Posted September 11, 2014 Hejsa, Så fik jeg lavet min makeover og tænkte i gerne ville se Jeg startede dagen ved frisør hvor jeg blev klippet i etager så mine krøller kom frem og jeg fik dejlig lang hovedbunds massage og tonet mit hår. Dertil fik jeg farvet øjenbryn og efter kom der en og lagde en meget naturlig makeup. Da jeg ligesom var færdig der fik vi en god frokost (fotografen, stylisten og jeg) og derefter et 1½ timers fotoshoot med prøver til vinterkollektionen. Det gik over alt forventning. Jeg synes det var en smule grænseoverskridende da jeg slet ikke er vant til at smile med tænder, men det klær mig jo Alle kvinder burde have sådan en forkælelses dag mindst en gang om året Det gør noget ved selvtilliden og humøret! Før billede til dem der ikke har set det: Og efterbilledet: Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 11, 2014 Wauw hvor er du lækker!!! :toot Det lyder bare fantastisk med sådan en make over dag :loveshower Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 11, 2014 Wauw hvor er du lækker!!! :toot Det lyder bare fantastisk med sådan en make over dag :loveshower :ditto Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 11, 2014 Wooow, du stråler virkelig af glæde!! Det klæder dig SUPER godt, det look :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 11, 2014 Du ser fantastisk ud! :toot Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 11, 2014 Hold da hel mavle..... Du ser hamrende godt ud med dit nye hår. Det klæder dig virkelig godt at få lidt krøl i :loveshower Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 11, 2014 :whistling kæft hvor blev du lækker, og dejligt at du fik en god dag ud af det. Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 11, 2014 Hold da hel mavle..... Du ser hamrende godt ud med dit nye hår. Det klæder dig virkelig godt at få lidt krøl i :loveshowerWhat she said!!! Du er smuk og du skal da altid smile med de flotte tænder :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 11, 2014 Sååå flot! Hvad var det for et make-over? Du er virkelig smuk!!! Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 11, 2014 Wauv! Indrømmet...jeg er megamisundelig! Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 11, 2014 Sååå flot! Hvad var det for et make-over? Du er virkelig smuk!!! Jeg vandt den igennem GoNova og Femina :-) Taaaak :-) Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 11, 2014 What she said!!! Du er smuk og du skal da altid smile med de flotte tænder :) Jeg kan ikke quote begge fra telefonen?? Men tak - det er dog mine egne krøller (åbenbart) og tænderne er også mine ;) Tusond tak alle sammen. Det er overvældende <3 Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 11, 2014 Wauw!! :Loveshower :yay :glad :loveshower Hvor er der bare meget mere liv i dit ansigt, man kan godt se på dig at du har haft en dejlig dag :kiss Og både hår og alt det andet klæder dig vildt godt, for du ser stadig naturlig ud... Og du har et smukt smil, de tænder behøver du bestemt ikke skjule!! :Loveshower :kram2 Fik du tøjet med hjem bagefter? Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 11, 2014 Wauw!! :Loveshower :yay :glad :loveshower Hvor er der bare meget mere liv i dit ansigt, man kan godt se på dig at du har haft en dejlig dag :kiss Og både hår og alt det andet klæder dig vildt godt, for du ser stadig naturlig ud... Og du har et smukt smil, de tænder behøver du bestemt ikke skjule!! :Loveshower :kram2 Fik du tøjet med hjem bagefter? Uhhh hvor er du sød - ja det er i alle sammen <3 Taaak! Nej fik ikke tøjet da det er kollektionsprøver men jeg har fået et gavekort på 4000kr til Day :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 11, 2014 Uhhh hvor er du sød - ja det er i alle sammen <3 Taaak! Nej fik ikke tøjet da det er kollektionsprøver men jeg har fået et gavekort på 4000kr til Day :) Årh sejt :loveshower Så er der også til en masse lækker shopping :yay Share this post Link to post Share on other sites