Posted September 14, 2014 Jeg kan huske der engang var nogen der anbefalede at købe aderma fra en tysk hjemmeside. Jeg har ledt og ledt, men kan ikke finde tråden. Er der nogen der kan hjælpe mig? Tak :) Vi er blevet storforbrugere, så kan virkeligt godt bruge at spare lidt :p Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 14, 2014 Det vil jeg da også gerne høre mere om :o Theodor har markant dyrer hudplejevaner end os andre i huset til sammen :p Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 14, 2014 Det vil jeg da også gerne høre mere om :o Theodor har markant dyrer hudplejevaner end os andre i huset til sammen :p Ja, jeg troede også min ansigtscreme var dyr. Men alt er relativt :p Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 19, 2014 Apo-rot.dk ? Har i hvert fald et pænt sortiment og ok priser. Og man kan være heldig at finde produkter, som ikke findes/er udgået af dansk sortiment Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 20, 2014 Ja, det er den :yay :glad Tusind tak! Nu vil jeg købe mig fattig i billig(ere) creme :) Share this post Link to post Share on other sites