Louisea

Møffen rundt?

7 indlæg i dette emne

Hej

 

Har i andre oplevet at jeres børn mosler eller møffer rundt i søvne/ halvt søvne i løbet af natten?

 

Vores dreng er lidt over 5 uger og ligger nogle nætter og møffer rundt i en times tid, han har lukkede øjne og virker egentlig ikke vågen, men han har bøvset af efter mad, ren ble, og virker heller ikke til at have ondt - så hvad mon det betyder?? :-)

 

Nogen der kender til det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er med på en lytter her. Min lille bølle har også krudt i måsen om natten :D Og han virker altså heller ikke vågen og er egentlig heller ikke interesseret i at blive taget op (da han så vågner)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Liv kan også gøre det og her hjælper det at svøbe hende stramt i dynen så arme og ben er inde og hun derfor ikke kan møffe på samme måde. Det har også hjulpet hun er begyndt at ville tage sut for så falder hun også nemmere til ro.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min søn er også vågen og møffer rundt "i søvne" - han falder til ro ganske kort når han får sutten, men da armene kører i hele hovedet smider han den hurtigt igen... Jeg kan ikke svøbe ham når armene er i/over hovedet - så jeg har givet ham sutten... I nat har jeg dog ladet ham vågne (ved ikke at give sut), så nu spiser han - så er jeg spændt på hvornår og hvotlænge han sover igen... :)

Hvorfor han møffer, ved jeg desværre ikke... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min søn er også vågen og møffer rundt "i søvne" - han falder til ro ganske kort når han får sutten, men da armene kører i hele hovedet smider han den hurtigt igen... Jeg kan ikke svøbe ham når armene er i/over hovedet - så jeg har givet ham sutten... I nat har jeg dog ladet ham vågne (ved ikke at give sut), så nu spiser han - så er jeg spændt på hvornår og hvotlænge han sover igen... :)

Hvorfor han møffer, ved jeg desværre ikke... :)

Jeg er den strenge mor der tager armene ned hvis hun lægger og møffer og svøber hende for ellers får ingen noget søvn ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Babyer og børn bearbejder rigtig mange ting om natten - alle de oplevelser de har haft. Så hvis de møffer rundt uden at vågne, så ville jeg lade dem møffe :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay - jeg har heller ikke taget ham op de gange han har gjort det, det svinger lidt i dagene om han gør det eller ej, men det kan godt passe med at bearbejde indtryk, der sker så mange ting med ham udviklingsmæssigt og vi har heller ikke buret os inde herhjemme, så lidt ud kommer vi da, og han er begyndt at lægges ud i barnevognen af og til også.

 

her har jeg nogle gange rettet lidt på dynen og så er han stoppet, han har godt gang i benene til tider og ja, vi må vel prøve os frem :-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER