Lolle90

Tidlige symptomer på graviditet ??

4 indlæg i dette emne

Heej igen alle i dejlige damer :)

Skal lige siges at jeg allerede har oprettet en tråd herinde sådan bare lidt om mig selv

Har ellers lusket videre rundt på alle de mange andre tråde og er da også blevet en del klogere :)

Min kæteste og jeg ramte ÆL i sidste weekend og er bange for at de symptomer jeg tror jeg har, er noget jeg bilder mig ind ..

Så kunne godt tænke mig at høre jeres historier mht helt tidlige symptomer på denne fantastiske omstændighed :)

Jeg blev gravid for 10 år siden (jeg var 14 og fik det fjernet allerede 3 uger efter befrugtningen)

Men der vidste jeg det med det samme lige efter sex . Var nok lige så meget fordi jeg frygtede det ;)

Men har kunne mærke noget ske i underlivet, en boblen om du vil :)

Og har altid ejet nok empati for 2 mennesker, men tager mig selv i at få tåre i øjnene og virkelig blødende hjerte når jeg ser mennesker som ikke ser ud til at have det let i livet

Sidste gang nåede jeg kun at opleve voldsom kvalme når jeg bare tænkte på smøger

Håber virkelig at i vil dele jeres erfaringer med mig, for er lidt i vildrede her :p

På forhånd tusind tak !!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tjah. Jeg har selv en vældig murren i underlivet og tænker da på, om det kan være tidlige symptomer, men jeg er også meget bevidst om, at det overhovedet ikke behøver at være det. ;)

:goodluck i hvert fald!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa :)

Jeg har lige testet positiv og er 4+0 i dag, jeg kunne ca 3+0 mærke lidt rumstering i underlivet, og jeg tror T det var der ægget satte sig fast, det kunne jeg også mærke sidst jeg var gravid i 2008... Og ellers har jeg haft ømme bryster flere af dagene i denne uge, og har også oplevet tabdkødsblødninger når jeg børstede tænder...

Jeg tror nu ikke jeg er blevet mere emotionel end jeg plejer ;)

Krydser fingre for dig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Syns bare ofte at jeg mærker ja, rumsteren og murren i underlivet og andre ting jeg ikke helt kan kan forklare, men som jeg ikke plejer at mærke :)

Og vidste ikke at tandkøds blødning var et symptom :) oplevede jeg også igår da jeg børstede tænder :D

Men har ikke ømme bryster på nogen måde :( ikke at jeg gerne vil have ondt, men havde da været et sikkert tegn på at der er noget der spirer, da jeg ellers ALDRIG har det .

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER