MumiMor

Erfaring med foto på lærred

5 indlæg i dette emne

Er der nogle af jer, der har erfaring med print af foto på lærred? Altså af egne billeder, ikke fotograf billeder, for der ville jeg jo bare kunne gå til fotografen selv.

 

Jeg vil have nogle store sort-hvid billeder af L, evt. lavet som en "barselsgave" til min mand, men kan ikke vurdere hvem der laver de bedste til en fornuftig pris.

 

Håber I kan hjælpe :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har flere, og kan klart anbefale sumopix, hvis du googler lidt, kan du som regel også finde fornuftige rabatkoder :)

Har forøvrigt også fået sumopix anbefalet af en fotograf, har fået fine billeder på lærred af både billeder fra fotograf, men også billeder fra dårlig gammelt tlf. Kamera.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har flere, og kan klart anbefale sumopix, hvis du googler lidt, kan du som regel også finde fornuftige rabatkoder :)

Har forøvrigt også fået sumopix anbefalet af en fotograf, har fået fine billeder på lærred af både billeder fra fotograf, men også billeder fra dårlig gammelt tlf. Kamera.

Tak :) Jeg prøver at se på sumopix.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min søster printer selv på lærred. De køber lærreder i Bilka, printer på deres almindelige printer og sætter det på rammer også købt i Bilka. Det kan jo så max blive A4, men det bliver ret fint.

D6iGS6z.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min søster printer selv på lærred. De køber lærreder i Bilka, printer på deres almindelige printer og sætter det på rammer også købt i Bilka. Det kan jo så max blive A4, men det bliver ret fint.

D6iGS6z.jpg

Det lyder også smart nok, men jeg vil gerne op i større format :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER