SaraLK

musik til gravid-gym inspirer mig!

15 indlæg i dette emne

Jeg starter jo et barsels-gym-hold op fra i morgen formiddag. Har efterhånden styr på øvelser osv. Men mangler inspration til musik!

hit me girls! det skal være noget alle kan holde ud at høre på og både til træningen, men også til udstræk og afslapning i bagefter!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Til udstrækning og afslapning vil jeg anbefale "Piano relaxation music, for stress relief and heal, meditation spa". Det er titlen på en cd med fantastisk dejlig afslapningsmusik - du kan bl.a. finde den på spotify :) 
Da jeg var gravid gik jeg til vandgymnastik, og hver gang sluttede vi af med udstrækning og mindfulness, hvor vi hørte det musik, og det var bare SÅ dejlig afslappende - jeg hørte det også under opstartsveerne, og der gav det mig en fantastisk ro :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har danset rundt til Olly Murs hele formiddagen, så det må være mit bud til trænings-delen. Det er musik jeg bliver glad og energisk af ;)

Der er en del løbe-opsamlinger på iTunes. Måske de også kan inspirere?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til udstrækning og afslapning vil jeg anbefale "Piano relaxation music, for stress relief and heal, meditation spa". Det er titlen på en cd med fantastisk dejlig afslapningsmusik - du kan bl.a. finde den på spotify :)

Da jeg var gravid gik jeg til vandgymnastik, og hver gang sluttede vi af med udstrækning og mindfulness, hvor vi hørte det musik, og det var bare SÅ dejlig afslappende - jeg hørte det også under opstartsveerne, og der gav det mig en fantastisk ro :)

:Super det vil jeg kigge på!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har danset rundt til Olly Murs hele formiddagen, så det må være mit bud til trænings-delen. Det er musik jeg bliver glad og energisk af ;)

Der er en del løbe-opsamlinger på iTunes. Måske de også kan inspirere?

Åhh er ikke særlig god til kunstner navne... må på youtube :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Poul McCartneys Kisses on the bottom er sådan et lidt jazzet album, det kunne være lækkert nok til udstrækning tænker jeg.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder pt. I hallen og venter på at klokken bliver 10... er spændt på hvor mange der dukker op! :unsure

Fandt lidt blandet via spotify og det ser umiddelbart ud til at fungere!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Held og lykke med det :) Er sikker på det nok skal blive godt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hehe! ja ja, vi fik da trænet.... Helle og jeg! :D

Håber sq der kommer flere næste gang...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi håber der kommer flere :goodluck

Må du godt lave det, når du har afkortet livmoderhals? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi håber der kommer flere :goodluck

Må du godt lave det, når du har afkortet livmoderhals? :unsure

Der er ingen hop, løb eller lign. ;) Jeg tager det helt roligt og stopper, hvis kroppen siger fra... går ud fra at det må være ok...

Ja, håber på flere næste gang!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg kender en fantastisk musikapp, og den har tonsvis af gode sange, som jeg kan spille for min baby. En gratis premium app Spotify Apk techloky. Applikationen er valgt af mange mennesker, alle kan prøve den.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Thanks for your article, if you are interested in ringtones for pregnant women you can visit this website to download them for free.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER