SilkeborgBaby

god læge i Vejle ???

5 indlæg i dette emne

Hej alle i forhåbentlig snart "runde" damer :)

Min kæreste og jeg har valgt at jeg smider p-pillerne januar. (vi skal giftes juni, og vil prøve der efter)

Men jeg vil gerne have en god læge her i Vejle, hende jeg har nu er for langt væk og altid sur.

Er der nogle af jer, som har erfaringer med læger i vejle? gode og dårlige :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er lige præcis sådan en læge jeg gerne vil have  :) !! Hende jeg har er altid sur og gider ikke have jeg er der. 

Vi er unge, (21 og 22, 22 og 23 når vi går i gang) men vi er bare længere fremme end mange andre. 

Jeg får tit de der kommentarere fra fremmede, om vi ved at man ikke kan levererer barnet tilbage hvis det bliver træls. Hvad tror de selv?!

Vi ønsker os det her barn så højt! :wub og jeg kan næsten ikke vente til vi er blevet gift, så vi kan komme i gang.  :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det er jo det :)

vi går ikke i byen mere og lysten til rejser og sådan er der ikke. :) vi er nok bare blevet gamle før tid :) haha.

og den gang om året vi gerne vil have kæreste weekend på et hotel, så ved jeg der er en masse bedsteforældre der kommer løbende. :)

men jeg har ønsket med et barn i 3 år nu. men ville have penge, bolig og liv i orden først, så derfor har vi ventet til nu. :)

og nu er vi så langt med brylluppet, at hvis jeg bliver gravid inden så er jeg stor på dagen, og det har jeg ikke lyst til.

vi er unge i forvejen, så folk kan hurtig tror at det er derfor vi gifter os, men det er ren og skær kærlighed til hinanden. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej

Jeg har lægerne DoktorBorg i Bredballe. Dem er jeg rigtig glad for, især Camilla :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej

Jeg har lægerne DoktorBorg i Bredballe. Dem er jeg rigtig glad for, især Camilla :)

okay tak! :) der er jo heller ikke langt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER