efter gang, med et halv-falsk smil og prøve at lade som om man også bare synes det er helt tosset at maven vokser så hurtigt.... Når man et eller andet sted, hver eneste gang bliver lidt ked af det, for det er da aldrig rart at blive kaldt stor, eller føle sig unormal, heller ikke selv om man er gravid :(

 

Det kan jeg godt følge dig i :).

 

Eneste som får lov at kalde mig tyk er også manden (som hygger sig med at kalde mig tykke, dumme mand :)) 

 

Men du vokser vel bare hurtigere fordi at det er nummer 3 så kroppen har udvidet sig ved de tidligere:) så er der vel intet unormalt i :). 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan jeg godt følge dig i :).

 

Eneste som får lov at kalde mig tyk er også manden (som hygger sig med at kalde mig tykke, dumme mand :)) 

 

Men du vokser vel bare hurtigere fordi at det er nummer 3 så kroppen har udvidet sig ved de tidligere:) så er der vel intet unormalt i :). 

 

I princippet ikke.... Skrev også bare at man føler sig unormal når folk reagerer sådan.... Men er med på hvad du mener :) Prøver også at sige til mig selv at det er ok, og at jeg nu engang får den størrelse jeg får.... Men ja... Hvorfor kan folk ikke bare sige noget pænt ala "Det bliver da skønt med sådan et forårsbarn" eller noget i den stil... i stedt for "hold da op, så er du GODT nok stor allerede :o "

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I princippet ikke.... Skrev også bare at man føler sig unormal når folk reagerer sådan.... Men er med på hvad du mener :) Prøver også at sige til mig selv at det er ok, og at jeg nu engang får den størrelse jeg får.... Men ja... Hvorfor kan folk ikke bare sige noget pænt ala "Det bliver da skønt med sådan et forårsbarn" eller noget i den stil... i stedt for "hold da op, så er du GODT nok stor allerede :o "

Tror ikke altid at folk tænker logisk og får sagt det første der falder dem ind i stedet for at få tænkt på andres føelser :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ser bare fed ud.... :blink INGEN gætter jeg er gravid, til gengæld gider mændene ikke kigge op og ned ad mig mere :P

 

Det første min mor sagde var "man kan da virkelig se det i dit ansigt nu! Du er vildt oppustet". Ha ha, på plus-siden har man jo foretaget sit livs scoring, og udseendet komme jo tilbage igen :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mystisk! Vi fik en tid med det samme hos hende der scannede til NF.

Skal afsted til MD på onsdag!

Har slet ikke hørt.. hvordan gik det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har slet ikke hørt.. hvordan gik det?

Sødt af dig at spørge :) Der er en længere opdatering i min tråd, men det gik rigtig godt og vi venter os en lille dreng :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sødt af dig at spørge :) Der er en længere opdatering i min tråd, men det gik rigtig godt og vi venter os en lille dreng :loveshower

Ihhhh hvor er det bare dejligt for jer så er der en af hver.. Det kan vel ikke være bedre træls med moderkagen, men mon ikke den rykker sig til næste gang det satser vi på.. så længe det ikke er farligt for dig eller den bette.. Det er det vigtigste..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er vel egentlig mest irriterende, at ja self ser du så ikke bare tyk ud men rigtig gravid, men så må ventetiden også føles endnu længere:).

 

Jeg kan stadig passe noget af mit normale tøj (eller 1 par bukser og fint i bluser)  og folk der ikke kender mig vil ikke nødvendigvis kunne se om jeg bare er tyk eller faktisk gravid. Er da lidt irriterende:S

På mig kan man heller ikke rigtig se at jeg er gravid medmindre jeg har vente tøj på som virkelig fremhæver det, jeg går pt mest i leggins, ventebukser eller træningsbukser/slap af bukser. Manden synes ikke jeg er blevet størrer men maven er blevet mere hård og ikke så blæser agtig som når man bare er overvægtig :)

Vi så prinsessen i torsdags og glæder mig allerede til vi skal se hende igen... Vi er os blevet enige om et navn så må vi se efter fødselen om hun så ligner det vi vil kalde hende. Efterhånden ved de fleste af vores vennekreds og familie at vi venter, dog kun nogle udvalgte som ved kønnet endnu, manden tror at det kan ændre sig ved MD, hvilket det self. Os kan men scannings damen virkede nu meget sikker i sin sag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi venter os en dejlig sund datter :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi venter os en dejlig sund datter :)

 

Tillykke med det :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke! :balloons :loveshower :yay :hurra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke! :balloons :loveshower :yay :hurra

Tusind tak :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med det :)

Tusind tak :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har vi været til MD scanning! :) Alt var i orden! :7himmel

 

Vi skal igen på torsdag, da han ikke ville vise sit ansigt - og det skal de se :rolleyes. Så vi får lov at se ham endnu engang :loveshower.

Jordemoderen på Holbæk var simpelthen så sød, så det var - igen - en dejlig oplevelse at blive scannet der!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

nLLkVL6.jpg

Vi var til MD scanning i går hvor jeg var 20+1... Alt så perfekt ud og lillesøster havde det godt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihhh stort tillykke til jer.. glæder mig til fredag hvor jeg skal afsted :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har vi været afsted til md scanning Idag 20+3 ..

Alt så rigtig fint ud og ville som sædvanlig ikke ligge ordentligt så scanningsdamen kunne få gode billeder. Men det lykkedes efter noget tid :) heldigt for os, mere tid og se den lille :D

Midt i scanningen udbryder min mand, "kan du se hvilket køn det er, om det er en dreng eller en pige?"

Hun svare fnisene "hehe vil i gerne vide det? Så kigger jeg lige når jeg kommer derned ad" Og min mand siger ja det ville bare være fantastisk.

Efter 40 sek siger hun uden at tøve "det er en lille dreng". Og hun viste os både tap og pung men kun et kort sekund hvor han så ikke ville vise mere af sine ædlere dele :D og min mand fedtgriner og siger "så får du alligevel flere af min slags lille skat" :D

Og hvad sagde jeg? Det blev en dreng.. Jeg sagde det jo hehe :D

Vigtigst af alt er han sund og rask og vokser som han skal . 20 cm og 340 gram

post-9771-0-74516900-1413890373_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har vi været afsted til md scanning Idag 20+3 ..

Alt så rigtig fint ud og ville som sædvanlig ikke ligge ordentligt så scanningsdamen kunne få gode billeder. Men det lykkedes efter noget tid :) heldigt for os, mere tid og se den lille :D

Midt i scanningen udbryder min mand, "kan du se hvilket køn det er, om det er en dreng eller en pige?"

Hun svare fnisene "hehe vil i gerne vide det? Så kigger jeg lige når jeg kommer derned ad" Og min mand siger ja det ville bare være fantastisk.

Efter 40 sek siger hun uden at tøve "det er en lille dreng". Og hun viste os både tap og pung men kun et kort sekund hvor han så ikke ville vise mere af sine ædlere dele :D og min mand fedtgriner og siger "så får du alligevel flere af min slags lille skat" :D

Og hvad sagde jeg? Det blev en dreng.. Jeg sagde det jo hehe :D

Vigtigst af alt er han sund og rask og vokser som han skal . 20 cm og 340 gram

 

Hvor dejligt :) Så kan du også være mere rolig nu :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja :) Det viste sig at min moderkage også ligger ud mod maven, så det er derfor jeg kun har mærket ham

Lidt :) den dækker hele ydersiden af maven så han skal ligge meget nøjagtig eller sparke hårdt før jeg mærker ham :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke! :balloons :balloons :balloons. Så ER du synsk :). Dejligt for jer at alt er godt :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER