MissH

38+1, jag/stik..

7 indlæg i dette emne

Er der nogen, der ligesom jeg har oplevet jag/stik i skeden i slutningen af graviditeten? Hvis ja, ved I så, hvad det er?

Det er meget kortvarigt, men gør ret ondt i det øjeblik det står på. Det er primært om natten, at jeg oplever dette. Det sker faktisk en del gange om natten, hvor jeg vågner af det.  

Jeg har læst, at det muligvis kan være fordi barnet skruer sig længere ned i bækkenet. Men jeg tænkte nu selv, om det kunne være livmoderhalsen, der bliver 'kortere' og at jeg dermed bliver mere fødeklar?

 

Er lidt usikker.. :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har også oplevet det nogle gange på det sidste. Har også hørt at det er baby der rammer nogle nerver på turen ned i bækkkenet så det skulle vist være gode tegn :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, skal vi ikke bare håbe på, at det er fordi vores kroppe snart er klar til den store dag? ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo det kunne være rart snart at slippe for den store tunge mave :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jep!
Glæder mig til at få min krop igen. Hvor meget har du egentlig taget på indtil videre og hvor langt er du præcis henne?
Jeg er 38+3 og har taget 17 kg. på :blink Har spist ret meget.. :mam

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er 36+0 og har taget ca 11 på :) mit mål var 10 eller under så er godt tilfreds med de 11 :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mit mål var max. 12 kg., så har åbenlyst ikke haft kontrol over det. Men nu var jeg også ret spinkel inden graviditeten, hvilket ofte gør, at man tager lidt mere på end gennemsnittet. Men håber, at jeg holder vægten eller taber mig en smule her i den sidste del :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER