moms

Hva nu dét?!

7 indlæg i dette emne

Efter tre måneders brug af Womanlog, er min gennemsnits cyklus 31 dage.

I dag er jeg på dag 26 og har de ØMMESTE babser og følelsen af at skulle tisse hele tiden det sidste døgn.

Jeg har ikke rigtig troet på noget i denne cyklus, for womanlog sagde æl på èt tidspunkt og synes min krop sagde noget andet. Tror ikke vi fik sexet nok nogen af gangene.

Men ømme bryster plejer jeg ikke at have ifb med mens... tror jeg nok.

Årh!!

Havde det egentlig ok med at det ikke blev i denne cyklus, men nu, er det som om jeg har SÅ meget lyst til at teste alligevel. Og går med positive tanker hvert 5. min og negative de næste 5...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg havde det på samme måde i forrige måned, på trods af at jeg vidste at chancen var nærmest lig nul, i forhold til hvilke dage vi havde været sammen. Jeg havde simpelthen nærmest alle tidlige graviditetssymptomer i bogen. På trods af at det viste sig, som jeg havde regnet med, at jeg ikke var gravid.

 

Jeg stoppede med p-pillerne i maj og vi prøver stadig at undgå graviditet, men er dog rigtig dårlige til at få brugt de der kondomer :oops Og er da også enige om at hvis det sker, så sker det, men prøver altså som sagt at undgå lidt endnu, indtil vi starter PB til oktober. Så det at vi egentlig ikke prøver endnu, kombineret med at jeg vidste at det var nærmest umuligt ift. ægløsning vs. de dage vi havde sex, så har jeg svært ved at tro at det skulle være psyken der spillede ind. Så aner ikke hvorfor jeg fik alle de symptomer? Det har jeg ikke haft de andre måneder. Men jeg håber rigtig meget for dig at dine symptomer er fordi den bare er der, hvis I bare synes at I er klar nu. 

 

Heldigvis er der jo ikke så lang tid til du kan teste så? Jeg var nok kommet til at snyde og gøre det lidt tidligere :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak fordi du tog dig tid og svarede.

Kroppe er sgu skøre ik?!

Jeg er enormt bevidst om mine bryster i dag... synes de snurrer!!!

Jamen vi èr skam klar til Nr 3:)

Jeg tror også det ryger en test med hjem om et par timer, når jeg skal op og handle til ugens løb.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha, jo den er en underlig størrelse den der krop ;) Det har været sådan en hel "oplevelse" for mig at stoppe med p-piller nærmest, efter ca. 16 års brug. "Nææhh, fungerer min krop sådan?" Det gik pludselig op for mig hvor skræmmende lidt jeg egentlig vidste om det.

 

Jamen så krydser jeg fingre for at den bare er der, samt at du kan teste tidligt positiv, så I kan få et hurtigt svar :) Har du kunnet teste tidligt positiv de første to gange så?

 

Her bliver det nr. 1 vi går i gang med. Vi synes egentlig ikke at vi er helt klar endnu, men vi ved at vi gerne vil have børn og jeg ville gerne have mindst to, da jeg selv er enebarn. Og vores alder taget i betragtning (jeg er lige fyldt 31, manden fylder snart 35), så er det jo ikke noget vi lige kan udskyde ti år endnu. Så vi springer nok bare snart ud på dybt vand.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har en datter på 8 og en søn på 5...

Jeg husker SLET ikke hvornår jeg tester med dem:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej det kan jeg godt forstå så. Det er jo også anbefalet at man venter til man skulle have haft menstruation, men der er jo nogen der kan teste positivt tidligere. Det bliver spændende at se om det er nr. 3 der er på vej :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih jeg har det lidt på samme måde.. Synes jeg kan mærke symptomer, men ved det alligevel ikke helt... :-)

Jeg er vidst 3+2 i morgen hvis det er, og har såååå meget lyst til at tage den ene test der ligger i skabet når jeg står op

Vi prøver i øvrigt også på nr. 3 og har to drenge fra 2006 + 2008 så der følges vi da vidst rimeligt godt ad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER