Morpige

bækkenløsning kronisk

4 indlæg i dette emne

Jeg har bækkenløsning kronisk desværre. Nu tænker jeg lidt på om det gør det værre at træne eller er det gavnligt. Har I et bud på det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg vil anbefale dig at du taler med din læge om det. Måske du kan få en henvisning til at fys, som kan fortælle dig hvilke øvelser du må gøre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har haft stor succes med kiropraktor!! Faktisk det eneste der har hjulpet mig, men det er ret dyrt desværre så kommer ik afsted så tit som jeg burde.

Men jeg har haft mange smerter siden min yngste blev født (havde bækkenløsning med begge mine børn) og jeg har prøvet mange ting som ikke hjalp, til sidst var jeg på ipren hver gang jeg skulle bevæge mig mere end 3 meter!

Men så skulle jeg køre min kusine til kiropraktor og gik med ind for ikke at kede mig i ventetiden, hun spurgte hvorfor jeg gik så forsigtigt og så mente hun at hun kunne hjælpe mig. Og det var virkelig godt! Smerterne forsvandt fuldstændigt efter 5-6 behandlinger!

De kommer igen når jeg venter for længe med at tage derned, som nu hvor det er 6 måneder siden, så kan jeg for alvor mærke det igen!

Men prøv at få en tid og se om det hjælper dig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Træning, træning, træning er mit råd. Jeg har haft voldsom bækkenløsning og har kroniske smerter som følge af nerveskader i rygsøjlen efter min graviditet. Jeg træner i varmtvandsbassin. I starten 3-4 gange om ugen og nu 1-2 gange vedligeholdende træning om ugen suppleret med træning i motionscenter. For mig har varmtvandsbassin været vejen tilbage til et liv med mindre smerter og bedre funktion.

God bedring

Mange hilsner

Solskin

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER