Ema

pusletaske hvor længe?

8 indlæg i dette emne

Ja, som overskriften siger, hvor længe brugte I så en reel pusletaske?

Er mega træt af den vi har, men med lidt held så skal jeg måske snart nyt arbejde snart og så skal N overtage barslen og han er fint tilfreds med den vi har. Men han har selvfølgelig heller ikke bøvlet så meget med den åndssvage lynlås som jeg har.

Men vil det være spild af penge at købe en ny?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg bruger stadig min (Andrea er 9 mdr) men er dog også stadig på barsel, den slutter dog om lidt, men tror da fortsat tasken vil blive brugt en del, når vi skal ud. Jeg vil jo stadig have brug for bleer, mad, lidt ekstra tøj, og lidt legetøj.

Jeg fik selv en ny pusletaske i morsdagsgave, da var Andrea ca 6 mdr, og nøj hvor er jeg glad for den :7himmel Den er så også så "pæn" at den sagtens kan bruges som taske efterfølgende, især med ting til Andrea når vi skal ud. Og så regner jeg med at den skal bruges igen om nogle år :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi bruger stadig vores, hvis vi skal på længere ture og han er 2.

Er det bare nogle smut-ture, så bruger vi en lille rygsæk.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi bruger også stadig vores flittigt, så snart vi skal lidt længere væk hjemmefra end bare lige om hjørnet og være væk i lidt længere tid. Hun bruger jo stadig ble, så vi har altid skiftegrej og skiftetøj med og til længere ture også lidt mad/snacks og evt. lidt legetøj. Hun er 2 1/2 år nu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skønt, så har jeg jo en fantastisk undskyldning for at kigge på ny pusletaske, for jeg GIDER bare ikke slås med den åndsvage lynlås, der sidder fast hveranden gang man skal åbne/lukke den

 

Nogle der har nogle gode tips til lidt lækre, ikke alt for pussenussede pusletasker, der ikke koster en halv bondegård?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi bruger også stadig til Ronja på 3 år på længere ture :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Noah er et år, og vi bruger kun vores i weekenden når vi skal til fødselsdag, en tur i byen mv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Albert er lige blevet 2 år, og vi bruger stadig vores når vi er på længere ture :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER