Guldklump

Vægtøgning....

15 indlæg i dette emne

Hej piger....

Er jeg den eneste der syntes min badevægt har liiiiiige lovligt travlt???

Jeg spiser sundt og løber 3 gange om ugen, og vægten siger allerede + 1,8 kg?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg holder mig på sikker afstand af min vægt ;) Men det kan sagtens være du tager en del på i starten og vægten så går i stå senere :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har indtil nu også brugt den taktik, der hedder at holde sig laaaaangt væk fra vægten ;)

De to andre gange har jeg taget ca 14-15 kg på - håber det bliver lidt mindre denne gang ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg brugte selv samme taktik da jeg ventede min datter for 7 år siden og det endte ud i en vægt stigning på 30 kg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er idag kun 9+1 og jeg har allerede taget 3 kg på, men satser stærkt på at det udligner sig selv senere.

I og med jeg pludselig er nødt til at spise ristet rugbrød for at holde kvalmen væk har jeg ændret mine spisevaner drastisk. Jeg har i flere år været en af dem der har undgået stivelsesholdige kulhydrater så min krop er slet ikke gearet til 4-5 stk rugbrød om dagen - til gengæld er det godt imod forstoppelsen ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

taber mig.. det har jeg gjort hele året (travlt på job) men hvor længe mon jeg bliver ved med at tabe mig.. skulle være 6+4..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh ha, jeg har et BMI på 31, så jeg skal passe på. Jeg er 8+2 og har heldigvis ikke taget noget på endnu. Jeg håber på, at kunne nøjes med 6 kg (maks 8 kg) men lad os se. Heldigvis er jeg helt sund og rask, og lægen var meget smilende og glad under mit lægebesøg i dag, hvor vandrejournalen blev færdig - han nævnte ikke engang min vægt - det var kun mig der gjorde det  :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er 6+0 og har vejer 1.5 mere end jeg gjorde for 7 uger siden..

Dog vil jeg sige at jeg er positivt overrasket over at det ikke er mere... Spiser mere eller mindre hvad jeg vil og når jeg vil og er mega forstoppet såååå hvor meget der er reel taget på og ikke skyldes baby Bløb og forstoppelse aner jeg ikke...

Har lige været igennem et 16 Kgs vægttab så troede jeg ville være hysterisk med kost og vægten... Men næh... Nyder min graviditet til det fuldeste og så retter jeg ind hvis det tager overhånd..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har taget på :( Og det er noget skidt for jeg er meget overvægtig i forvejen... jeg satser på at jeg måske kan komme på noget graviditets hold for overvægtige så jeg måske kan komme igennem graviditeten uden at tage for meget på. Har taget de første 3 kg på og er kun 9+0 imorgen :( det er forfærdeligt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har faktisk tabt mig siden jeg blev gravid. Et helt kilo. Og har ikke har kvalme eller opkast, så det kan ikke være derfor.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad så piger?? Hvordan ser det ud med vægten her en måned senere??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke været på vægten de sidste 4 uger... Men tror ikkeat det har ændret sig så meget :) håber i Hvert fald ikke ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er 10+1 i dag of har tabt ca 1 kg, lider en den af kvalme, madlede og opkast! :(

Men er ikke i tvivl om at vægten nok skal stige !

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ret sikker på at have taget mere end et par kilo på, desværre.. Men det er jeg selv udenom, plejer at leve af kylling og grønsager men pga. kvalmen har jeg spist meget brød, kartoffler, slik, mc d osv. det har bare skulle være nemt og kunne tage kvalmen. Desuden har jeg ligget på sofaen det meste af tiden efter arbejde hver dag, plejer som regel at rende rundt og gøre rent og hvad man ellers kan ordne men jeg har ikke haft overskud til andet end at ligge og være ynkelig hehe.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også været ret doven, så du er ikke den eneste ;)

Til gengæld har jeg været mere småtspisende specielt om aftenen - er blevet meget hurtigt mæt...

Og så har jeg skåret meget ned på brød grundet eksem jeg døjer med, og det har i hvert fald en positiv indvirkning på min vægt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER