Guest Mogsen

Kreative sysler til den lille

46 indlæg i dette emne

Barnevognsranden...

 

Jeg har klippet ialt 12 stk stof (her 6 af hver) i 21x21 cm, derefter syet dem sammen i toppen, for at være sikker på at de passede sammen der, derefter på langs og enderne.

Derefter har jeg lagt dobbelt lag pladevat i mellem og bukket stoffet lidt rundt i bunden og syet en fin stikning.

Og til sidst syede jeg en stikning ved siden af de firkantede stykker, for ligesom at holde på pladevatten.

 

Håber det kan forståes, ellers spørger du bare :)

Jo, det tror jeg giver ok mening. Jeg har nemlig noget overskuds-pladevat liggende fra nogle legetæpper jeg har lavet, og så mangler jeg da lige en barnevognsrand. Ellers så skriver jeg lige, når jeg har fået købt noget stof :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Barnevognsranden...

 

Jeg har klippet ialt 12 stk stof (her 6 af hver) i 21x21 cm, derefter syet dem sammen i toppen, for at være sikker på at de passede sammen der, derefter på langs og enderne.

Derefter har jeg lagt dobbelt lag pladevat i mellem og bukket stoffet lidt rundt i bunden og syet en fin stikning.

Og til sidst syede jeg en stikning ved siden af de firkantede stykker, for ligesom at holde på pladevatten.

 

Håber det kan forståes, ellers spørger du bare :)

Den vil jeg også lave. Hvor er den bare super fin! Havde jeg slet ikke tænkt på :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal til at gå igang med en sengerands-slange til vores leandervugge. Jeg er dog ikke en haj til det hersens syeri, så jeg er lidt i tvivl om hvad jeg egentlig skal stille op.

Jeg har regnet mig frem til at omkredsen af sengen er ca 215cm.

Jeg er lidt bekymret for at slangen bliver for stor og dominerende, og min hjerne er kogt lidt over efter at skulle finde ud af hvordan man finder omkredsen af en oval :D

Er der nogle af jer der har erfaringer med at lave sådan en og har erfaringer at dele?

 

Umiddelbart har jeg fundet denne DIY og denne fra stof2000, men bliver den for stor?

Hjæææælp!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg fået lavet et legetæppe og en barnevogsrand, som pt ligger i sengen fordi barnevognen står hos min mor.

 Slangen har jeg stadig ikke fået taget mig sammen til at gå igang med  :unsure

 

post-9401-0-64851800-1413893915_thumb.jp

 

post-9401-0-33469500-1413893945_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg fået lavet et legetæppe og en barnevogsrand, som pt ligger i sengen fordi barnevognen står hos min mor.

Slangen har jeg stadig ikke fået taget mig sammen til at gå igang med :unsure

Billede 21-10-14 14.10.17.jpg

Billede 21-10-14 14.10.34.jpg

Hvor er det bare fint :)

Jeg skal også lige have taget mig sammen til at lave det legetæppe jeg er i gang med færdigt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh hvor er jeg bare misundelig på jeres kreative evner. Selv ejer jeg ikke det der ligner!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh hvor er jeg bare misundelig på jeres kreative evner. Selv ejer jeg ikke det der ligner!

Super fede ting I har lavet!

Har du ikke noget familie eller venner som kan finde ud af lidt og som du kan lokke til at lave noget til jer? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg syede dette Drømmepose-betræk til Otto, da han var spæd.

Nu har jeg haft symaskinen fremme igen, så det passer bedre til et vinterbarn.

utrUFaO.png

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg syede dette Drømmepose-betræk til Otto, da han var spæd.

Nu har jeg haft symaskinen fremme igen, så det passer bedre til et vinterbarn.

utrUFaO.png

Det ser flot ud :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik jeg eeeendelig taget mig sammen til at lave en slange til Novas vugge :)

 

post-9401-0-83137900-1414495555_thumb.jp

post-9401-0-35342800-1414495582_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Og så fik jeg lige lavet nogle hurtige suttekæder af rest-stof :)

post-9401-0-25031600-1415720763_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg har fået lavet t-shirts til mine store børn. Det var noget værre juks at sy bogstaverne på, og resultatet blev ikke super, men jeg håber ungerne alligevel bliver glade.

Q5AG9Kt.png

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået lavet t-shirts til mine store børn. Det var noget værre juks at sy bogstaverne på, og resultatet blev ikke super, men jeg håber ungerne alligevel bliver glade.

Q5AG9Kt.png

De er fede! Hvordan har du syet bogstaverne på? Er det stof du har syet på, på maskine? 

Det ligner umiddelbart de dér købe-bluser :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De er fede! Hvordan har du syet bogstaverne på? Er det stof du har syet på, på maskine? 

Det ligner umiddelbart de dér købe-bluser :)

Tak!

Jeg har nu ikke den store andel i dem, da bogstaverne er købt i Stof & Stil, og t-shirts'ne er købt i HM. Jeg har bare syet dem på. Men det var lidt af en udfordring, da l..... hele tiden rykkede på sig.  :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er kommet igang med at sy lidt igen, og har syet disse risposer til min venindes datter. Tror også Nova skal have nogle, til når hun skal lære at kaste og gribe :)

post-9401-0-74564600-1423078194_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er kommet igang med at sy lidt igen, og har syet disse risposer til min venindes datter. Tror også Nova skal have nogle, til når hun skal lære at kaste og gribe :)

attachicon.gifimage.jpg

Hvor er de fine, og hvor er du sej. Jeg får ingenting lavet, selvom jeg har stof liggende til mange projekter.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er de fine, og hvor er du sej. Jeg får ingenting lavet, selvom jeg har stof liggende til mange projekter.

Tror også kun det er fordi der er en deadline, så jeg skal nå det til hendes navngivning ;) Ellers ville jeg nok heller ikke lige få lavet noget. Og fordi Nova lige sov 3½ time, så tiden var til det ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er kommet igang med at sy lidt igen, og har syet disse risposer til min venindes datter. Tror også Nova skal have nogle, til når hun skal lære at kaste og gribe :)

attachicon.gifimage.jpg

 

Rigtig fine! :)

 

Jeg når heller ikke noget. Eller jo, jeg syede en 'voksi'pose om, da den skulle bruges indenfor, men der er desværre ikke gang i de store kreativiteter... 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER