Loralei

babypynt.dk

8 indlæg i dette emne

Slettet efter ændring i Babyklar's politik.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

ULD! Hehe, den var oplagt, efter at have set dine andre tråde :lol

Jeg synes nogle af de printede bodyer/heldragter er meget sjove. Vi havde selv en "smoking heldragt" til vores søn :) Men meget af det andet er lige en tand for pyntet til min smag :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er lidt for pyntet og farverigt til min smag. Lidt for meget. Måske fordi jeg synes, det ser lidt "billigt" ud.. :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er ikke lige min stil...og da slet ikke alt det der flæse-hejs, pandebånds-noget til piger! Men nu har jeg jo også en dreng ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også splittet. Syntes noget af det er sødt, er selv total vild med tut-skørter MEN: jeg HADER lyserødt! Så mangler nogle skørter der ikke skriger "skønheds konkurrence American style" knald rød, kobolt blå, sommer gul, sort, brun, græs grøn og så uden polka prikker!

Pandebåndende er lidt for vilde og lidt for pink!

Syntes nogle af de printede bodyer er OK kunne jeg godt finde på :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er alt for pranglet for mig.

Jeg bryder mig ikke om at give min datter noget på, bare fordi det ser pænt ud. Hun får kjole på, når vi skal til fødselsdag eller lignende, men aldrig en, hun ikke kan kravle rundt i og hoppe i vandpytter i. Hun har aldrig haft hårbånd på, for det kan jeg virkelig ikke se ideen i - andet end at nogle mødre synes det er fint og yndigt. Hendes hårklemmer er små og flade, og er kun for at holde hendes hår væk fra ansigtet. Hendes tøj skal være praktisk, blødt og behageligt, før det skal være pænt. 

Nu er hun begyndt selv at ville klæde sig ud, så der er kommet et tylskørt i hendes garderobe, og hun har idag fået sine egne solbriller, fordi hun elsker solbriller. Men jeg ville aldrig "klæde" mit barn "ud", på bekostning at deres komfort, fordi jeg syntes det var sødt, fint etc. Hvis hun så det, og selv gav udtryk for at hun gerne ville have det, så er det en anden sag :)

 

Bodyer med print har jeg ikke noget imod, for barnet er jo nok ret ligeglad med hvad der er på bodyen, bare den er behagelig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Slettet efter ændring i Babyklar's politik.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg lurede lidt på siden men det er bare ikke mig.

Både Liva og Pixie har strutskørter og pandebånd, men i en hel anden stil og farver. Dem køber jeg på etsy fra uk og usa.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER