Mor_til_to_86

Hvordan har I det ?? :)

60 indlæg i dette emne

Jeg har meget ondt I begge bryster, de er vokset meget og er helt spændte.. Min kæreste er en glad mand:)

Ha ha.. Så er det jo bare spørgsmålet om det blot er "nok se - ikke røre" ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hæhæ ja det er blevet til et par "udstillingskasser" .. Så sent som I går sagde han faktisk jeg ikke kunne ha' så store bryster uden man måtte røre, men det kan man sagtens  :P Så måske er han slet ikke så glad, når jeg tænker mig om hehe..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hæhæ ja det er blevet til et par "udstillingskasser" .. Så sent som I går sagde han faktisk jeg ikke kunne ha' så store bryster uden man måtte røre, men det kan man sagtens  :P Så måske er han slet ikke så glad, når jeg tænker mig om hehe..

Hæ hæ ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Brysterne er ikke så ømme mere, heldigvis!!

Men nu er kvalmen, urilpasheden og trætheden over mig!

- magter intet og kan sove konstant, alle lugte giver mig kvalme!

Meldt mig syg fra arbejdet i dag, men har så sårlig samvittighed! Synes bare ikke jeg vil risikere at stå i en borges hjem og ligne et lig og kaste op! (Er hjemmesygeplejerske)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

er lidt nervøs.. smuttede på vægten i dag, har tabt mig ganske lidt.. kontaktede lægehuset og spurgte om jeg ikke burde begynde at tage på når jeg nu er 11 uger henne, det burde jeg, vi ser lige an et par uger, hvis jeg ikke begynder at tage på, skal jeg lige et smut ned til lægen.. tog kun 12½ kg på sidste graviditet :) så tænker da at det nok skal komme :)

spiser jævnligt men meget lidt, bliver lynhurtig mæt, ved ikke om det kan være det..

 

hvad med jer andre, hvordan har i det..?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også tabt mig og er 11+1 i dag. Jeg spiser, ligesom dig, ikke så meget som jeg plejer. Jeg har normalt ikke svært ved at spise (har et BMI på 27), så er sikker på det kommer igen :) Hvornår skal man senest begynde at tage på? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

sygeplejersken sagde at vi burde have taget lidt på nu.. hun syntes at det var lidt underligt, har jo ingen kvalme eller noget, og har slet ikke haft det..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er ikke andet for end at give det lidt tid og ellers må vi nok besøge lægen. Der skulle jo nødigt være noget galt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Andre der oplever at jeres bryster og brystvorter klør helt sindssygt ??? !!

Det er slet ikke til at holde ud..

Har det skidt i dag, kvalme dog ingen opkast, hovedpine og er bare utilpas, så tager en fridag i dag!

I morgen skal jeg til NF !

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Andre der oplever at jeres bryster og brystvorter klør helt sindssygt ??? !!

Det er slet ikke til at holde ud..

Har det skidt i dag, kvalme dog ingen opkast, hovedpine og er bare utilpas, så tager en fridag i dag!

I morgen skal jeg til NF !

 

Ja, mine har kløet - samtidig med de var ømme. Det var så træls  :wacko Mit er så stoppet igen, selvom det kan ske, og de er også en anelse ømme engang i mellem. Jeg håber, at din kvalme snart forsvinder - det er ikke sjovt :( jeg havde det selv i omkring 6 uger 24/7.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER