Guest LilleMig

Ren nysgerrighed...

12 indlæg i dette emne

Jeg selv har jo ikke problemer med at blive gravid, så har aldrig brugt æl test, og har faktisk ingen anelse om hvornår jeg har æl, og hvordan de test fungere :blush

Men jeg kan se der er mange herinde der bruger dem, nu er mit spørgsmål så hvorfor? er det fordi i har prøvet længe på at blive gravid eller??? :blush

Det er virkelig ikke for at støde nogen, har bare tænkt meget på det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

FOr mig er det for at se hvornår i mit cyklus at jeg har æl for kan ikke helt finde ud om min krop spiller mig et pus engang imellem har prøvet de billige teste og den viste ingen æl nu er jeg igang med clearblue men den har ikke vist noget i nu men min krop siger noget andet derfor bruger jeg den

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bruger dem for at se, hvornår jeg kan forvente mens..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da vi prøvede på at blive gravide brugte vi ingen ÆL teste... vi sexede bare hver 2. eller 3. dag i hele perioden... :)

Men jeg havde faktisk lige købt en pakke, som jeg ville have brugt i 3 cyklus... Men så var der jo bid, så nåede det aldrig...

Grunden til at jeg ville prøve at teste, var mest for lige at slå fast at jeg faktisk fik ÆL... Men det var ikke sådan for at kunne "time" hvornår vi skulle hygge eller andet...

Og ville kun have brugt dem i den ene cyklus, medmindre selvfølgelig at der slet ikke kom nogen ÆL.

:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Grunden til jeg brugte dem var i starten for at se hvornår ÆL kom efter SA´en. Og så blev jeg jo endnu mere nok bare begærlig for at øge chancen for at blive gravid, eftersom det ikke havde været helt nemt hidtil ;)

Jeg tror faktisk også jeg ville bruge dem igen, HVIS vi skulle have haft flere :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg brugte dem for at se hvornår og om jeg havde æl.....så vi kunne ramme det rigtige øjeblik....Jeg startede første med at bruge dem efter min SA da der ikke skete noget....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bruger det ikke - endnu, da jeg sidst ((hvor jeg mistede) havde let ved at blive gravid, så håber at jeg får let ved at blive gravid igen... skulle jeg bruge det skulle det være for at finde ud af min cyklus, men ikke for at planlægge sex efter, hvornår jeg har ÆL

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg smed p-pillerne i november, så vi har ikke prøvet så længe - men jeg er bare SÅ utålmodig, også lever min krop sit eget liv, så vi blev enige om, at det ikke kunne skade at se. om jeg overhovedet har ÆL ;) Så i deceber og januar brugte vi ÆL-test. I denne måned er vi enige om, at vi prøver uden ^_^ Så stresse jeg måske ikke kroppen af den grund i hvert fald. :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for alle jeres svar,det er dejligt i gad og svare for har faktisk tænkt over det noget tid :D

Kan se der er mange forskellige grunde til i forskellige bruge æl test :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg selv har jo ikke problemer med at blive gravid, så har aldrig brugt æl test, og har faktisk ingen anelse om hvornår jeg har æl, og hvordan de test fungere :blush

Men jeg kan se der er mange herinde der bruger dem, nu er mit spørgsmål så hvorfor? er det fordi i har prøvet længe på at blive gravid eller??? :blush

Det er virkelig ikke for at støde nogen, har bare tænkt meget på det :)

Jeg har tit tænkt på det samme, har heller ikke selv brugt dem, men har bare aldrig ville spørge om det. Ville jo ikke støde nogle, så synes det er super at nogle vil skrive hvorfor de bruger den :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg brugte dem et par måneder.. har pcos og vil gerne fastsætte om jeg havde ÆL og om hvornår det bare sådan ca lå.... Jeg kunen slet ikk finde ud af at bruge dem og stressese alt for meget over det... Nadja blev lavede i den første måned jeg lagde testene på hylden igen... ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bruger det ikke - endnu, da jeg sidst ((hvor jeg mistede) havde let ved at blive gravid, så håber at jeg får let ved at blive gravid igen... skulle jeg bruge det skulle det være for at finde ud af min cyklus, men ikke for at planlægge sex efter, hvornår jeg har ÆL

Sådan en holdning havde jeg også mht æl-test, for jeg blev også let gravid. 1 gang tog det 14 dage og 2. gang tog det 4 mdr....men da der ligesom ikke skete mere og månederne gik....ja så begynder man jo at undersøge mulige årsager....og ens længsel kan drive en til de vildeste ting om man vil det eller ej....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER