Cathrine89

Nervøs over blodprøvesvar/ekstrauterin graviditet

3 indlæg i dette emne

Bedst som kæresten og jeg er blevet enige om at min - på ingen måde planlagte - graviditet, er en glædelig begivenhed rammer nervøsiteten og uvisheden os.
Fredag morgen besvimer jeg på badeværelset og slår hovedet ned i toilettet. Det sidste jeg kan huske er at jeg følte mig svimmel og vågner først op 10-15 minutter efter. Da jeg har haft voldsomme mavesmerter aftenen forinden, vælger min læge at sende mig til ultralyd på mistanke om en ekstrauterin graviditet eller spontan abort (har ikke haft blødning).  Jeg bliver scannet og får taget blodprøver, men der kan ikke rigtig konkluderes noget fordi jeg ikke er så langt henne. Mit HCG-niveau var 220 i fredags og jeg har i dag fået nye blodprøver, så krydser fingre for en fordobling. Det skulle eftersigende betyde at der sidder hvor de skal. Venter nu bare på at kl. bliver 13.00 i morgen så jeg kan ringe til kvindeambulatoriet og få svar. Ventetiden er frygtelig!!  Er der nogen der har erfaringer med graviditeter udenfor livmoderen ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har ikke prøvet det, nej. Så har desværre ingen erfaring jeg kan give videre. Men synes lige du skulle have et kram, det må være forfærdeligt at skulle vente på svar.

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har haft en GUL...

Der steg HCG ikk som det skulle..

Kender godt vente tiden - det er forfærdeligt..!

Hvordan går det idag.? Har du fået svar..?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER