Linomus

MD scanning

82 indlæg i dette emne

Altså bare til obstetrisk afd?

Pas.. Jeg fik en oversigt med alle mulige numre ved lægen og der står bare Skejby/scanning..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Pas.. Jeg fik en oversigt med alle mulige numre ved lægen og der står bare Skejby/scanning..

Hmm.... Nå jeg må prøve mig frem ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm.... Nå jeg må prøve mig frem ;)

Har "dit sted" ik en hjemmeside?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har "dit sted" ik en hjemmeside?

Tjo... Det var da et godt spørgsmål... Må vist lige ind og lure lidt i morgen :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tjo... Det var da et godt spørgsmål... Må vist lige ind og lure lidt i morgen :P

Haha.!! Jeg er jo vant til skejby, som har skejbybaby.dk, men det er jo også et stort sted.. Hmm.. Hvor hører du egentlig til henne? Sådan sygehus/fødesteds mæssigt? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha.!! Jeg er jo vant til skejby, som har skejbybaby.dk, men det er jo også et stort sted.. Hmm.. Hvor hører du egentlig til henne? Sådan sygehus/fødesteds mæssigt? :)

Hehe, så fancy er det nok ikke herude....

Region Midt (Herning sygehus)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe, så fancy er det nok ikke herude....

Region Midt (Herning sygehus)

Ja okay, de må have en hjemmeside med en masse info og telefonnumre - om ikke andet, så et nummer til omstillingen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jubiiii - så er vi nået til ugen hvor flere af os skal til MD scanning.. det bliver en god uge kan jeg mærke :) Til alle der skal afsted, held og lykke  :loveshower  :loveshower  :loveshower  :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jubiiii - så er vi nået til ugen hvor flere af os skal til MD scanning.. det bliver en god uge kan jeg mærke :) Til alle der skal afsted, held og lykke  :loveshower  :loveshower  :loveshower  :balloons

 

Ihh ja det er spændende :)

 

Jeg er ved at være meget spændt på onsdag morgen <3 Vi skal se vores lille mikro, og håbe alt er som det skal være :) og forhåbentlig finde ud af om det er en dreng eller pige :). 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jaaaaaaah!  :loveshowerHeld og lykke! :balloons :balloons :balloons. Det bliver spændende at høre, det forhåbentlig er gået godt, samt om I får kønnet at vide :yay.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Krydser for alle jer, der skal afsted i denne uge - jeg skal først i næste-næste uge; der er jo en krig til  :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Krydser for alle jer, der skal afsted i denne uge - jeg skal først i næste-næste uge; der er jo en krig til :kuller

Ja også mig :D det føles som en eeeeevighed

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder lige og venter på at klokken bliver 9, så jeg kan ringe til sygehuset og høre ad :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder lige og venter på at klokken bliver 9, så jeg kan ringe til sygehuset og høre ad :)

 

Fik du fat i dem? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fik du fat i dem? :)

Jep, og der var en tid sat af til mig 29. Oktober :)

Der er jeg godt nok 20+1 så de har da også trukket den så længe som muligt, men nå... Så er der noget at glæde sig til ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jep, og der var en tid sat af til mig 29. Oktober :)

Der er jeg godt nok 20+1 så de har da også trukket den så længe som muligt, men nå... Så er der noget at glæde sig til ;)

 

Nå det var da godt :) Ja de har da trukket den længe så.. Jamen rigtigt, så har du da en dato at se frem til :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jep, og der var en tid sat af til mig 29. Oktober :)

Der er jeg godt nok 20+1 så de har da også trukket den så længe som muligt, men nå... Så er der noget at glæde sig til ;)

 

Det er da ikke slemt :)

 

Jeg skal i morgen og der er jeg 20+0, så tror ikke at det er unormalt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er da ikke slemt :)

 

Jeg skal i morgen og der er jeg 20+0, så tror ikke at det er unormalt :)

 

Nej, ikke spor unormalt ;) Blot til den sene side, hvilket ikke betyder en disse, udover for min tålmodighed ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, ikke spor unormalt ;) Blot til den sene side, hvilket ikke betyder en disse, udover for min tålmodighed ;)

 

hehe det med tålmodighed kender jeg godt :)

Synes dog først at der er blevet rigtig hårdt de sidste dage :P så jeg glæder mig til i morgen kl 8.00:P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, ikke spor unormalt ;) Blot til den sene side, hvilket ikke betyder en disse, udover for min tålmodighed ;)

 

Jeg skal også først når jeg er 20+1,- synes også godt det kunne være når jeg var 19+ :) hihi.. Men snart kun 2 uger til.. Når først en ny uge er begyndt går det heldigvis stærkt synes jeg :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har vi været til MD :) Så nu er det snart jer andres tur også :)

 

 

Alt så fint ud, og fik tjekket hjertekamre, lunger, arme, ben, hoved ect.

Alt så så fint ud sagde hun :) Dog var mikro en lille drillepind som ikke ville ligge rigtigt så vi ku ikke få at vide om det var en dreng eller en pige:) så det må vi jo undvære :). Men gør egentlig ikke så meget :)

vi talte om på vejen ud at så måtte han/hun jo bare blive ved med at hedde Mikro :P 

Min far forære os en 3D scanning til starten af december, så må vi jo bare få det at vide der:). 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har vi været til MD :) Så nu er det snart jer andres tur også :)

Alt så fint ud, og fik tjekket hjertekamre, lunger, arme, ben, hoved ect.

Alt så så fint ud sagde hun :) Dog var mikro en lille drillepind som ikke ville ligge rigtigt så vi ku ikke få at vide om det var en dreng eller en pige:) så det må vi jo undvære :). Men gør egentlig ikke så meget :)

vi talte om på vejen ud at så måtte han/hun jo bare blive ved med at hedde Mikro :P

Min far forære os en 3D scanning til starten af december, så må vi jo bare få det at vide der:).

Tillykke med at Mikro er sund og rask :) hvor er det dejligt og det allervigtigste af alt!

Spændende med scanningen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har vi været til MD :) Så nu er det snart jer andres tur også :)

Alt så fint ud, og fik tjekket hjertekamre, lunger, arme, ben, hoved ect.

Alt så så fint ud sagde hun :) Dog var mikro en lille drillepind som ikke ville ligge rigtigt så vi ku ikke få at vide om det var en dreng eller en pige:) så det må vi jo undvære :). Men gør egentlig ikke så meget :)

vi talte om på vejen ud at så måtte han/hun jo bare blive ved med at hedde Mikro :P

Min far forære os en 3D scanning til starten af december, så må vi jo bare få det at vide der:).

Tillykke med det gode resultat :) hvor må det være dejligt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med at Mikro er sund og rask :) hvor er det dejligt og det allervigtigste af alt!

Spændende med scanningen :)

 

 

Tillykke med det gode resultat :) hvor må det være dejligt :)

 

Tak skal i have :)

Er rigtig rart :)

 

Hvor store er i andre blevet? synes nogen af de kvinder derinde var meget runde og MD er da den sidste officielle scanning man får, så nu synes jeg pludselig ikke at min mave er så stor (er jo trods alt også førstegangsfødende).

 

Men nu kan vi begyndte at købe ind til den lille lige så stille og roligt :) (vi har aftalt at vi skal købe det første tøj i Paris hvor vi skal ned på bryllupsrejse om  4 uger) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke! Hvor dejligt :loveshower :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER