Mor_til_to_86

Hvordan har I det ?? :)

60 indlæg i dette emne

Efternøler:

Ja men det skulle være meget præcist fordi de vokser ens i den alder.. Så det er fordi min mens er uregelmæssig, men ja blev godt nok skuffet :(

Men nu har jeg bare lidt ekstra tid at få taget folsyre osv. i :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak for råd :) Havde også selv tænkt på det armbånd, men min kæreste grinte bare og synes det var fjollet ;)

Men har ingen kvalme når jeg spiser, har det allerbedst med noget i munden.... Men kan jo ik gå og spise hele tiden :S heh..

Mælk hjælper også lidt sys jeg, har ikke drukket så meget mælk, som jeg gør nu :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Alba københavn. Jeg ville få tid til en ny scanning et nyt sted hvis jeg var dig.

 

DenLilleKøbenhavner er desværre ikke så dygtig som man forventer. De har kun lidt forstand på at scanne og kan derfor nemt overse vigtige ting (dette skyldes at de kun har et kort kursus I brugen af scanningsmaskinen) og skulle der være noget foruroligende som kræver en undersøgelse på hospitalet så sender de dig kun videre til din egen læge. Går du fx. til ultralydsklinikken, kan du få en direkte henvisning til hospitalet og så er de smadder profesionelle og venlige!

 

Blot et godt råd.. startede nemlig selv hos lille kbh'er men endte hos ultralydsklinikken:)

 

Ærgerligt at du har det så skidt men det glæder mig alligevel lidt at høre hehe.. For så er jeg ikke ene om det;) Jeg fik som det første ømme bryster, og de er da også ved at være for store til mine bh'er. Kan sove stort set hele tiden og så har jeg den styggeste kvalme og tissetrang. Spiser og spiser og spiser (I et forsøg på at fjerne kvalmen)

Jeg er vidst kun 6+1 I dag men skal til scanning på onsdag, så må vi se hvad de siger:) jege r bade spændt og nervøs da min sidste scanning viste en lilel reje uden hjerteblink og jeg matte derfor på hospitalet til en abort. Denne gang håber jeg vi har skabt en perfekt baby!:D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej piger :-) Dejligt med sådan en gruppe. 

 

Jeg er 7+5 i dag, og har været ramt af næsten konstant kvalme den sidste halvanden uge :-( Jeg har købt de der seabands som flere af jer nævner - synes de tager toppen af det, men det er godt nok hårdt. 

 

Det er første gang jeg er gravid, så det er også meget nyt stadigvæk. Jeg blødte en smule lørdag aften - tænker det kan være fordi, jeg nærmer mig det tidspunkt hvor min menstruation skulle være kommet? Vi har været til tidlig scanning og set tydeligt hjerteblink, og når man har set det, falder risikoen for abort væsentligt. Synes dog det er svært ikke at blive bekymret over den mindste lille ting - er der nogen af Jer, der har været gravide før, der har prøvet det? :-) 

 

Fortsat held og lykke til alle  :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Halløj :)

Er 5+4 i dag og har døjet lidt med kvalme.

Udover det har jeg ømme bryster og "menstruationssmerter".

Andre der oplever det?

Er simpelthen så nervøs for at der er noget galt,

Da jeg havde en SA for ca 5 mdr siden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er idag 5+6 og føler mig stadigvæk frisk som en havørn. Ingen gener endnu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej JanniMadvig.

 

Jeg føler med dig. Havde selv en Kirurgiskabort for 10 mdr. siden, har også en frygt for at noget er eller går galt igen..(MEN Men men, som min kære gynækolog sagde sidste graviditet, 1 ud af 5 får en abort, så risikoen for vi to aborterer igen er ekstrem lille og det må vi huske på) 

vores første tidligscanning endte meget ulykkeligt da de ikke kunne finde noget hjerteblink, så jeg er både spændt og nervøs for I morgen når vi skal til tidligscanning for at se hjerteblink.. Forsøger at være meget positive og tror på at der er en lille reje med hjerteblink!

 

jeg er 6+2 I dag og har helt ekstrem meget kvalme, jeg kan dårligt holde ud at være på arbejde og når jeg kommer hjem er det direkte I seng (men et eller andet sted er det jo fedt nok, for når man har symptomer så må det betyde at bebser er I live og I fuld gang med at udvikle sig. Da baby gik til sidste graviditet stoppede alle symptomerne)

Har også en masse ubehag I underlivet og ømmebryster:)

 

Jeg tror på din graviditet bliver vellykket denne gang!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rart at vide man ikke er den eneste i den båd :)

Jeg bli'r bare så nervøs når jeg har disse ubehag, og tænker med det samme at nu begynder jeg at bløde. Så render stort set på toilet hele tiden for at tjekke.. meget træls i længden :( men håber godt nok det lykkes denne gang. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Virkelig rart at høre at man ikke er den eneste med kvalme. Men det her holder jeg ikke ud meget mere..... Konstant voldsom kvalme! Idag er 4. dag jeg bare ligger på sofaen og går lidt rundt når jeg kan. Kan ikke holde noget som helst ud og prøver at spise, men intet virker. Kaster lidt op engang imellem.. Det er virkleig ikke den fedeste start. MEN man skal huske hvad der kommer ud af det ;) Puuuuuuuh...

 

Har jeres læger givet jer nogle råd mod kvalmen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Virkelig rart at høre at man ikke er den eneste med kvalme. Men det her holder jeg ikke ud meget mere..... Konstant voldsom kvalme! Idag er 4. dag jeg bare ligger på sofaen og går lidt rundt når jeg kan. Kan ikke holde noget som helst ud og prøver at spise, men intet virker. Kaster lidt op engang imellem.. Det er virkleig ikke den fedeste start. MEN man skal huske hvad der kommer ud af det ;) Puuuuuuuh...

Har jeres læger givet jer nogle råd mod kvalmen?

Kan uden tvivl følge dig i hvordan du har det. Sådan har det været for mig den sidste halvanden-to uger, det er helt forfærdeligt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er idag 8+2 og har det fint. Næsten ingen kvalme og brysterne er heller ikke ømme mere. Er næsten bange for der er noget galt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Endelig en dag hvor jeg har været oppe det meste af dagen, stadig kvalme, MEN SLET IKKE som de andre dage.. Aaaahh :D

Håber at det bare var det!! :) hehe.. Det her holder man ikke ud længe da.. (Krydser fingre)

 

Go aften til jer alle :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:)Hej alle

 

Er 6+5 uger henne i graviditeten og har en svag følelse af kvalme. I mandags (for 3 dage siden) kom jeg slet ikke ud af fjerene og så har kvalmen ellers aftaget dag for dag - er det helt normalt? Har også lidt knuder i underlivet, men det er meget minimalt.

For 4 måneder siden aborterede jeg da jeg var 6+4 uger henne, så tankerne flyver lidt rundt i hovedet ind i mellem. Nogen der kan bekræfte at det er normalt ? :)

Kh. Trine Engelund Valentin

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

for hulen jeg har ondt, tror det er iskias, skal til læge og sygeplejeske på onsdag, så må de lige gøre noget.. av av av..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Træls..

Jeg er i dag 7+0 og har det super lækkert :) ingen kvalme eller smerter, er dog stadig lidt ramt af forkølelse som er på sin 3. Uge nu..

Glæder mig så meget til torsdag og fredag hvor svigerforældre og forældre skal have den store nyhed :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der nogen af jer andre der har oplevet brunt udflåd? Jeg er 8+3 I dag og for to dage siden samt nu oplevede jeg brunt udflåd, godt nok kun en meget lille smule og det var meget lidt brunt..

 

Jeg har satdig mine symptomer men I dag er jeg også begyndt at få ondt I lænd og underliv/hofter.

 

Bør jeg være urolig?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan være både godt og ondt. Mange bløder i graviditeten uden at det betyder noget.

Jeg selv blødte brunt ved min MA ca. En måned frem til NF- der ville jeg ønske at jeg havde købt en scanning tidligere :( håber det ender godt for jer!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er gravid med mit barn nr 4. Jeg er 7+6 idag, og har endnu ikke blødt. Jeg har blødt/haft brunligt udflåd i alle mine graviditeter, det er helt normalt ☺ Som udgangspunkt ville jeg tage det roligt. Smerterne hører også hjemme på det her tidspunkt Kh

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for svar begge to:)
Jeg håber at det er Lillemy77 s svar der passer I mit tilfælde..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for svar begge to:)

Jeg håber at det er Lillemy77 s svar der passer I mit tilfælde..

Jeg er fra november gruppen.

Jeg havde også brunligt udflåd og blødte en lille smule i starten af min graviditet. Da jeg var til første lægebesøg kunne hun se at det kom fra slimhinderne. De er meget følsomme når man er gravid, så det er normalt at bløde lidt. Hvis man aborterer bløder man meget. I øvrigt sagde min læge at så længe jeg ikke havde voldsomme smerter skulle jeg ikke være bekymret. Hun sagde at man ikke var i tvivl hvis man aborterede. Så jeg tror ikke der er nogen grund til bekymring :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for dit svar:)

Har haft normal-farvet udflåd siden I går, sikke en skør ting at glæde sig over hehe..

 

I morgen er jeg 9+0 og jeg har bestemt stadig kvalme og ømme bryster men det er ikke lige så voldsomt som det var for et par uger siden.. Hvordan går det med jer andre?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men er stadig ekstrem træt hele tiden, pånær om morgenen:D

Det er dejligt at være blevet A - menneske men det er ike blevet nemmere at stå op, synes morgenkvalmen gør det svært at stå op og morgenrutinerne tager noget længere tid, der er mange sofapauser og et stort tilløb til at stikke tandbørsten ind I munden. Har fundet ud af at det er Ganske ubehageligt at børste tænder når man har kvalme..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hey tøser.

Er der nogen af jer der kun oplever at have kun ét øm bryst? Det er da mærkeligt at det ene er helt hårdt og ømt og det andet er det kun engang imellem...Synes de her uger fra man har set hjerteblink til nf er såååååå lange, blir godt når der kommer lidt rumlen og blops i maven

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke ondt i brysterne hele tiden, jeg oplever det mest som nogle jag en gang i mellem... Men det er nu ved at være et stykke tid siden sidst... Jeg er bare mest plaget af en overvældende træthed stadigvæk... :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har meget ondt I begge bryster, de er vokset meget og er helt spændte.. Min kæreste er en glad mand:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER