Aloha88

2 x menstruation lige efter jeg har smidt pillerne

2 indlæg i dette emne

Hejsa

 

Jeg er helt ny herinde, har kigget lidt i en uges tid eller to og skriver nu for første gang :)

For at fortælle lidt om mig selv, så er jeg 26 år gammel, og har været gift med min dejlige mand, som er 29, i et års tid nu.

Jeg bruger ikke mit rigtige navn, da vi stadig holder PB hemmeligt :) 

Vi havde egentligt planlagt først at prøve lidt senere på året, man da det langt fra lykkedes at blive gravide med det samme, valgte vi en dag, at nu skulle det være.

Så jeg havde faktisk nået at tage 2 p-piller, da vi besluttede at stoppe med dem, men da det kun var to tænkte jeg det ikke ville gøre så meget.

Jeg havde derfor allerede haft min menstruation og taget to piller, da jeg stoppede, og en uge efter fik jeg min menstruation igen. Jeg troede blot at det var kroppen som reagerede efter pillerne, men det var ikke kun en pletblødning, det var en helt almindelig menstruation, som dog kun varede 3 dage. (normalt varer den 5-6 dage) Nu er jeg så begyndt at mærke svage menstruationssmerter igen, og bløder en bitte lille smule.

Er der andre der har prøvet at stoppe p-pillerne midt i en periode? Jeg ved ikke om jeg bare skal lade kroppen finde sig selv, eller snakke med min læge hvis jeg får en almindelig menstruation for 3. uge i træk. Hvad tænker I dejlige og altvidende mennesker? :)  

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hejsa

Jeg er helt ny herinde, har kigget lidt i en uges tid eller to og skriver nu for første gang :)

For at fortælle lidt om mig selv, så er jeg 26 år gammel, og har været gift med min dejlige mand, som er 29, i et års tid nu.

Jeg bruger ikke mit rigtige navn, da vi stadig holder PB hemmeligt :)

Vi havde egentligt planlagt først at prøve lidt senere på året, man da det langt fra lykkedes at blive gravide med det samme, valgte vi en dag, at nu skulle det være.

Så jeg havde faktisk nået at tage 2 p-piller, da vi besluttede at stoppe med dem, men da det kun var to tænkte jeg det ikke ville gøre så meget.

Jeg havde derfor allerede haft min menstruation og taget to piller, da jeg stoppede, og en uge efter fik jeg min menstruation igen. Jeg troede blot at det var kroppen som reagerede efter pillerne, men det var ikke kun en pletblødning, det var en helt almindelig menstruation, som dog kun varede 3 dage. (normalt varer den 5-6 dage) Nu er jeg så begyndt at mærke svage menstruationssmerter igen, og bløder en bitte lille smule.

Er der andre der har prøvet at stoppe p-pillerne midt i en periode? Jeg ved ikke om jeg bare skal lade kroppen finde sig selv, eller snakke med min læge hvis jeg får en almindelig menstruation for 3. uge i træk. Hvad tænker I dejlige og altvidende mennesker? :)

Jeg nåede som dig at tage 2 piller fra min pakning inden jeg stoppede. Der var søndag. Fredagen efter får jeg en blødbing på 1,5 døgn (min normale mens er knap 4 dage), så det er pretty much der samme. Går jeg ud fra den blødbing, har jeg haft en rimelig stabil cyklus, nu her 3 mdr inde i pb.. Venter i skrivende stund (forhåbentlig ikke) på mens nr 3.. Så det er ikke helt uset :)

Jeg tror du skal have smidt pillerne længere, før en læge vil gøre noget ved det - hvor længe har du været på ppiller?? Din krop skal liige bruge lidt tid til at finde sig selv :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER