Marianne1983

Larm!

7 indlæg i dette emne

Ih kender I det at folk larmer når de går forbi barnevognen! De taler højt og dæmper sig ikke når de går forbi barnevognen. Min baby vågner af det og det er vildt belastende. Bor i København og der er langt til steder der er helt stille.

:-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Skal jeg være ærlig så har jeg aldrig nogensinde tænkt over at dæmpe mig når jeg gik forbi en barnevogn, heller ikke efter Freja er blevet født.

Tror desværre ikke at det er noget man kan forvente folk gør.

Hvor i Kbh bor du? Der må da være nogle parker/grønne områder du kan gå i

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehehe, jeg mindes at have været noget trist over, at lærere altid valgte at placere hele deres storlarmende klasse rundt om min barnevogn i s-toget - navnlig når nu toget gerne i øvrigt var næsten tomt, så de der IKKE havde en stor barnevogn på slæb frit kunne vælge at placer sig utroligt mange andre steder, grrrr... :p

Der er ikke noget at gøre ved det - folk tænker ikke over det, og det kan man nok også knap forlange - men du har min dybeste medfølelse :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker heller ikke over det, og forsøger også ikke at være for stille når prinsessen sover herhjemme, faktisk svært i mod skramler jeg lidt ekstra med tallerkner, poser, og snakker i normalt toneleje. Babyer kan sove fra det meste larm hvis de vænnes til det :)

Nu ved jeg ikke hvad meget larm er, men helt stilhed tror jeg ikke man finder nogen stedder, ikke engang herude på landet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er forresten delvist enig i det med at lære dem at sove i larm. Vi har aldrig slukket for fjernsynet når ungerne skulle sove eller hvisket inde i stuen. Men jeg kunne ikke finde på at støvsuger lige udenfor deres værelse når de sover, eller andre sådan høje lyde. Fint at de kan høre at vi er der, men jeg mener ikke de skal lære at stilhed er farligt. Har da ikke tænkt mig at sætte mig ud til barnevognen med en ghetto-blaster ;-)

Her bliver der støvsuget, det jo der jeg har hænderne fri :)

Stilheden er jeg ikke bange for hun ikke lærer, der er ro på om aftenen/natten :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her hysser vi ikke på hinanden, vores dreng sover fint i "larm" eller under snak og så videre, ville blive skør af at skulle kæmpe for stilhed hver gang han sover :-)

 

Jeg har heller ikke tænkt på at dæmpe mig omkring en barnevogn, står selvfølgelig ikke og larmer i fx en elevator, men viser almen høflighed når jeg er ude.

 

Håber du kan finde lidt ro til din lille :-)))

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak piger

Forventer heller ikke generelt folk dæmper sig

Det er mere dem der opfører sig hensynsløst j bliver træt af

Men min datter er også ret lydfølsom så der skal ikke altid så meget til

I går blev hun vækket af en MC - men de larmer også helt vildt

Selv i parker er der tit børneklssser osv

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER