Mor_til_to_86

Hvordan har I det ?? :)

60 indlæg i dette emne

Hej :) 

Synes da lige jeg vil lave en lille "hvordan har I det"-tråd... bare for at se om vi alle er lidt i samme båd...  tænker det skal være en tråd til sure opstød hvis man har brug for at komme ud med dem men også til at fortælle om hvor dejligt alt bare er :)

Jeg kan da lægge ud med at fortælle at jeg har det virkelig skørt... Jeg har kvalme og så har jeg ikke... jeg har ondt og murren i underlivet og pludselig er det væk... det er noget mærkeligt noget.. det er min 3. graviditet og jeg ved ikke om det er derfor alting kan føles så meget mere eller om I andre også har det sådan uanset hvor mange graviditeter I har eller ikke har været igennem før. Men jeg har det også skønt og glæder til jeg kommer noget længere hen så vi endelig kan fortælle de to store at vi skal have en baby <3

Håber I alle har det dejligt i hvert fald og at vi alle kommer til at bruge denne tråd en masse..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Dejligt at læse at jeg ikke er den eneste der har det " skørt"

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

He he.. Ville netop ind og oprette en tråd som denne ;)

Jamen jeg har det super - jeg har nærmest ingen symptomer, haft ganske lidt brystspændinger men det er væk nu, og kvalme og træthed mærker jeg heller ikke til... Så var det ikke for de (mange) to streger og manglende mens, ja så ville jeg nok ikke gætte på en graviditet ;)

Det er indtil nu ligesom de sidste to gange, havde måske håbet på noget kvalme for at sige, at så kunne det være et tegn på en pige denne gang ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

dejligt tråden kan bruges :)

Efternøler: jeg kan sagtens huske det fra min første graviditet, der havde jeg ingen symptomer overhovedet, så da vi kom til NF scanning og der kom en baby frem på skærmen var det helt uvirkeligt :)

 

Da jeg ventede min datter havde jeg en lille smule kvalme og det har jeg også denne gang så tiden vil vise om de to ting hænger sammen ved mig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er altså lidt mærkeligt det der med, at man nærmest ingenting kan mærke... Man tror ikke rigtig på at der er noget derinde ;)

Uh, spændende om det holder stik :loveshower

Så kan det være jeg skal til at håbe på noget kvalme ;)

Vil i vide hvad det bliver denne gang? Jeg ved ikke om vi vil endnu.. Det er jo praktisk at vide det, men kunne også godt tænke mig den der oplevelse med "tillykke... Det blev en ???..." :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er altså lidt mærkeligt det der med, at man nærmest ingenting kan mærke... Man tror ikke rigtig på at der er noget derinde ;)

Uh, spændende om det holder stik :loveshower

Så kan det være jeg skal til at håbe på noget kvalme ;)

Vil i vide hvad det bliver denne gang? Jeg ved ikke om vi vil endnu.. Det er jo praktisk at vide det, men kunne også godt tænke mig den der oplevelse med "tillykke... Det blev en ???..." :)

 

Ja jeg tænker vi gerne vil vide det igen, også for at "forberede" de to store på hvad det er de har i vente og de sammen med os kan være med til at købe ting og forberede til baby, så på den måde tror jeg at det vil være ideelt at vide det... og så er det lidt hyggeligt at vide :) så kan man også hurtigt udelukke navne :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved ikke om det er fordi jeg har været på kursus idag eller om det er fordi jeg er gravid men hold nu fast hvor har jeg været træt idag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har virkelig også været træt denne her gang

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en træls hofte.. min højre hofte sover jeg på om natten og kan nærmest ikke sove anderledes... men nu er den begyndt at gøre ondt !! både når der er tryk på og når der ikke er... har også ondt i lænden... håber ikke jeg kommer til at bøvle med bækkenløsning tidligt i denne graviditet og det allerede er det der driller nu... det kan da næsten ikke passe...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

voldsomme humørsvingninger, murren i underlivet eller hvad det hedder, fik iskias under min sidste graviditet som jeg intet har mærket til siden jeg fødte hende i september 2010, begyndte at kunne mærke den igen i juni i år fordi vi render stærkt på arbejdet, og det er da bestemt ikke blevet bedre efter jeg er blevet gravid.. det skulle vist være det indtil videre ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, jeg er begyndt at få lidt kvalme efter frokost... Det er da jævnt trælst ;)

Og så er jeg træææt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

træt med træt på... synes ikke det hjælper at spise de vitaminer... det kan også være det skyldes at jeg har haft mareridt om en talende dukke... puha jeg kan ikke lide dukker :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mit første symptom var træthed. Jeg kunne sove hvor og når som helst ☺

Jeg er begyndt at tage den mere med ro og lytte til min krops signaler, men stadig træt.

Jeg har meget ømme bryster og det ses allerede at de er vokset en smule når jeg har bh på.

Kvalmen har jeg mærket i en mild grad siden start af uge 6, men her i uge 7 skal jeg love for at den har taget fat med lynets hast. Jeg har været hundesyg som var det influenza! Jeg har næsten ikke kunnet spise eller drikke. Lægen fik idag et besøg med besvær og støtte fra min svigermor og jeg fik Emperal mod kvalmen da min almene tilstand var mærket af væskemangel og vægttab Og så har jeg fået 2 af disse armbånd fra apoteket der kaldes "Sea-Band" mod graviditetskvalme. Jeg er nu her til aften i bedring, men det skulle være helt normalt at nogle rammes rigtig hårdt af kvalmen Jeg er ihvertfald gravid, ingen tvivl om det.

Jeg håber på bedring hurtigt så jeg kan vende tilbage på arbejde.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Andre en mig der overvejer at hoppe i ventetøjet allerede nu? Synes mine bukser strammer på maven.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også gået rundt og været småtræt, men i de sidste døgn, har det godt nok været slemt.

Gik i seng kl. 21 i går og stod op kl. 07 (kæresten vækkede mig så lige 02:30, da han kom hjem, men det var højst 30 min.)

Og jeg har godt nok været træt, jeg har lang transport til skole, og da jeg skulle hjem, havde jeg det virkelig skidt, føltes som om mit blodsukker var meget lavt, overvejede at stå af 30 min. før, bare for at få luft, men kom heldigvis hjem, fik noget mad og noget og drikke og lagde mig og sov et par timer, det hjalp, allerede da jeg havde fået noget mad og noget at drikke, havde jeg det meget bedre

håber godt nok ikke det bliver hverdag, at skulle være så træt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Andre en mig der overvejer at hoppe i ventetøjet allerede nu? Synes mine bukser strammer på maven.

Jeg er 5+0 i dag og de første ventebukser er allerede i gang.. Intet skal stramme på min mave :D så det bestemmer man heldigvis fuldstændig selv :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej med jer :)

 

Er helt ny i ALT :gravid

Det hele er bare så skørt.. Har de sidste tre dage haft konstant kvalme, dog værst her om aftenen.. Andre der har SÅ meget kvalme??

Allerede ømme bryster og de er dælme vokset, huha.. ;)

 

Virkelig rart at komme her ind hvor man bare kan fortælle løs, uden at skulle holde noget hemmeligt ;) hehe.. Det er da godt nok det værste, det at man ikke engang må sige det til moar :D haha

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej med jer :)

 

Er helt ny i ALT :gravid

Det hele er bare så skørt.. Har de sidste tre dage haft konstant kvalme, dog værst her om aftenen.. Andre der har SÅ meget kvalme??

Allerede ømme bryster og de er dælme vokset, huha.. ;)

 

Virkelig rart at komme her ind hvor man bare kan fortælle løs, uden at skulle holde noget hemmeligt ;) hehe.. Det er da godt nok det værste, det at man ikke engang må sige det til moar :D haha

Velkommen til Møje :yay .. Hvor langt er du henne ???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej piger :)

Jeg kæmper også med meget kvalme, ekstrem træthed og meget ømme bryster. .

Det er min første graviditet og jeg må indrømme at jeg er meget overrasket over HVOR træt jeg er.. Åh.. Men skulle det ikke blive bedre efter 12' uge? :)

- alba

jeg er 8+0 idag :)

Var til ts igår hos DenLilleKøbenhavner og udover at jeg troede at jeg var 10+0 (øv - vil gerne have overstået de risikable uger) - så så alt perfekt ud og vi hørte endda dens hjerteslag <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er det vendt lidt igen... Jeg har fundet mit magnetarmbånd frem, og det hjalp :)

Så det er skønt :)

AlbaKøbenhavn, det var da også voldsomt at blive sat to uger tilbage- spændende om de rykker det igen til NF scanning ;)

Og. Velkommen til de nye - i øvrigt <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er ikke helt hundrede, men vidst kun 4+1..... Laaaaaang tid til alt ting!! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nogen af jer der har gode råd mod konstant kvalme??? :wacko

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

der er nogen som snakker om kvalme-armbånd de køber på apoteket..måske en mulighed for dig..?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er fra november. Jeg havde konstant kvalme i 4 måneder. Jeg synes riskiks, kakao og seabands hjalp.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER