MumiMor

Vinterstøvler HJÆLP

2 indlæg i dette emne

Sidder og prøver at vælge vinterstøvler til L, og synes som sædvanlig at det er en jungle. Havde egentlig forestillet mig at han skulle have de klassiske Angulus i mørkeblå, da hans VdT flyverdragt er mørkeblå. Men, måske er de for tunge til en dreng på knapt to år?

Og så er der jo det der tilbud fra ByKier, indtil i morgen. Problemet er så bare at jeg ikke synes deres drenge vinterstøvler er så pæne...

Og så er der Arauto Rap, og Bisgaard, og Bundgaard. Men hvad er bedst?

Nogle af dem laver også både korte og lange vinterstøvler, skal man vælge korte til en to årig? Han har gået i ca et år, og er godt med motorisk.

Sidste år havde han nogle meget lette støvler fra Superfit, jeg vil bare hellere have læderstøvler til ham...

Kan I hjælpe med input?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi havde Arauto Rap til Mads sidste vinter, og dem tror jeg ikke, han skal have igen. Syntes, de var meget stive i det.

Vi elsker Primigi både i sko og sandaler og tænker, at vi giver dem et forsøg som vinterstøvler også :)

- Og noget med velcro, så han selv kan være med til at tage dem af og på (som han virkelig er begyndt at synes er fedt ;))

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER