Efternøler

Valmed teste

29 indlæg i dette emne

Hejsa tøser... Uhh har lige brug for lidt hjælp/erfaringer...

Jeg testede i morges, kun 3+2, men der kom inden for 2-3 min en svag, svag streg, som jeg lige kunne ane.. Nu da jeg er kommet hjem fra arbejde er den helt tydelig så jeg er ikke i tvivl om at den også var der i morges

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har hørt om en del der har testet falsk positiv med valmed. Så jeg ville ikke turde stole på det mærke. Bestil nogen fra billig-teste eller smut forbi apoteket efter et andet mærke. Pøj pøj

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke forstand på test-mærker, men jeg ville sige at hvis der kom en streg (uanset om den var svag - bare den var der), så er du gravid :)

Mht tidspunktet, så kan det jo - som du er inde på - være en bio. Men jeg håber selvfølgelig at den sidder fast :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I begge mine graviditeter har valmed ikk testet forkert. Ku sågar testet positiv 3+3 i denne graviditet med en valmed og der er da en baby i maven. Så jeg har aldrig haft problemer med dem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og det er jo lige det man gerne vil undgå... Det er bare "altid" dem jeg har købt, har egentlig ikke tænkt over mærket, og den har da heller ikke snydt før men jeg villige se om jeg kan finde en anden til i morgen, skal i fakta senere, men kan ikke huske hvilket mærke de har der.. Gider ikke til at bestille på nettet, og ellers må jeg jo på apoteket

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg testede falsk positiv med valmed så ingen anbefaling her fra. Jeg brugte dem fra Rema 1000 og strimmel testene fra Bilka uden problemer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I begge mine graviditeter har valmed ikk testet forkert. Ku sågar testet positiv 3+3 i denne graviditet med en valmed og der er da en baby i maven. Så jeg har aldrig haft problemer med dem.

Se det er jo den solstrålehistorie jeg også håber på tak for svaret...

Jeg glæder mig til at se hvad en test siger i morgen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg testede falsk positiv med valmed så ingen anbefaling her fra. Jeg brugte dem fra Rema 1000 og strimmel testene fra Bilka uden problemer.

Hmm.. Ja der er åbenbart delte meninger om valmed... Jeg må hellere finde et andet mærke, hvis muligt til i morgen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm.. Ja der er åbenbart delte meninger om valmed... Jeg må hellere finde et andet mærke, hvis muligt til i morgen...

Altså hvis dine valmed teste udvikler sig vil jeg da tro på dem :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine Valmed har altid været falske positive over tid. Ja også dem fra babyklar for den sags skyld de kommer bare lidt senere. Ja jeg bruger vel tyve stk hver mdr. Testmonster. Og selv om jeg tjekker over tid, så kan jeg kun regne med dem inden for tid. Jeg håber den er der for dig og du kan se en god tydelig streg de nærmeste dage.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså hvis vi snakker over tid, så tænker jeg ikke at det er "testens skyld". Der står jo på brugsanvisningen, hvornår testen skal aflæses ;) Men hvis det er efter 2-3 minutter, som du skriver, så tror jeg på det :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har jeg været i fakta, de havde en fra Rfsu der reklamerer med at man kan teste 4 dage før mens... Hvis den også er positiv når jeg tester i morgen, så begynder det at ligne noget, men intet er jo sikker før testdagen endelig er nået, og der ikke er kommet mens :-)

Er jeg i øvrigt den eneste der har en mand, der synes at det er fuldstændig tåbeligt at bruge penge på en test før mens er udeblevet... Han kan slet ikke forstå hvorfor det er nødvendigt at teste før tid... Hehe...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har testet falsk positiv en gang med valmed.. Har ellers brugt dem hver gang og der har de ikke fejlet.. Men nu tør jeg ikke mere :/

Så jeg har bestilt på nettet..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har jeg været i fakta, de havde en fra Rfsu der reklamerer med at man kan teste 4 dage før mens... Hvis den også er positiv når jeg tester i morgen, så begynder det at ligne noget, men intet er jo sikker før testdagen endelig er nået, og der ikke er kommet mens :-)

Er jeg i øvrigt den eneste der har en mand, der synes at det er fuldstændig tåbeligt at bruge penge på en test før mens er udeblevet... Han kan slet ikke forstå hvorfor det er nødvendigt at teste før tid... Hehe...

Jeg kunne ved min datter først teste svagt positiv på en RFSU-test 3 dage efter forventet mens, mens jeg testede bragende positiv på strimmelteste fra billige-teste.dk ;)

Valmed har jeg godt nok testet positiv med, men aldrig stolt helt på dem pga. Deres ry ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også testet falsk positiv med valmed, og jo længere den lå jo mere positiv blev den..

Kan du måske ligge et billede ind?

Men vil da mene at i har en god sandsynlighed for at der er en lille spire alligevel ud fra det andet du skriver:-)

Men som udgangspunkt ville jeg holde mig fra valmed tests især når det er før 4+1 for det er altså ikke særligt fedt at tro den er der og så blive skuffet-.-

Hvis jeg var dig ville jeg købe en clearblue test og teste 3+6 måske:-)

Held og lykke:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Har også testet falsk postiv med valmed. Stregen kom inden for tiden, men var meget svag. 

Håber den er god nok for dig  :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå, status i dag er sådan... Jeg vågnede i nat kl 3 og kunne ikke falde i søvn igen... Så efter en halv time stod jeg op og tog testen, for skulle alligevel tisse... Jeg tog Rfsu testen, og det tog lidt tid, men der kom en svag, svag streg frem... Jeg ved ikke helt hvor lang tid det tog, men det var vel omkring 5 minutter... Jeg ved virkelig ikke om det tæller som en positiv, for skulle bruge lommelygten på telefonen for at finde den i første omgang i eftermiddags tog jeg en ny test, kan ikke huske mærket, men købt i løvbjerg, en billig en, og det samme gjorde sig gældende, altså ved første øjekast skulle lygten frem for at få ordentligt lys, men derefter kunne jeg godt se den uden....

MEN - jeg ved godt at jeg kun er 3+3 i dag, så jeg burde jo slet ikke teste allerede nu... Jeg har 2 teste liggende og tager en i morgen tidlig og igen på fredag... Så håber da at testene udvikler sig der og sætter ikke mine forventninger om gevinst for højt, for jeg kan jo ikke ligefrem sige, at de er bragede positive

Tak for alle jeres input

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En streg er en streg søde og med 3 forskellige så vuptihuu og kæmpe tillykke ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En streg er en streg søde og med 3 forskellige så vuptihuu og kæmpe tillykke ;)

Tak... Jeg håber i hvert fald :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå, for lige at afslutte denne - så var min første valmed test vidst god nok, jeg har testet positiv hver dag siden, og i dag hvor jeg er 3+6 er den rigtig fin positiv :) jeg har testet med forskellige teste så det ikke er den samme type hver gang :)

Jeg kan desværre ikke oplade et billede, den siger at filen er for stor :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå, for lige at afslutte denne - så var min første valmed test vidst god nok, jeg har testet positiv hver dag siden, og i dag hvor jeg er 3+6 er den rigtig fin positiv :) jeg har testet med forskellige teste så det ikke er den samme type hver gang :)

Jeg kan desværre ikke oplade et billede, den siger at filen er for stor :)

Kæmpe tillykke hvor er det bare skønt  :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak skal i have... Det er fantastisk!! Har slet ikke kunnet koncentrere mig på arbejde i dag.. Har ellers lige haft 3 ugers ferie, så det ville da have været skønt hvis man allerede der havde vidst det så man kunne vænne sig til tanken om en baby igen... Hehe...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER