Louisea

Nå?

5 indlæg i dette emne

Hvordan har i det alle sammen?

 

Går det godt med jeres lille ny? :-)

 

I dag skal vi til 5 ugers undersøgelse og er spændt på hvor meget han vejer og hvor stor han er.

 

Synes tiden er gået vildt hurtig og alligevel er der så stor en udvikling samtidig.

 

Jeg starter i mødregruppe om små to ugers tid og vi starter hos mig, så glæder mig!

 

Håber i alle har det godt!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej

Hvordan gik det til 5 ugers undersøgelsen? :) Hvor stor er den lille guldklump blevet? :)

Her går det godt og vi skal til 5 ugers undersøgelse i næste uge. Vi var indlagt med hende for et par uger siden, da hun havde udslæt og feber, og er sidenhen blevet fulgt lidt tættere af sp, da lillepigen ikke helt tog nok på. Men nu ser det ud til at køre :)

jeg synes også at tiden flyver afsted - tænk at hun snart fylder 1 mdr!? :)

Starter mødregruppe om godt to uger, og er spændt på, hvordan det bliver :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her går det også godt! :-)

Vi var til 5-ugers i går og lille Idun vejer nu 4800 gram og er 54 cm lang (3090 g og 50 cm ved fødslen). Hun bliver ammet frit og er indtil videre en glad og nem pige detmeste af tiden.

Jeg synes også den ene dag tager den anden, og egentlig synes jeg det erholdt skræmmende så hurtigt tiden flyverafsted. Jeg har valgt at sige nej tak til mødregruppe denne 3. gang, for synes jeg har nok at se til og oplever ikke det samme behov for mødrefællesskab som tidligere. Men kunne dog godt tænke mig en 'gå-tur-med-barnevogn-veninde', men det er nok ikke lige sådan at finde. Jeg påtænker at gå til babysalmesang, så måske medfører det nye bekendtskaber :-)

Hej Hej herfra :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej! Hos os er lille Benedicte blevet ca 4,5 uge og skal til 5 ugers undersøgelse på næste mandag. Det går godt med hende, men måtte ret hurtig droppe amningen. Jeg fik en omfattende brystoperation for 3 år siden, og må sande at jeg nok ikke kommer til at fuld amme nogle af mine børn. Hun fik trods alt 3,5 uge med modermælk, pg nu har vi en meget mere tilpas datter! Dog ikke en af de babyer der sover 18-20 timer i døgnet! Hehe

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor dejligt at læse :7himmel :7himmel

 

Vores søn vejede 3480g ved fødsel og var 49cm, tabte omkring 300g, da han ikke spiste det første døgn overhovedet, men i mandags vejede han 4770g og er 54cm :-))

 

Jeg ammer primært men han får en aftenflaske og det synes jeg er OK, sådan for det meste da haha, vil helst gerne amme 100% men vil heller ikke stresse over det, vi fik ikke meget ro i starten og det har været et kompromis, men han trives og det er det vigtigste

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER