girly1988

Gættetråd, hvornår tror i at i føder? :-)

13 indlæg i dette emne

Selv har jeg ingen anelse...men tror det bliver plus minus et par dage i forhold til min termin 2. December...min far er sikker på den 13. Dec da min afdøde farmor havde fødselsdag den dag...nu må vi se :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg håber på at føde d. 20. december. ( har termin d. 23.) Eller inden jul... De fleste i min famile har været hurtig-føder... Så er spændt på, om det også gælder mig :) eller om det bare er tilfældigt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg regner med ungen skal tvinges ud, eller i hvert fald trues ;) Det skulle den første, så det skulle ikke undre mig, om det er på samme måde denne gang :) Jeg har 2 datoer: 30. December eller 3. Januar :) Er sat til den 23. December.

Senest 30. December skal jeg til kontrol skanning og evt. Snak om igangsættelse pga. BMI, jeg har dog spurgt om at lade kroppen klare det selv, fremfor igangsættelse den 30. ;) Hvis moderkagen og barnet har det fint til den tid, så får jeg lov til at gå til 41+3, hvor jeg så bliver sat igang.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes det kunne være sjovt at føde d. 16. dec. da jeg har født 2 børn på den dato (16. jan og 16. april)

- men jeg forventer at føde et eller andet sted imellem d. 20-26 dec.

 

Har født henholdsvis: 1. gang 40+3, 2. gang 41+3, 3. gang 41+6

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg regner med ungen skal tvinges ud, eller i hvert fald trues ;) Det skulle den første, så det skulle ikke undre mig, om det er på samme måde denne gang :)

 

:ditto :D

 

Jeg kan på ingen måde forestille mig at føde FØR tid, fordi jeg gik 13 dage over med Filippa, så det vil komme MEGET bag på mig :blink Men jeg kunne godt tænke mig at føde slut november eller på dagen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto :D

Jeg kan på ingen måde forestille mig at føde FØR tid, fordi jeg gik 13 dage over med Filippa, så det vil komme MEGET bag på mig :blink Men jeg kunne godt tænke mig at føde slut november eller på dagen ;)

:D Præcis - jeg kan lige se panikken herhjemme,

Fordi jeg har fokus på at lave planer for pasning af M. I dagene mellem jul og nytår :P

Jeg ville heller ikke brokke mig over midt december ;) :P

Det bliver spændende om vi bliver taget med bukserne nede :P :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:D Præcis - jeg kan lige se panikken herhjemme,

Fordi jeg har fokus på at lave planer for pasning af M. I dagene mellem jul og nytår :P

Jeg ville heller ikke brokke mig over midt december ;) :P

Det bliver spændende om vi bliver taget med bukserne nede :P :rolleyes

Det skulle ikke undre mig, om vi gør - kontrolfreaks ;) :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det skulle ikke undre mig, om vi gør - kontrolfreaks ;) :rolleyes

:whistling

En positiv ting ville da være, at man så ikke mistet tålmodigheden fuldstændig i overtiden ;) :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ingen idé til det - tænker hun kommer mellem 1/11 og 15/12 haha. Min mand er helt overbevist om han ved det - men han vil dæleme ikke fortælle mig hvornår det er, men han har skrevet det ned i en lukket kuvert - spændende om han får ret. Min mor tror hun kommer den 27/11

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi talte om det i går aftes. Jeg kan fortsat ikke forestille mig, at hun kommer før hun bliver tvunget/truet ud, så indstiller mig på at føde 15. december - som så er vores årsdag og en af vores veninders fødselsdag, så hun må gerne vælge en anden dato.

 

Manden tror godt hun kunne finde på at komme i ugen 39+. Det er vist primært baseret på, at der er nogle ting, der er anderledes ved denne graviditet - hvorfor det skulle betyde tidligere fødsel er der vist ingen rationelle argumenter for ;)

 

Spændende om nogen af os får ret ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har før født 38+3 og 40+2 denne graviditet ligner overhovedet ikke de to andre. Så tænker det bliver på termins datoen 21/12. Den skal helst ikke komme før d. 10/12. Den 24 har jeg ikke rigtig tid, jo så skal det Være om morgenen så vi kan nå hjem til at få gæster til aften. Men noget siger mig at jeg absolut intet har at sige mht ankomsten af baby

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men noget siger mig at jeg absolut intet har at sige mht ankomsten af baby

Dét tror jeg du har ret i :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg regner med ungen skal tvinges ud, eller i hvert fald trues ;) Det skulle den første, så det skulle ikke undre mig, om det er på samme måde denne gang :) Jeg har 2 datoer: 30. December eller 3. Januar :) Er sat til den 23. December.

Senest 30. December skal jeg til kontrol skanning og evt. Snak om igangsættelse pga. BMI, jeg har dog spurgt om at lade kroppen klare det selv, fremfor igangsættelse den 30. ;) Hvis moderkagen og barnet har det fint til den tid, så får jeg lov til at gå til 41+3, hvor jeg så bliver sat igang.

Det var jo så er helt hen i vejret gæt :rolleyes

Hvem kunne også vide, at lillebror knap 2 mdr. Efter jeg lavede besvarelsen begyndte at true Me at ville ud ;) Indtil JM sagde, at nu var det vedrop også formentlig en nattefødsel, var jeg stadig sikker på, at der ville gå lang tid ;) Der blev så heller ikke en nattefødsel, men en middagsfødsel.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER