MissH

Ve-kagen!

21 indlæg i dette emne

Ja, så er den populære og omtalte ve-kage lavet og sat i ovnen.
Nu hvor tiden alligevel er så lang, kan jeg jo ligeså godt prøve alle de forskellige igangsætnings-skrøner og myter af :D

 

Håber, at den virker, men ellers er tiden jo gået med at bage. Er der andre, der har lavet kagen før og muligvis oplevet veer efterfølgende?  

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hold da op. Har godt nok aldrig hørt om en ve-kage. Hvad består den af?

 

Kan dog anbefale ananas. Samme aften som jeg havde spist en hel ananas fik jeg veer  :bunny

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg lavede den da jeg ventede den første. Den var hyggelig at lave :) men gjorde ikke en dyt.

Jeg håber du har bedre held og ellers så nyd kagen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den består af: smør, mørk chokolade, mel, sukker, rosiner, kaffe, kakao, æg, bagepulver og kokosmel ;) Det kagen skulle kunne gøre, er at sætte gang i tarmsystemet, som så i nogle tilfælde kan påvirke livmoderen til at få sammentrækninger som eftersigende skulle blive til veer.  
Tror da, at jeg vil købe mig en frisk ananas senere i dag. :yay Har godt hørt, at de kunne virke, men troede det var i 'store' mængder, f.eks.5-7 hele ananas, men det er værd at prøve af!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den består af: smør, mørk chokolade, mel, sukker, rosiner, kaffe, kakao, æg, bagepulver og kokosmel ;) Det kagen skulle kunne gøre, er at sætte gang i tarmsystemet, som så i nogle tilfælde kan påvirke livmoderen til at få sammentrækninger som eftersigende skulle blive til veer.  

Tror da, at jeg vil købe mig en frisk ananas senere i dag. :yay Har godt hørt, at de kunne virke, men troede det var i 'store' mængder, f.eks.5-7 hele ananas, men det er værd at prøve af!

Det virkede ihvertfald her - men om det er fordi jeg allerede var "klar" eller hvad aner jeg ikke. Pøj pøj med det  :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak :) Vil bare gerne have min lille pige ud nu... :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg smagt kagen. Den smager af brændt kaffe, føj.. Haha ;) Men skal love for, at jeg skulle skide bagefter. Haha.. Så er det prøvet.
Next step; ananas!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hahahaha så er du ligesom renset ud - ingen brug for klyx hos dig  :bunny

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hahaha den opskrift jeg havde gav en ret god kage, og jeg er rimelig sikker på jeg fødte dagen efter - efter at have siddet på tønden det meste af dagen :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha, nej.. Lavement er vist ikke nødvendigt, hvis fødslen snart indtræffer. Ellers når jeg jo at blive 'fyldt' igen, hvis der går for lang tid ;) Hahahaha..
Jeg ville kalde kagen for udtømningskage i stedet for vekage ;)
Mamasan: Kan du huske opskriften på den kage du lavede? ;)  

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Prøv med sex ;) mine veer startede. ca. 14 timer efter manden og jeg havde haft sex :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg prøvede den med min nr. 2 og føj siger jeg bare den er ikke go... Og jeg fik så hård mave af den, men der skete ikke noget med nogen fødsel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan kan den ve kage smage så dårligt, der er da mange lækre ting i :D Er der mega meget kaffe i, eller hvordan?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sex havde vi i forgårs og jeg løber konstant på vores trappe ;) Lige nu sidder jeg og grovæder ananas ;) Haha..
Ja, der er meget kaffe i kagen, 1½ dl. (og jeg drikker faktisk ikke kaffe), så det er utroligt, at jeg har kunnet spise 3 stykker af kagen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, desværre. Den fulgte med i en bog jeg fik dengang (for ti år siden), tror bogen hed noget i stil med "du skal være mor". Har ledt efter den, for hyggens skyld, i løbet af årene. Men det var også med kaffe hvertfald.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Prøv med sex ;) mine veer startede. ca. 14 timer efter manden og jeg havde haft sex :)

Og vi havde sex næsten hver dag fra uge 38 også indtil fødslen startede 41+3 :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå, okay.. Tænker næsten at opskriften indeholder nogenlunde det samme :) 
Har spist en stor ½  ananas nu, og min tunge svier ad HT. Haha, og jeg er rød om munden, da min hud åbenbart er lidt sart overfor ananas. Haha,,
Status: Tyndskid, ondt i tungen og rød om munden.. Hmm.. Gad vide, hvad kæresten siger, når han kommer hjem?! :D :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hahaha :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

38+4 :)

post-8746-0-03716800-1410625457_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når du nu alligevel eksperimenterer ku du prøve vekselvarme fodbade, det fik jeg anbefalet af min Zoneterapeut. Det virkede nu ikke på mig men var meget rart, jeg havde fodbad fest med mine store piger i flere omgange.

En balje godt varmt fodbad og en med iskoldt vand. 5 min i hver.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kunne være, at jeg skulle prøve det :) Tak.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER