Heidi0601

OBS OBS OBS

7 indlæg i dette emne

Prøv lige at læse med her! (Især jeg på Sjælland lige nu!): TV2 - mæslinger

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Øvvv ik lige det fedeste at læse når man har en dreng der ikke må få den vaccine...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm... nogen der ved om det er farligt for baby hvis man får mæslinger som gravid??

Jeg ved faktisk ikke om jeg har haft det som barn...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skulle have Nadja vacc på torsdag, men lægen har selv aflyst det pga hendes tilstand nu... har det ikk helt godt med det..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde mæslinger som barn. Dengang var det noget der bare skulle overståes og jeg fik aldrig opfattelsen af at det var farligt. Det er klart at det kan føre til hjernehindebetændelse, men det er ikke noget der sker så tit.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde mæslinger som barn. Dengang var det noget der bare skulle overståes og jeg fik aldrig opfattelsen af at det var farligt. Det er klart at det kan føre til hjernehindebetændelse, men det er ikke noget der sker så tit.

Det var da lige noget der kunne berolige mig lidt, dejligt at læse (hvis man kan sige det sådan)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uden at være sikker, så har jeg vist haft det som barn ;) Er det ikke de de små bliver vacc. for i dag?

Eller var det rødehunde jeg havde ;) Skal vist have fundet min barnets bog frem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER